Hermioně se ani Doupě nechtělo opouštět, ale vyhlídka na rodinný večer s Dracem a Scorpiusem byla naprosto dokonalá. Domů se dostala kolem třetí hodiny a dala se do přípravy večeře. Naštěstí si ráno přivstala, takže dort už měla hotový. Dlouho přemýšlela, co udělá k večeři a nakonec se rozhodla pro Scorpiusův oblíbený smažený sýr. Dracovi sice moc nezachutnal, ale když má Scorp ty narozeniny, tak to bude muset překousnout.
Kolem páté měla všechno připravené, teď už jen zbývalo počkat na ty dva. Jakmile na to pomyslela, tak se kolem ní obtočily dvě silné ruce a na tvář dostala pusu.
,,Ahoj," pozdravila s úsměvem a otočila se čelem k němu.
,,Ahoj," pozdravil a tentokrát ji políbil na rty.
,,Hermiono!" vypískl Scorpius a oni se od sebe se smíchem odtrhli. Hermiona se sehla ke Scorpovi a vzala si ho do náručí, aby ho mohla pořádně objat.
,,Ahoj, Scorpe," pozdravila ho a políbila na tvář, jak už měla ve zvyku, ,,Jaká byla oslava?"
,,Skvělá! Ale chyběla jsi mi tam," řekl a smutně se usmál.
,,Ty jsi mi taky přes den chyběl."
,,Dostal jsem spoustu dárků."
,,Oh, to mi připomíná, že pro tebe taky něco mám," uculila se Hermiona a položila Scorpiuse na zem.
,,Vážně?" zeptal se překvapeně.
,,No jistě, máš přece narozeniny. Počkej tu, ano?"
Hermiona odběhla do ložnice, kde měla v zeleném papíru zabalené dva dárky. Popadla je a vrátila se zpátky do kuchyně.
,,Všechno nejlepší," vykřikla radostně a políbila Scorpa na obě tváře. Podala mu dva dárky a on je s nadšením přijal. Nejdříve rozbalil větší dárek, ve kterém se nacházela tlustší kniha.
,,Jak nečekané," odfrkl si Draco a Hermiona ho spražila pohledem.
,,Lyman Frank Baum, Čaroděj ze země Oz. To jsem ještě nečetl!" vypískl Scorp.
,,Je to od mudlovského autora."
,,Bezva," vykřikl nadšeně a hned začal listovat knihou.
,,Ještě tam máš jeden dárek," připomenul mu Draco, mezitím co se přesunul k Hermioně a objal ji, aby zapomněla na to, jak si odfrkl u knihy. Scorpius opatrně odložil knihu a začal rozbalovat menší dárek.
,,Co v ní je?" zeptal se, když v rukou držel zelenou krabičku.
,,Otevři jí a uvidíš," odpověděla Hermiona a tak Scorpius otevřel krabičku. Zlatonka z ní okamžitě vystřelila ven a Draco jí pohotově zachytil.
,,Pořád to v sobě mám," ušklíbl se a podal zlatonku svému synovi. Scorpius si přečetl, co je na ní vyrytého a očka se mu rozzářili štěstím.
,,Děkuju, děkuju, děkuju," vyskočil a objal Hermionu.
,,Není za co. Co takhle si dát večeři?"
,,Já jsem pro!" souhlasil Scorpius a už seděl u stolu.
***
Vím, že stále čekáte na Luciuse a můžu vám slíbit, že příští kapitolu ho tady máte 😈😇
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfiction„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...