,,Co jsi nepochopil na tom, že už tě nikdy nechci vidět?" prskla, když se vzpamatovala.
,,Co jsi nepochopila ty na tom, že jsi moje?"
,,Už s tím přesťan, Ronalde!" vykřikla a snažila se zakrýt narůstající paniku.
,,Být tebou, tak to děcko pošlu pryč," pronesl ledovým hlasem a Hermiona skoro vyjekla. Ať už tu dělal cokoliv, bude to zlý.
,,Scorpiusi, odejdi," řekla, ale ani na vteřinu z Rona nespustila oči.
,,Ne!" vykřikl.
,,Scorpiusi, prosím," zašeptala a zadržela szly. Pokud jí Ron něco udělá, nechtěla aby to viděl Scorpius. A co víc, nechtěla aby ublížil i jemu.
,,Neodejdu," řekl paličatě a Hermiona si povzdechla. Zrovna tohle musí mít po Dracovi.
,,Jeho chyba," řekl Ron a než se stihla vzpamatovat, držel v ruce její hůlku. Zlomil jí a svižným krokem přešel k ní. Vytáhl jí na nohy a surově jí začal líbat. Hermiona zděšením vyvalila oči a snažila se ho od sebe odstrčit, ale s ním to ani nehlo. Co to, u Merlina, dělá?
Přesunul se na její krk a Hermioně se tak naskytl výhled na vyděšeného Scorpiuse. 'Běž' naznačila rty a Scorpius se rozeběhl pryč z její kanceláře. Ron si toho ani nevšiml a dál se věnoval jejímu krku. Jeho ruce bloudily po celém jejím těle a ona měla pocit, že bude zvracet.
Nemohla ho nechat tohle dělat. Napřáhla se a silně ho kopla. Pustil jí a něco zanadával, využila toho a chtěla utéct, ale on ji okamžitě chytil a vlepil jí facku.
,,Tohle už nedělej," procedil skrz zuby a Hermiona se na něj překvapeně podívala. Co se sakra stalo s Ronem, se kterým chodila do školy? Znovu se na ní vrhl a Hermiona už neudržela slzy. Dokázala přežít tolik strašných věcí, dokázala se ubránit smrtijedům, ale nedokáže se ubránit Ronovi?
Našel zapínání od jejích šatů a náhle před ním stála jen ve spodním prádle. Jediné na co dokázala myslet, bylo to jak se bude Draco tvářit až se dozví. Věděla, že má výbušnou povahu a v tenhle moment nechtěla nic jiného než aby Rona zabil holýma rukama.
Dobře, nechtěla aby ho zabil, ale pár kostí mu zlomit mohl, ne? Poslední dva měsíce byly nejlepší měsíce jejího života. Měla Draca vážně ráda.
Ronova ruka se objevila u zapínání podprsenky a v ten moment to Hermioně došlo. Ona ho milovala.
Milovala ho.
Jakmile tohle skončí musí mu to říct. Musí mu říct, že ho miluje a nechce bez něj strávit zbytek svého života. Bez něj, ani bez Scorpiuse. Slzy se jí valily po tváři, znovu se začala bránit, ale znovu jí vlepil facku.
Napřahoval se na další, ale vtom byl od Hermiony surově odtržen.
***
Ok, nezabijte mě. Někdo musí být padouch 😅😅
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfiction„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...