Bu sıralar üniversiteler sürekli tanıtıma geliyordu koleje. Tanıtım günleri de oluyordu sıkça.
Ve bir tane daha üniversite, tanıtım için okula gelmişti.Herkes tanıtımın yapılacağı salona doğru ilerlerken Eylül hiç beklemediği birini görür.
Eylül : Caner?
Koşarak yanına gider.
Eylül : Senin ne işin var burada? (Tatlı tatlı söyler. Gördüğüne mutlu olmuştu)
Caner : bizim üniversitenin tanıtımı var. Sabah aradığında söylemiştim ya...
Eylül : evet ama buraya geleceğini bilmiyordum.
Caner : ben de burada okuduğunu bilmiyordum...
Arkada şok olmuş gözlerle bekleyen kızlar ve Serkan ve Güney'e döner.
Caner : arkadaşların galiba..
Eylül: evet
Caner : merhaba, ben Caner (herkese kendini tanıtır)
Herkes el sıkışarak kendini Caner'e tanıtır. Serkan elini baya sert sıkmış olacak ki, Caner anladı. Eylüle eğilerek,
Caner : bu o dimi?
Eylül gözlerini devirir
Caner : hadi ben içeri geçiyorum, sonra beraber çıkabiliriz başka bir işin yoksa
Eylül : olur, öyle yaparız
Serkan, semineri izleyemez, sinirleri bozulmuştu. Aynı Eylülü Atakanla gördüğü zaman hissettiklerini hissediyordu. Ne olmuştu böyle? Eylüle baktığında aşık olduğunu hissetmiyordu. Ya da öyle ama kafası karışık olduğu için anlamıyor muydu? Zaten karışık olan kafası iyice karışmıştı...
Eylül de bu durumdan memnundu. Serkanın moralinin bozulması, az da olsa içini soğutmuştu. Ama ona nooluyordu ki? Serkan onu terketmişti, hem de Cemreye birşeyler hissettiğini söyleyerek...
Cemre ise hala düşünceliydi. Eylül iki gün önce Serkan için ağlıyordu. Yanındaki sevgilisi olabilir miydi cidden? Ya Serkan? Hala Eylüle mi aşık? O zaman kıza neden sana aşık değilim dedi?
Eylül ve Caner seminerden sonra konuşmaya başladı. Onları gören Güney ve Serkan duraksadı ve Serkan izlemeye başladı.
Caner : seninki buraya bakıyo. Niye unutmak istiyorsun çocuğu ? Naaptı?
Eylül : seninki deme şuna. bana beni sevmediğini söyledi. Sevmiyor beni, en yakın arkadaşımı seviyor
Caner : hiç sanmıyorum. Bu çocuk seni seviyo. Sana bunu söylediyse ya aklıyla bir zoru var ya da kafası karışık. Basbaya belli. Bugün elimi nasıl sıktı bir görsen...
Eylül birşey diyemez
Caner : bak ne dicem. Oyun oynayalım mı? Böylelikle anlarsın kimi sevdiğini
Eylül : kendi söyledi beni sevmediğini, ne diye oyunlar oynucam.
Caner : bak sen bana güven....
Eylül : peki, neymiş bu oyun?
Canerin dedikleri doğru olabilir miydi? Serkan hala onu seviyor olabilir miydi?
Caner : bak şimdi. Rahatsız olmazsan, sevgili gibi duralım. Bakalım seninki ne tepki vericek?
Eylül : ama....
Caner : kabul mü?
Eylül : tamam...
Caner, Eylülün koluna dokunur, saçlarını arkaya atar.
Serkan iyice sinir olmuştu. Temaslar falan da başlayınca dayanamadı yanlarına gitti.
Ama ne diyecekti? Düşünmemişti bile
Caner : bu kadar çabuk beklemiyordum, işte geliyor seninki (gülerek)
Güneyin yanına kızlar gelir ve hepsi Serkan, Caner ve Eylülü izlerler...
Güney : valla kavga var, Serkanı tutamadım...
Serkan, Caner ve Eylülün yanına gelir
Serkan : merhaba, ben birşey soracaktım. Burs imkanları var mı? Bizim durumumuz pek iyi değil de...
Serkan ayaküstü bahaneler uydurup onları yan yana getirmemeye uğraşıyordu.
Caner yanıtladıktan sonra Eylüle döner
Caner : gidiyo muyuz?
Serkan Eylülü biraz kendine doğru çekerek, Canerden uzaklaştırdı.
Serkan : sen bu kızı sahipsiz mi sandın? Yetimhanede diye...
Eylül : sanane ya, sen benim neyimsin ki?
Serkan : sen benim sev-..... yani sen benim...
sana benim için önemlisin demiştim.Eylül : önemseme beni...
Serkan kendine şaşar...
Naapıyordu? Niye böyle olmuştu? Gerçekten Eylül onun neyiydi? Bunları düşünmesi gerektiğine karar verdi... Gerçi bir karara varabilse bile çok geçti... Eylülü çoktan kaybetmişti...Eylül telefonunu çıkarttı cebinden. Serkana uzattı.
Serkan : sende kalsın
Eylül : Serkan al şunu, bende durmasının anlamı yok...
Serkan: lütfen...
Ama Eylül dinlemez, telefonu verir, Serkan da mecbur alır. Eylül, Serkanın yüzüne bakmadan Canerle beraber gider.
Serkan da arkalarından bakar...
Flashback
Eylül : al telefonunun
Serkan : ...........Nooluyo Eylül?..........
Eylül : ....... sıkıldım senden Serkan....
Serkan : Cemre, doğru mu söylüyo?
Cemre : Serkan bana sorma, ben de bilmiyorum
Flashback sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kırık Gençlik Hikayesi (EySer 💔)
FanfictionSevdiği adam tarafından terkedilen yosun gözlü kız ve onu eskiden çok seven deniz gözlü oğlanın hikayesi...