xcv.

6.2K 360 51
                                    

„U Merlina, jsi horší než Draco! A to jsem si myslela, že už to nejde," řekla Hermiona, když za sebou zavřela dveře od bytu. Blaise si celou dobu stěžoval, že musí nést dvě plné tašky.

„Kdo je horší než já?" objevil se v chodbě Draco a políbil Hermionu na uvítanou.

„Blaise," řekla a vydala se do kuchyně.

„Co jsi udělat?" zeptal se Draco se zájmem a ušklíbl se.

„Stěžoval si," odfrkl si a chtěl pokračovat, ale nedostal příležitost.

„Tak jdeš? Ráda bych začala vařit večeři," křikla na něj Hermiona z kuchyně. Oba se zasmáli a rozešli se do kuchyně.

„Jak bylo v práci?" zeptal se Draco a dostal hned dvě odpovědi.

„Dobře," řekli Blaise a Hermiona naráz.

„Rád se dozvím o tvém dni v práci, Blaisei, ale ptal jsem se své snoubenky," zasmál se.

„Mamí!" ozval se další příchozí.

„Ahoj, zlato," pozdravila Scorpiuse a dala mu pusu do vlasů.

„Mám hlad a tatínek mi nic neudělal," řekl a Hermiona se zasmála.

„Už na tom pracuju," řekla a připravila si všechny potřebné ingredience.

„Hej, jsem tu taky," řekl Blaise dotčeně, a tím na sebe upoutal Scorpiusovu pozornost.

„Jeee, strejdo Blaisei," vykřikl nadšeně Scorpius a už ho objímal.

„Taky tě rád vidím, co kdybys mi ukázal, co je u tebe nového?" navrhl a hned na to oba zmizeli.

„Zapomněl jsem se zmínit, že přijde, co?"

„Ano, ale to nevadí. Odchytil mě po schůzi a já toho využila, abych nemusela tahat tašky s nákupem," řekla s úsměvem Hermiona a začala krájet zeleninu.

„Jak dopadla schůze?" zeptal se s obavami a objal ji zezadu.

„Lépe, než jsem čekala. Všichni to přijali, takže stále jsem ministryně," odpověděla a otočila se k němu, aby ho krátce políbila na rty.

„Tak to jsem rád. Myslel jsem na tebe."

„Miluju tě," usmála se a nechala krájení zeleniny, aby se k němu mohla otočit čelem a pořádně ho políbit.

„Miluju tě," řekl, když se od sebe odtáhli.

She: Minister of MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat