Opět se vydali do mudlovské restaurace, aby si Scorpius mohl dát svůj milovaný smažený sýr.
,,Takže?" začal Draco, když už dostali své jídlo a Scorpius byl tak plně zaměstnaný jezením.
,,Takže se ukázalo, že jsi měl celou tu dobu pravdu. Ron je idiot," řekla a pokrčila rameny.
,,To je všechno?" zeptal se nechápavě.
,,Samozřejmě, že ne. Víš, chodili jsme spolu, ale moc dlouho to nevydrželo. Já ho opravdu milovala a myslela jsem, že i on mě, ale jak se ukázalo, tak mě jen využíval, aby získal slávu. Po bitvě jsem se stejně jako ty vrátila do Bradavic, ale to víš. Harry nastoupil do aurorského výcviku a Ginny se začala věnovat famrpálu stejně jako Ron. Ginny byla vždycky lepší, ale nechtěla příliš cestovat a opouštět Harryho, a tak začala hrát za nižší ligu za Holyheadské harpyje s tím, že kdykoliv bude potřeba může zaskočit ve vyšší. No, Ron chtěl slávu a peníze, takže začal hrát za Kudleyské kanonýry. Slávu už celkem měl, protože to byl vojenský hrdina, ale nestačila mu. Chodili jsme spolu, psali jsme si, trávili jsme spolu prázdniny. Když jsem dodělala Bradavice, tak jsem žila s ním a klapalo nám to, ale pak mi Ginny s Harrym řekli věc, co mě zlomila. Řekli mi pravdu a otevřeli oči. Ron mě na každém rohu podváděl, a když jsem se ho na to zeptala, tak to ani nepopřel. Byla jsem pro něj dokonalá partie. Vojenská hrdinka, náměstkyně ministra kouzel. Novináři se o nás zajímali a to bylo přesně to, co chtěl. Nechtěl mě, ale slávu. Tak strašně se změnil. Obrátil se k nám zády a my udělali to samé. I jeho vlastní rodina ho zavrhla! Nechápu, jak se to stalo. Myslela jsem, že ho znám dobře, ale evidentně ne. Nikdo z nás," tím Hermiona skončila svoje vyprávění a Draco se nestačil divit. Weasleyho neměl rád, ale tohle by ho nikdy nenapadlo.
,,Co dnes chtěl?"
,,Řekl, že mě chce zpátky. Chápeš to? Jak vůbec může mít tu drzost se ukázat a říct něco takového?! A ještě mě ten bastard políbil!"
,,P-políbil?" zeptal se zaskočený Draco. Náhle ho popadl hrozný vztek na Weasleyho. Co má, co líbat jeho Hermionu? Pomyslel si Draco, ale pak se zarazil. Nebyla jeho a náhle ho ta myšlenka hrozně bolela. Nebyla jeho.
,,Jo, ale vrazila jsem mu," řekla Hermiona se smíchem a on také vybuchl v smích. Dost dobře věděl, jakou má Hermiona ránu. Náhle se uvolnil.
Nebyla jeho a on to chystal napravit.
Změnil tu myšlenku na - ještě nebyla jeho.
To se brzy změní.
***
So? Názory, názory? 💚💚
Chtěli byste večer ještě jeden díl?
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfiction„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...