Bölüm Müziği: Backstreet Boys- Incomplete
Her zamanki mekana gittiğimde Ege kafesteki bir kıza asılıyordu yine. Aslında bu gece onlardan biri iyi gelebilirdi bana.
"Naber?" dedim Ege'nin omzuna vururken.
"Vaaay bizim Arda döndü mü bari?" erkekçe omuz attıktan sonra elindeki bardağı alıp kafama diktim.
"Tam karşında duruyor." kahkaha atınca ona sırıttım.
"Eee ne var ne yok?"
"Para var kız yok. Ne kadar istiyolar kafestekilere?" Ege bana şaşırarak baktı. Eski halime çabuk döndüm heralde.
"Benimkine bulaşma."
Güldüm. "Tek gecelik lan sonuçta."
"Buna değer."
Tepemizdeki kafesi gösterdiğinde yukarı baktım. Sarışın kocaman kalçaları olan bir kadın dans ediyordu. Demirde kayıyor ve üstündeki deri kıyafetleriyle acayip seksi duruyordu.
"Ne kadar?"
"15 heralde."
Yüzümü buruşturdum. "Daha fazla."
Koluna vurdum ve yanından geçip gittim. Arda Bakır istediğini alırdı...
"Büyük kafeste dans eden 6 numaralı odaya gelsin."
"Nakit alıyoruz."
Önümdeki yılışığa ters ters baktım. Bu çocuk yeni mi gelmişti?
"Ne kadar?"
"25 bin."
Isterik bir kahkaha attım. "Şaka mısın lan sen?"
"Üzgünüm o buranın en çok istenilen kadını."
Ona baktım ve güldüm.
"O orospu on kağıttan fazla etmez. Yolla gelsin parayı kendisine veririz."
Ayağa kalktı. "A-Ama Arda Bey."
Elimdeki anahtarı sallayıp koridorda yürüdüm. İşini kaybetmek istemiyorsa yapmak zorundaydı.
Asansöre bindim ve 6 yazan düğmeye bastım.
Nedense aklıma hep Eylül'ün çığlıkları geliyordu. Birkaç dakika sonra da başka bir kadının çığlığı olacaktı kulaklarımda.
Böyle bir geceye denk geldiği için şanssızdı. Sinirimi ondan çıkartabilirdim.
Kata geldiğimde oda hemen karşıma çıktı. Anahtarı çevirdim ve saray yavrusu odama adımımı attım.
Üstümdeki ceketi fırlattım ve direk banyoya girdim. Sıcak bir duş rahatlamamı sağlardı.
Sonuçta adam öldürmüştüm.
Kapı sesi duyduğumda tişörtümü kafamdan sıyırdım ve odaya geri gittim.
Kafesteki sarışın dudağını ısırdığında güldüm.
"Gece uzun olacak bebeğim."
EYLÜL...
Ne yapmıştı şimdi bu tanıyamadığım adam?
Önce üstüne atlamıştı. Sadece dövecek sanırken, cebinden bir de çakı çıkmıştı. Kapının bir köşesine sinmiş onu izleyen ben, onu tanıyamamıştım bile. Hayır, O Bakır ailesinin yaramaz çocuğu değildi.
Pekala, sağlıksız tavırları vardı ama bu kadar ileri seviyede miydi?
Kestiği her bir bölgeye özenle içki gelmesini sağlıyordu. Bunun ona ne yararı vardı ki? Neden yapıyordu bunu? Gözlerimi sımsıkı kapattım. Tekrar bir çığlık duyduğumda gözlerimi açtım. Önümde biri duruyordu ve Arda ise Enes'in bacaklarına yarıklar aaçıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SORUNLU AŞK ☠
Novela Juvenil^^ 'Sorunlu Aşk' Serisinin İlk Kitabıdır. ^^ Okulumda gayet mutlu bir hayat süremiyordum, ta ki kas yığını aslında kurtarıcım olmayan kurtarıcım beni bulana dek. Hayatımı daha da batıran bu adama aşık olmaksa hayatımda yaptığım hatalardan en mutlu...