Ambulans görevlisi : bilinci kapalı erkek hasta, 17-18 yaşlarında, karın bölgesinden silahla yaralanma, düşük tansiyon...
Doktor : ameliyathaneyi hazırlayın
Herkes gelicek tek bir haberi bekliyordu, eve dönmüşlerdi.Kapıdaki polislerden biri geldi...
Polis : Kemali aradığımız bölgenin yakınlarında bir depoda yaralanma vakasıyla hastaneye kaldırılan biri varmış, üzerinden kimlik çıkmamış ama eşkale uyuyor.
Güney : hadi hemen gidelim...
Herkes hastaneye gelir, Nazan ve Defne de gelmişti. Nazan, Eylülün üstüne saldırdı
Nazan : hepsi senin yüzünden, hepsi senin yüzünden... sen saldın o pisliği Serkanın üstüne... oğlum senin yüzünden orda
Güney : Nazan teyze, tamam biraz sakin ol noolur, kız perişan zaten...
Nazan : beter olsun...
Songül : Güney, birşey olmaz dimi?
Güney : inşallah Songül, inşallah...
Eylül : sürpriz hazırlamış bana... bi ayıcık almış, üzerine de not yazmış... affettim seni dedim, sana ikinci bir şans veriyorum dedim... duymadı... öğrenemedi...
Kader : kardeşim tamam... ameliyattan çıkınca söylersin hemen
Eylül : ya çıkmazsa? Ya çıkmazsa?
Doktor ameliyathaneden çıkar...
Doktor : yakınları siz misiniz? Hastanın durumu iyi, kurşunu çıkardık, sadece çok kan kaybetmişti ama kontrol altına aldık. Şimdi odaya alıcaz
Herkes çok mutlu olmuştu, sonunda Serkan bulunmuş ve iyiydi..
Serkanı odaya alırlar, annesi ve kardeşleri görür önce. Sonra da Eylül girer... korka korka...
Eylül : Serkan... ben çok düşündüm... bir karar verdim... artık ne istediğimden eminim, geleceğimden eminim. Ama sen şimdi bunu duyamıyorsun....
Eylül çıkmak üzereyken, Serkan gözünü açtı...
Serkan : eğer... gerçekten...öğrenmek... istiyorsam... duyabilirim (ağrısı olduğu için kesik kesik konuşuyordu)
Eylül hemen yanına gelir.
Eylül : iyisin dimi? Hı, ağrın falan var mı?
Serkan : İyiyim. Sen ne.... söyleyecektin?
Eylül : Serkan...şey... ben....
Eylül cebinden bir kağıt çıkarır, Serkanın ayıcığın üstüne koyduğu nottu bu... Eylül yazılanı okumaya başladı...
Eylül : " bu çocuk aynı bunun gibi bir ayılık yaptı, seni terketti ama o çok pişman... ve sana istediğin kadar zamanı verecek..."
Serkan : akşam...yazmıştım...
Eylül : zaman istemiyorum Serkan...
Serkan : yanii
Eylül: yani ben...seni seviyorum Serkan
Serkan : ben öldüm dimi?
Eylül bozulur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kırık Gençlik Hikayesi (EySer 💔)
FanfictionSevdiği adam tarafından terkedilen yosun gözlü kız ve onu eskiden çok seven deniz gözlü oğlanın hikayesi...