1 ay sonra
Serkan evini düzene sokmuştu, yavaş yavaş eksiklerini tamamlıyordu...
Eylülse sıkıntılıydı, borcunu ödeyemiyordu, kiracı evden atıcam diyip duruyordu, önceki kiralar da birikmişti...
Okul bitmişti, son LYS sınavı günü gelmişti...
Songül Serkan Kader ve Eylül bi okulda ,Cemre Mert ve Meral başka bir okulda, Güney ve Defne de başka bir okulda sınava girdi..
Herkes sınavdan çıktı, Caner Eylülü dışarıda bekliyordu. Eylül hemen yanına gitti...
Caner : nasıldı?
Eylül : beklemiyordum, ama çok iyi geçti
Caner : ohh be, biliyordum yapacağını
Eylül Canere sarıldı, Serkan onları izlerken Kader ve Songülün dediklerini duymuyordu bile...
Songül : ....aynen ben de o sorudan emin değilim ama Serkan sen ne yaptın? Serkan.... Serkan...
Serkan : hı... ne dedin?
Kader : diyoruz ki, bi soru vardı ya hani şu arabalı, hız sorusuydu -.....
Songül : bırak şimdi soruyu, dalmış gitmiş yine...
Serkan : yok yok siz sorun..
Songül : aklın burada değil ki oğlum...
Serkan : bana inat mı yapıyor ya? Bir de buraya geliyor...
Eylül ve Caner gelir
Eylül : kızlar nasıldı sınavınız?
Kızlar dediğine göre Serkanın cevap hakkı yoktu, sessizce izledi onları... aklına YGS sınavında yaşadıkları geldi...
Flashback
Feride : nasıl geçti sınavınız?
Eylül : ben çok endişelenmiştim yapamam diye ama çok iyi geçti Feride hanım...
Feride : aferin güzelim
Serkan : benim kötü geçti sanırım
Feride : yapmışsındır
Cemre : benim de güzel geçti, Hedoşun verdiği okunmuş şeker işe yaradı galiba
Serkan : demek ki benim okunmuş şekerim yok diye kötü geçti...
Serkan ve Cemre gülüşür...Eylülse onları izler...
Flashback sonu
Kader : benim iyi değildi ya, geometride birkaç boşum var, vaktim yetmedi olsa yapardım
Songül : ulan , senin kötün en fazla 1 yanlıştır
Kader : valla öyle değil
Eylül : Caner, inanma öyle dediğine, hiç unutmam bi karne günüydü. Çok kötü dedi, bir baktık matematiği 90 gelmiş...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kırık Gençlik Hikayesi (EySer 💔)
FanfictionSevdiği adam tarafından terkedilen yosun gözlü kız ve onu eskiden çok seven deniz gözlü oğlanın hikayesi...