Eylülün gösterdiği yer, yanan sönen ışıklar altında bir masaydı...
Serkan : ulan Mert...
Eylül : hadi gidelim...
Serkan Eylülün elini sıkaca tutarak onu masaya doğru götürür. Masa ağaçların arasındaydı, bir taraflarında az önce karanlıktan görmedikleri bir göl vardı, sessiz sakin bir yerdi...
Serkan : yemekler de hazır...
Eylül : o zaman yiyelim hadi
Yemeklerini yerler...
Eylül : Serkan daha geç olmadan dönsek mi?
Serkan : Eylül bi dakika...
Cebinden yüzük çıkarır...
Eylül : bu...yüzüğüm...
Serkan başını sallar...
Eylül : Serkan bu benim çalınan yüzüğüm...
Serkan : evet canım...
Eylül : ama bu çalınmıştı Serkan, yoktu. Nasıl olur?
Flashback/ Eve hırsız girdikten 1 Gün sonra
Serkan telefon alır...
Polis Memuru : iyi günler, Serkan Özgün?
Serkan : evet buyrun
P.M : dün hırsızlık olduğu gerekçesiyle şikayette bulunmuştunuz. Hırsızları yakaladık. Kayıp olduğunu söylediğiniz yüzük üzerlerinden çıktı. Karakola uğrarsanız bizden teslim alabilirsiniz...
Serkan : teşekkür ederim...
Flashback sonu
Serkan yüzüğü Eylülün parmağına takar...
Serkan: bu yüzük döndü dolaştı, yine ait olduğu yere döndü.... Eylül... bak biz zor şeyler yaşadık, ama başında kimse bize bunun kolay olacağını söylemedi. Ama artık Lavinya'nın da dünyaya gelmesiyle tam bir aile olduk. Üç kişilik minik ailem... ben burdayım artık, hiç bir yere gitmiyorum. Ben günde 100 kez kavga etsek de seninle olmak istiyorum Eylül... Sen de beni yeniden kabul ettin, beni dünyanın en şanslı insanı yaptın. Benimle yeniden evlenir misin Eylül Acar?
Eylül : evet evlenirim...
Serkan Eylülün ellerinden öper...
Serkan : bu yüzük bu parmaktan bir daha çıkmasın ne olur...
Eylül : bu yüzük, bu parmaktan ne olursa olsun bir daha asla çıkmayacak...
Serkan : şimdi gidebiliriz...
Eylül Serkanın koluna girer, beraber yürürler. Arabaya doğru yürürken bir ses duyarlar...
Güney, Songülle evdeyken bir telefon alır...
Selin : oğlum...
Güney : anne?
Selin : oğlum, duyduklarım doğru mu? Baba mı oluyosun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kırık Gençlik Hikayesi (EySer 💔)
FanfictionSevdiği adam tarafından terkedilen yosun gözlü kız ve onu eskiden çok seven deniz gözlü oğlanın hikayesi...