Serkan elindeki kağıda bakakalır. Babası biliyordu ve ondan saklamıştı... Defneyle ikiz olmadıklarını biliyordu...
Ama kağıtta yazanlar daha ilginçti... Çünkü Serkan'ın kardeşi vardı, hem de onu tanıyordu...
Serkan : nasıl ya?? Cemre benim kardeşim mi? (söylenerek)
Bir hışımla odadan çıktı, olamazdı. Bu iğrençti, iğrenç... Kardeşiyle yakınlaşmıştı o, az kalsın sevgili olacaklardı... Serkan odadan çıktı ve tuvalete koştu. Kusuyordu...
Defne eve geldi, Serkanı o halde görünce korktu. Serkan da annesi ve kardeşiyle konuşmadan çıktı evden. Hemen yurda gitti. Eylül de o sırada yurttan çıkıyordu...
Serkan : Eylül, bana Cemreyi çağırır mısın? lütfen çok acil
Eylül : Serkan, sen iyi misin?
Serkan : hayır değilim, iğrenç biriyim ben, kendimden iğreniyorum
Eylül : ama...
Serkan : hadi Eylül, Cemreyi çağırır mısın?
Eylül gider...
Eylül : Cemre, Serkan seni aşağı çağırıyo
Kader ve Meral bakışır...
Cemre : yok.... ben gitmem
Eylül : kızım hadi çocuk bekliyo aşağıda
Cemre : gelmek istemediğimi söyle o zaman Eylül, gitmicem
Eylül : çok kötü görünüyordu, sana ihtiyacı varmış..
Cemre : offf, naapmaya çalışıyo bu çocuk?
Eylül sessiz kalır..
Cemre : hadi Eylül beraber inelim...
Eylül : beni karıştırmayın meselenize..
Cemre : Eylül...
Eylül : bak Cemre artık ister sevgili olun, ister olmayın, umrumda değil. Serkan beni yordu tamam mı? Beni iğrendirdi.... Ben Serkana karşı birşey hissetmiyorum artık. Artık arkadaş olarak konuşabiliriz sadece, daha fazlası olmaz...
Cemre kafasıyla onaylayıp Serkanın yanına iner...
Serkan : nerde kaldın Cemreee
Cemre : nooluyo Serkan?
Serkan : ben berbat bi insanım, kendimden nefret ediyorum, iğreniyorum...
Cemre : Serkan...
Serkan : sen benim kardeşimsin Cemre
Cemre : Serkan tabii ki, biz beraber büyüdük, kardeş gibi büyüdük...
Serkan : öyle değil...Defne benim ikizim falan değilmiş
Cemre : ne??
Serkan : babam biliyormuş, saklamış bizden...
Cemre : nasıl yani? evlatlık alırken biliyor muymuş?
Serkan : bilmiyorum Cemre bilmiyorum... bir DNA testi buldum, biz bebekken yapılmış... sen ve ben...
Cemre : ben mi?
Serkan : evet... ve biz kardeşiz Cemre
Cemre : NE? nasıl yani?
Serkan : öyle işte, yıllardır kardeşim bildiğim insanla en ufak bir kan bağım yokmuş... benim kardeşim senmişsin...
Cemre : mümkün değil...
Eylülün onları camdan izlediğinden habersizlerdi..
Serkan ona kağıdı uzattı..
Cemre : ..... verilen DNA örnekleri ve yapılan testlere göre Serkan Özgün ve Cemre Derinoğlu %99.99 kardeştir...
Serkan : bak... biz kardeşizz
Cemre şok olmuştu. Bunca zaman tek çocuk olduğunu sanıyorudu.... olayın şokuyla kahkahalar atıyordu.. kardeşinin Serkan oluşu onu mutlu etmişti.....
Serkan ona sarılıp sonra da döndürdü... Eylül onları izliyordu, o hallerini görünce dayanamadı içeri gitti...
Cemre : ee bi dk sen neden iğrenç bi insanım dedin?
Serkan : Cemre... ben sana karşı birşeyler hissediyordum... Allah kahretsin ki ben seninle sevgili olmayı bile düşündüm bi ara...
Cemre : evet ama aşk değildi, ikimizinki de aşk değildi...
Serkan : hayır değildi ama...
Cemre : bak işte sebebini anladık.... biz kardeşiz Serkan... hissettiğimiz kardeşlik...
Serkan : evet.... (üzgün bir şekilde...)
Cemre : ee ne oldu şimdi?
Serkan : eylülü çok üzdüm..
Cemre : anlayacaktır Serkan... sonuçta elimizde kocaman bir test sonucu var...
Serkan : evet ama..... ama beni isteyeceğini sanmıyorum artık... ben aşağılık bir insanım Cemre... sevdiğim kızı ne hale getirdim... üstelik suçlusu benim....
Flashback
Güney : Sevdiğim kıza verdiğim hasara bak...
Flashback sonu
Cemre : anlayacak Serkan. biz kardeşiz. Sen kardeşinle sevdiğin kız arasında kalmıştın, cebelleşiyordun... üzme kendini..
Serkan : tamam Cemre..
Cemre : görüşürüz..
Serkan : görüşürüz..
Cemre içeri geldi, mutluydu elinde test sonucu vardı...
Meral : yüzünde güller açıyo canısı hayırdır?
Eylül başı önde, morali bozulmuştu..
Cemre : .çünkü kardeşimi buldum..
Kader : ne? Zeyno mu gelmiş?
Cemre : Zeyno mu? Zeyno? Zeyno da kardeşimiz oluyo dimi....
Meral : ne diyosun sen canısı?
Cemre : biz kardeşmişiz... Serkanla... Biz Serkanla kardeşmişiz...
Kader & Meral &Eylül : NE??
Cemre : bakın...
ve kağıdı kızlara uzatır...
Kader : ..... verilen DNA örnekleri ve yapılan testlere göre Serkan Özgün ve Cemre Derinoğlu %99.99 kardeştir...
Meral : ohaa
Cemre : Eylül bak... Serkanın kafa karışıklığı bu yüzden... ve benimki de...
Eylül cevap vermez..
Cemre : hadi ama yapma böyle noolur... o da çok üzgün...
Eylül : ne farkeder Cemre he? Sen Serkandan daha önce de hoşlanmıştın, Serkan bunu öğrenmişti, ve nazikçe kaçtı senden, benden vazgeçmedi... Şimdi ise farklı... Beni kırmaktan çekinmedi o, korkmadı, pat pat herşeyi söyledi bir bir yüzüme... bir an düşünmedi ne kadar kötü olduğumu...
ve kalkıp gider...
Cemre : Eylül...
Eylül : beni yalnız bırakın...
Serkan eve gelir, biraz daha iyiydi, mutluydu...
Nazan : oğlum..
Defne : Serkan.... Serkan sen benim noolursa olsun kardeşimsin... noolur bırakma beni...
Serkan Defneye sarılır...
Serkan : asla.... seni asla bırakmam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kırık Gençlik Hikayesi (EySer 💔)
FanfikceSevdiği adam tarafından terkedilen yosun gözlü kız ve onu eskiden çok seven deniz gözlü oğlanın hikayesi...