xxxi.

8K 472 39
                                    

,,Pamatuj, že nesmíš říct nic o Hermioně, ano? Bude to naše malé tajemství," řekl Draco, když vešli do vstupní haly Malfoy Manoru. Scorpius přikývl, i když se mu to nelíbilo. Chtěl se všem Hermionou pochlubit.

,,Draco! Konečně jste tu, všichni už dorazili," přivítala ho matka.

,,Pansy tu je?"

,,Poslala jsem jí pozvánku, ale nedorazila."

,,Jak jinak taky," zamrmlal a všichni tři se vydali na zahradu, kde už probíhala oslava. Scorpius se rozběhl za ostatními aby se s nimi mohli přivítat.

,,Je mi líto, že tu není i Hermiona."

,,Mě taky, ale je to tak lepší. Večer to osalvíme spolu. Otec by to nevzal nejlépe a nechci Scorpiusovi kazit narozeniny."

,,Jednou mu to budeš muset říct."

,,Já vím," přikývl a vydal se za Blaisem, kterého před chvílí viděl u stolu s jídlem.

,,Čau, Draco," pozdravil ho Blaise, když k němu došel.

,,Ahoj, zase u jídla?" ušklíbl se Draco.

,,Jako bys mě neznal," zasmál se Blaise.

,,Měl bys se trochu hlídat, zdá se mi, že jsi od posledně přibral," dobíral si ho Draco.

,,Nestarej se. Spíš mi pověz, co Grangerová?"

,,Co by jsi jako chtěl vědět?"

,,Co asi, u Merlina, zhloupěl jsi, Draco?"

,,Ne, jen zrovna nejsem ten typ, co se svěřuje se svými vztahy."

,,Ale no tak, minule jsi se svěřoval dost," ušklíbl se Blaise.

,,Minule to, ale byla úplně jiná situace."

,,Draco, nenuť mě prosit. Řekni mi něco víc o ženě, do které jsi se zamiloval."

„Taky bych se chtěl něco dozvědět o ženě, do které jsi se zamiloval, synu," ozvalo se za nimi a oba mládenci těžce polkli.

„Tak já vás tu nechám," řekl Blaise a hned na to zmizel.

„Ahoj, tati," pozdravil Draco svého otce.

„Je to pravda?" zeptal se místo pozdravu.

„Co přesně máš na mysli?"

„Nedělej ze sebe hlupáka, Draco. Je pravda, že jsi se do někoho zamiloval?"

„Ano," odpověděl, protože věděl, že by se z toho nevymluvil.

„Je tady?" zeptal se Lucius a začal se rozhlížet po okolí.

„Není."

„Oh, a proč ne?"

„Nemůžeme to nechat být? Nechci zkazit Scorpiusovi narozeniny."

„Ptal jsem se proč tu není s tebou," řekl tvrdě Lucius.

„Nemysleli jsme si, že tu bude vítaná," odpověděl Draco, mezitím co v davu hledal svoji matku. Po chvíli se mu to povedlo a jakmile Narcissa viděla jeho výraz rozešla se k nim.

„Luciusi, drahý proč nedáš Scorpiusovi jeho dárek?"

„Ještě si o tom promluvíme," řekl před tím, než zmizel.

„Řekni mu to po oslavě. Prosím. Od tebe to vezme lépe," řekl Draco matce a šel se podívat, jak si Scorpius rozbaluje dárky.

She: Minister of MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat