viii.

9.3K 500 124
                                    

Draco a Scorpius se vraceli domů z oběda, který se velmi vydařil. Rozhodli se, že se cestou zastaví v obchůdku s cukrovinkami, a taky tak udělali. Procházeli se regály a Scorpius pečlivě vybíral jakou sladkost si koupí.

,,Draco? Už jsem se začínal bát, jestli vůbec žiješ," ozval se hlas za nimi a oba se otočili na snědšího mladíka.

,,Taky tě rád vidím, Blaisei."

,,Ahoj, strejdo!" zamával na něj Scorpius a dál pečlivě vybíral cukrovinku.

,,Ahoj, Scorpe," pozdravil jej a zamával mu nazpátek, a pak svoji pozornost věnoval Dracovi, ,,Neviděl jsem tě dva týdny, co pořád děláš?"

,,Jsem poněkud zaneprázdněný."

,,Je v tom ženeská? Protože práce máš pořád hodně, a i tak sis na mě našel vždycky čas," řekl podezíravě.

,,Možná," ušklíbl se.

,,Vážně? Chci slyšet všechno," řekl nadšeně. Věděl, že jeho kamarád byl naposled s matkou jeho syna a to bylo před čtyřmi lety. Bylo na čase aby si někoho našel.

,,Hele, strejdo, ty znáš taky Hermionu?" objevil se u nich najednou Scorpius.

,,Hermionu? Hermionu Grangerovou?" zeptal se zmateně.

,,Jo, to je ona, znáš?"

,,Jistě, chodili jsme spolu do školy."

,,Je úžasná, však?" řekl s úsměvem a znova si šel vybírat cukrovinku.

,,Děje se něco o čem nevím?" zeptal se Blaise a Draco si povzdechl. Musel s pravdou ven.

,,Zdá se, že si získala Scorpiuse."

,,Jenom?" zeptal se podezíravě.

,,U mě k tomu nemá daleko, změnila se."

,,Jsi do ní zamilovaný?"

,,Neřekl bych zamilovaný, ale rád s ní trávím čas. Myslím, že bych měl zájem, kdyby měla ona," zamrmlal a čekal co na to Blaise řekne.

,,To rád slyším. Už bylo na čase," řekl s úsměvem a poplácal Draca po zádech.

,,Žádný narážky?" zeptal se překvapeně.

,,Ale no tak, dospěli jsme. Navíc si pamatuji, že byla vždy hezká. Pokud spolu dokážete vycházet, myslím, že by z vás mohl být perfektní pár."

,,Tak mi teď poraď, jak jí mám získat. Je to Grangerová, u Merlina. Není jako holky, se kterými jsem randil."

,,No, zdá se, že tentokrát to nebudeš mít tak lehké."

Strávili v obchodě dlouhých pár minut, než všechno probrali, ale ani jeden z nich si nevšiml, že celý jejich rozhovor poslouchala osoba schovaná za regálem.


***

Mám takovou radost, že jsem vám sem musela dát ještě jeden díl :33

Uhádnete osobu, co byla za regály? A Hermiona to nebyla :P

She: Minister of MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat