71.Bölüm - Parmaktan Çıkmayacak Yüzük

574 43 19
                                    

Songül: ne avukatı Eylül?

Eylül : boşanma avukatı işte. Boşanmak istiyorum

Songül: Ne? Dün Serkan seninle konuşmuyor diye üzülmüyor muydun?

Eylül : üzülmeye değmezmiş. Beyefendinin aile meselelerine karışmayacakmışım. Herşeyi kendi halledicekmiş.

Songül : ikinizin de sinirleri bozuk. Biraz sakinleşince oturun konuşun

Eylül : Songül, dün Serkan resmen Canerle aramda birşey olabileceğini ima etti. Hatta ima etmedi direkt bunu söyledi. Bu iş daha fazla uzamadan ben boşanmak istiyorum. Ve eğer bunu sen yapmazsan başka birini bulucam. Ama bu iş burda biticek.

Songül: tamam Eylül tamam. Tamam ben yapıcam. Avukatın olucam tamam.

Eylül : bir an önce başlat o zaman işlemleri

Songül o gün Serkanla konuşmaya iş yerine gider. Serkan Songülü görünce şaşırmıştı...

Songül : habersiz geldim ama kusura bakma... eğer işin varsa beklerim

Serkan: dünkü söylediklerin yetmedi mi? Biraz daha mı azarlayacaksın?

Songül: bu sefer arkadaşın olarak burda değilim Serkan... Eylülün avukatı sıfatıyla burdayım

Serkan : Eylülün avukatı mı? Nasıl yani?

Songül : Eylül boşanmak istiyor. Boşanma belgesini getirmek için geldim. Bir an önce işlemleri başlatmak istiyo

Serkan : Ne? Boşanmak mı istiyo?

Songül : evet. sakinleştirmeye çalıştım ama olmadı, biliyosun hormonlar falan...

Serkan donup kalmıştı... Eylül ona hiçbirşey söylemeden bir karar almıştı..

Serkan : tamam Songül sağol

Serkan iştem izin alıp çıkıp eve gider. Eylülle konuşmak istiyordu...

Eylül : Serkan ? Bu saatte ne işin var burda?

Serkan : konuşalım diye geldim. Ne oluyo, Songüle boşanmak istediğini söylemişsin.

Eylül : Dün hani sen olmasan Caner'in kollarına gidiceksin dedin ya, gidiyorum işte Serkan. Ama kardeşime ihanet ederek değil, tek başıma yaşıcam artık.

Serkan : Eylül saçmalama. Hamilesin, nereye gidiyorsun?

Eylül : birazcık ümit vardı içimde, özür dileyeceğini düşünmüştüm. Sen sadece bu bebeği düşünüyorsun!

Serkan : fazla alınganlık yapıyorsun Eylül. Şuan ikimiz de iyi değiliz tamam mı? Biraz sakinleşelim. Ben boşanmak falan istemiyorum.

Eylül : ben istiyorum.

Serkan : öyle mi? Bu kadar mı? Bitti mi?

Eylül : evet. Bitti

Serkan bir anda kağıdı alıp imzaladı...

Serkan : tamam Eylül. Al, boşanalım o zaman

Serkan evden çıkıp gider, Eylül de sinirle oturur kalır...

Songül eve gelince Güney'le yeniden yüzleşmek zorunda kalır...

Güney : merhaba

Songül : merhaba

Güney : bugün nasılsın?

Bir Kırık Gençlik Hikayesi (EySer 💔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin