Hermiona obcházela hosty, zatím co Draco hledal své rodiče. Ze začátku chodil s Hermionou, ale pak se omluvil s tím, že se později najdou. Hermiona to chápala, taky jí nebavilo každého zdravit a prohodit s nimi pár slov, ale ona musela. Jako od ministryně se to od ní čekalo.
„Bály rozhodně pořádáš lepší, než já," ozvalo se za ní a ona se s úsměvem otočila.
„Kingsley! Ráda tě zase vidím," pozdravila ho s úsměvem Hermiona a objala ho.
„I já tebe. Jak se má moje oblíbená ministryně kouzel?"
„Moc dobře, ale co ty? Prý si se zase vrátil k aurorům."
„Doma mě to začínalo nudit," zasmál se a Hermiona taky.
„Kingsley, když už jsi tady musím se tě na něco zeptat. Vím, že jsi nebyl ministr zase tak dlouhou dobu, ale já to zatím nechci oficiálně oznamovat. To co ti teď řeknu ví jen rodina, takže předpokládám, že to zůstane mezi námi. Myslíš, že by bylo možné zůstat v úřadě i s malým dítětem?" zeptala se a Kingsley se na ni překvapeně podíval.
„Počkej, ptáš se proto, protože jsi těhotná?" zeptal se zmateně a Hermiona s úsměvem přikývla.
„Už to tak bude. Nikomu to ale neříkej, ano?"
„Dobře. Já myslím, že by to neměl být problém. Záleží jak se domluvíš s náměstkem, ale myslím, že Percy bude souhlasit."
„Děkuju, Kingsley. Když mě teď omluvíš, musím jít něco oznámit," řekla a rozešla se směrem k pódiu.
„Dobrý večer, dovolte mi vás přivítat na každoročním ministerském bále. Jako každý rok vám přeji ať si to dnes užijete, ale dnes vám chci oznámit ještě jednu věc. Někteří se možná divíte, že za ty čtyři roky, co jsem ministryně o mně Denní věštec nenapsal žádné drby. Je to proto, že si svůj soukromý život chráním a kdyby ho Denní věštec pošpinil, tak okamžitě končí a ví to. Proto vám dnes chci jeden takový menší drb, jak byste to nazvali, oznámit sama. Jsem zasnoubená s Dracem Malfoyem," jakmile to dořekla, celý sál utichl. Pak se ale z jednoho konce ozval potlesk a ostatní se přidali. Hermiona se podívala na svého zachránce, ve kterém poznala svého bývalého spolužáka Blaisee Zabiniho. Kousek od něj stála Narcissa s Luciusem. Sešla z pódia a zamířila si to za nimi.
„Narcisso, sluší ti," přivítala se s ní, když ji našla.
„Tobě taky, drahá."
„Kdepak máš Luciuse?"
„Šel nám pro pití. Kde máš ty Draca?" zasmála se Narcissa.
„To bych taky ráda věděla. Došel ti seznam hostů?"
„Ano, ale chybí na něm tví rodiče. Proč na něm nejsou?"
„Už musím jít, ještě se tu potkáme," vyhrkla a odběhla pryč.
***
Takže, více méně mám promyšlené všechny kapitoly do konce, ale 10 mi jich stále chybí, takže sem s vašimi nápady!!! ❤❤❤
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfiction„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...