xxviii.

8.2K 462 47
                                    

,,Vážně mu k narozeninám koupíš knihu?" zeptala se Ginny, když s Hermionou procházely mudlovským knihkupectvím.

,,Vím, že má knih hodně, ale všechny jsou napsané kouzelníky a jelikož Draco, chce aby Scorpius znal i mudlovský svět, rozhodla jsem se, že mu koupím nějakou mudlovskou knihu."

,,No, to chápu, ale bude mu pět. Knihu mu můžeš dát jen tak někdy jindy. Na narozeniny to chce něco víc než knihu."

,,Draco mu bude dávat koště," řekla Hermiona a pokrčila rameny.

,,Vidíš! On mu dá koště a ty jen knihu."

,,Nebudu mu dávat jen knihu, Ginny," řekla s úsměvem Hermiona a vzala do ruky knihu, která by se podle ní mohla líbit Scorpiusovi.

,,Tak už mě nenapínej, Hermiono," zaúpěla Ginny a Hermiona se nad tím zasmála.

,,Dám mu zlatonku s jeho jménem a datumem narození."

,,A tos to nemohla říct rovnou?"

,,Tak promiň," zasmála se Hermiona a zaplatila za knihu, ,,A abych nezapomněla, ještě mu budu péct dort."

,,A jak to vlastně oslavíte?"

,,Dracovi rodiče pro něho pořádají oslavu na manoru a večer to oslavíme jen my tři."

,,Když už jsme u jeho rodičů, stále jsi mi neřekla, jak to vzali."

,,No, mhh, my jsme jim to ještě jaksi neřekli," zamrmlala Hermiona.

,,Chodíte spolu tři měsíce a ještě jste jim to neřekli?!" vykřikla Ginny.

,,Takhle nám to vyhovuje. Draco si myslí, že jeho matka by mě přijala s nadšením, ale jeho otec, to je jiná. Nechceme si způsobovat problémy."

,,Stejně se tomu nevyhnete."

,,Víme, ale teď už to neřešme. Je čas na nákupy pro miminko," vypískla nadšeně Hermiona.

,,A když už jsi to začala, budeš mít synovce," řekla s úsměvem Ginny.

,,Je to kluk? Páni, já budu mít synovce," usmála se Hermiona.

,,Ano, budeš, tak mu pojďme něco koupit."

,,Neříkej dvakrát," ušklíbla se Hermiona a hned na to Ginny táhla k obchodu, kde měli spoustu oblečení pro miminka.

Strávily v tom obchodě asi hodinu, a když ho konečně opustily, Ginny si táhla dvě plné tašky oblečení různé klučičí barvy.

,,Nemůžu uvěřit, že jsi tohle všechno koupila," řekla Ginny a podívala se na Hermionu, která celá zářila.

,,Co bych to byla za tetu, kdybych svého synovce nerozmazlovala?" zeptala se se smíchem a Ginny se k ní přidala.

She: Minister of MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat