31.Bölüm - Moral Verme Problemi

857 51 11
                                    

Güney Metini kucağına alıp yataklarına yatırır. Songülle beraber Metini ortalarına alıp yatarlar.

Songül : hani filmlerde olur ya böyle bebeklerini ortaya alıp uyurlar aynı öyle olduk sevgili

Güney : o da olacak bir gün kızım... sonuçta evliyiz biz... hem Eylül sayesinde biz de alıştırma yapmış olduk

Songül : Güney ne çocuğu allah aşkına, daha üniversite var.

Güney : hemen demedim herhalde... ama bi gün olucak sonuçta

Songül : te allahım yaa... bu arada hakkate Eylül nerde acaba?

Güney : bilmiyorum ki

Ertesi gün

Serkan bugün bir doğum günü partisi için çalacaktı. Güneyle aynı yerde çalıştığı için kahvaltıdan sonra Güneylere uğradı. Birlikte gitmeyi planlıyordu..

Songül : aa, hoşgeldin Serkan.

Serkan : hoşbulduk Songül, ben Güneyle cafeye geçeriz diye düşünmüştüm de

Songül : tamam, geç içeri... biz de kahvaltı ediyoruz. Bi tabak da sana çıkartayım

Serkan : yok Songül sağol, kahvaltı ettim ben. Ama çay varsa içerim.

Güney sofradan kalkmadan Serkana bakar. Serkan da Büşra ve Metini görünce şaşırır. Güney bir yandan kucağında çırpınıp duran  Metinle uğraşıyordu, diğer yandan da kahvaltı etmeye çalışıyordu...

Güney : hoşgeldin kardeşim

Serkan : hoşbulduk da Büşrayla Metin neden burda?

Songül elinde 1 bardak çay ile gelir.

Songül : ev sahibi Eylülü çıkartmış. Kız bana geldi, bir gün bakar mısın kardeşlerime dedi.

Serkan : e o nerde?

Songül : bilmiyoruz, o gelmedi

Serkan : Allah allah... nerde bu kız? Hayır nerde kalır ki?

Güney : Canerde kalmış olmasın? (Gülerek)

Songül : Güney...

Serkan : doğru... tabii başka nerde kalıcak ki? Benimki de soru...

Serkanın morali bozulmuştu. Eylül artık ondan hiç yardım istemiyordu. Kaçmak için Atakandan yardım istedi, kalıcak yer için de Canerden...

Songül : ee... Serkan... sen cafeye akşamları gitmiyor muydun?

Serkan düşüncelerinden sıyrılır

Serkan : evet ama bugün doğum günü partisi varmış, patron orda çalmamı istedi

Metin hala rahat değildi...

Güney : öfff be Metin, bi rahat yemek yiyemedim senin yüzünden... (gülümseyerek şaka yoluyla söyler ama gerçekten rahat rahat kahvaltı edememişti)

Songül : ne o Güney, dün çok mutluydun babalık provası yapıyorum diye?

Güney : of Songül, zormuş zor...

Bir Kırık Gençlik Hikayesi (EySer 💔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin