52.Bölüm - Emrivaki

692 50 11
                                    

Cemre Eylülle konuştuktan sonra gider. Serkan işten gelirken annesiyle konuşmuştu. Haberim var size demişti ve bunu Eylülle birlikte söylemek istediğini de belirtti. Nazan da yemeğe çağırdı...

Serkan eve geldiğinde Eylülü yatıyorken buldu.

Serkan : canım, annem çağırdı, gideriz dimi?

Eylül: ya gitmek zorunda mıyız? Yine laf sokup durucak kesin..

Serkan : evet ama Defne söylemeden bizden duysun bunu

Eylül : evet.. çok sevinicek (!) kesin

Serkan : belli olmaz.. annemin ne yapacağı belli olmaz bilirsin

Eylül : offf

Serkan : öpersem ikna olur mu sevgilim? (Saçından öper..)

Serkan elini Eylülün karnına götürür...

Serkan : emrivaki yaptım, afedersin...ama düşündüm ki.. biz üç kişiyken bize birşey yapamaz..

Eylül : peki tamam.. (gülerek)

Serkan da Eylül de yemek için hazırlanır.

Yemeğe gitmeden önce Eylül Cemrenin haberini söyleme kararı aldı. Yenekten sonra Serkanın aynı derecede keyifli olmayacağını biliyordu...

Eylül : Serkan, birşey dicem ama aşırı tepki vermek yok

Serkan : sinirleneceğim birşey yani

Eylül : hayır, aslında güzel bir haber ama sen ne dersin kestiremiyorum

Serkan : dinliyorum

Eylül : Cemre...

Serkan : noolmuş Cemreye?

Eylül : Caner, Cemreye evlenme teklif etmiş...

Serkan : Ne?! Peki Cemre ne demiş?

Eylül : kabul etmiş

Serkan suskunlaştı...

Eylül : birşey demeyecek misin?

Serkan : o Caner'e söyle, Cemre'yi sahipsiz sanmasın. Gelsin istesin bizden

Eylül : Serkan delirdin mi?

Serkan : ne delirmesi Eylül? Cemre benim kardeşim değil mi? Abisi olarak tabii ki gelip benden isteyecek...

Eylül anlamaz tavurlarla baktı Serkana. Yine kardeşimi çaldı muhabbetini bekliyordu...

Serkan : öyle bakma... Caner'i tanıyorum. Cidden iyi bi çocuk.. Cemre de onunla mutlu. Onu uzun zamandır ilk defa böyle görüyorum...

Konuşmadan sonra çıkarlar.Nazan güzel bir yemek hazırlamıştı. Defne de az sonra çıkıcak kavgayı bildiğinden imalı bir şekilde gülüyordu. Nazan da sırıtıp duran kızına deliymişçesine bakıyordu...

Birlikte yemek yerler. Nazan bir, hala birşey söylemeyen Serkana bir de yanında somurtmuş ve gergin bir şekilde duran Eylüle bakar.

Nazan : nooldu Serkan? Hala birşey söylemedin..

Serkan : yemeğimizin bitmesini bekledim

Bir Kırık Gençlik Hikayesi (EySer 💔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin