Caner ve Eylül bir cafeye gelip otururlar. Eylül yavaş yavaş herşeyi anlatmaya başlar.
Caner duyduklarına inanamamıştı. Kemal gibi insanlar var mıydı cidden. Kıza yaşattıkları peki? Yaşadığı taciz, kaçırılma, arkadaşının gözünün önünde öldürülmesi... Klostrofobinin de sebebi anlaşılmıştı. Kızın psikolojisinin iyi olmasını kimse bekleyemezdi ki çok çok iyi idare ediyordu.
Caner : peki ya o çocuk? O naaptı sana?
Eylül : o hep yanımdaydı aslında. En kötü günlerimde yanımda oldu, o pislikten korudu beni hep. Beni korumak için herşeyi göze aldı. Annem yatalak kaldığında ben ek iş yaptım, modellik, oradaki fotoğrafçı arkadaşım Atakan'dan kıskandı beni, ayrıldı, sonra da işte o pislik beni kaçırınca..... benden soğudu, bu sürede de en yakın arkadaşıma aşık olmuş...
Caner: bu kadar şey yapmış insan seni 3 günde silemez Eylül. Zaten bak, kıskanıyor.... Seni seviyor ama kafası karışık. Minnettarlığı, aşk ile karıştırıyor.
Eylül : o zaman psikolojik desteğe ihtiyacı olan ben değilim, o ....
Caner kahkaha atar ve onaylar....
Caner : bir gün söyle, onunla da görüşeyim
Eylül de güler
Caner : bak, gülebiliyormuşsun, yakışıyor sana gülmek. Hep böyle gül...
Eylül : iyi geldi, teşekkür ederim
Caner : ne demek
Flashback
Serkan : sen hep böyle gül olur mu?
Flashback sonu
Caner Eylüle yurda kadar eşlik eder. O sırada bir kalabalık görür. Herkes etrafta toplanmıştı. Kaza olmuş, biri yerde yatıyordu, yaralı...
Eylül biraz eğilir ve bakar. Kim olduğunu görünce şoka girer. Bu Defne idi.
Serkan evde kara kara düşünüyordu. Aklına Eylülle yaşadıkları geldi, sonra Cemreyle yaşadıkları...
Annesi gelir...
Nazan : hayırdır oğlum dalmışsın
Serkan : düşünüyorum anne, yoruldum...
Nazan : neyi düşünüyosun oğlum? Eylülü mü? Gerçi geçen gün doğum günü partine de gelmedi.
Serkan : biz Eylülle, o Atakanla kaçmadan önce ayrılmıştık...
Nazan : e o zaman ayrıldığın kız için mi o kadar harap ettin kendini?
Serkan : sevmediğim için ayrılmadım ki, Eylülün bakışlarını gördüm, beni değil onu seviyordu, sürekli onunlaydı, benim dertlerimle ilgilenmiyordu, hep o Atakanla çekime gidiyordu...
Nazan : e oğlum o da para biriktirmeye uğraşıyordu. Annesini ameliyat ettirmek istiyordu, Büşra anlatmıştı bana.
Serkan : Eylülün beni sevmediğini düşündüm, ayrıldım ondan..
Nazan : sevindim ya da çok üzüldüm diyemicem. Seni böyle görünce üzülüyorum oğlum. Eylülü sevmiyorum ama seni mutlu ediyordu. Onunla mutluydun. Sırf bunun için bile ona katlanabilirdim. Ama o gittiğinden beri gözünde ışık yok. Geldikten sonra düzelir diyordum ama hala mutsuzsun be oğlum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kırık Gençlik Hikayesi (EySer 💔)
FanficSevdiği adam tarafından terkedilen yosun gözlü kız ve onu eskiden çok seven deniz gözlü oğlanın hikayesi...