Draco stál v hale stále zmatený. Narcissa si mírně povzdechla a vzala svého syna za ruku, aby ho dovedla do jídelny.
„Co se stalo?" zeptal se nechápavě, když se usadili, Narcissa však neřekla nic, dokud se u ní neobjevila skřítka s čajem, který si od ní s radostí převzala a napila se.
„Obávám se, že Hermiona prodělala jakýsi záchvat úzkosti. Velmi silný záchvat úzkosti, abych byla přesná," řekla Narcissa a znovu se napila ze šálku čaje.
„C-co? Já to nechápu," povzdechl si a rukou si projel vlasy.
„Musela zažít něco, co jí naprosto rozhodilo. Tím, že je těhotná je více emočně citlivá," vysvětlila a Draco hned pochopil, co se nejspíše stalo. Pansy musela být u ní a říct jí, že se chystá soudit o jejich syna. To Hermionu zasáhlo tolik, že nebyla schopná reagovat normálně.
„Myslela si, že ji nenávidím, že jsem jí jsem přivedl proto, aby ji Bella zase mučila," řekl sklesle. Opravdu si myslela, že ji dřív nenáviděl? On ji spíš neměl rád, skor mu to bylo jedno. Jen ho bavilo, jak reagoval Potter a Weasley, když ji slovně napadl.
„Draco, z toho co se událo po dobu záchvatu, si pamatuje jen útržky. Kdyby tě nenáviděla, tak by si tě nebrala a nečekala s tebou dítě."
„Co vlastně mělo znamenat to, jak ti řekla mami?" zeptal se na další věc, které nerozuměl.
„Víš, potom co se stalo v Austrálii, jsme s Luciusem dost přemýšleli o tom, co se za poslední dobu událo. Nakonec jsme došli k závěru, že by Hermiona neměla být bez rodičů. Řekli jsme jí, že tu pro ni vždy budeme a může nás oslovovat jako svoji matku a otce. Stejně brzy bude tvojí ženou. Máme ji opravdu rádi a považujeme ji za svoji dceru. Jsem na tebe tak pyšná," dokončila a Draco se na ni překvapeně podíval.
„Proč na mě?"
„Ve válce sis vybral správou stranu, nakonec ses postavil našemu rozhodnutí a rozvedl se s Pansy. V neposlední řadě sis našel úžasnou ženu, vychoval si sám syna. Po těch nesmyslech, kterými tě Lucius krmil, ses nakonec zachoval správně."
„Nezvládl bych to bez tebe, mami," řekl a po dlouhé době objal svoji matku.
ČTEŠ
She: Minister of Magic
Fanfiction„Zkazil jsi to!" „Napravím to, Scorpiusi." „Ona byla moje maminka a ty jsi to všechno zničil." Draco překvapeně hleděl na svého syna, co se zhroutil potom, co Hermiona odešla. Ale ještě více byl překvapený, že ji nazval svou matkou. 3.4.2017 #1 in...