Serkan Defneyi arar ve annesinin evde olup olmadığını sorar. Kalan bütün eşyalarını alıp gitmek istiyordu, ama annesiyle konuşmak istemiyordu. Nazanın evde olmadığını öğrenince hemen eve gitti ve toparlandı.
Defne : Serkan gitme, noolur bırakma beni...
Serkan: canım, noolur yapma... bak ben burda duramam artık yeter. Yeni bir hayat kurucam ben. Bi düzenimi kurayım, bol bol görüşürüz tamam mı?
Defne mecbur onaylar...
Eylülse eşyalarını alıp annesine yerleşir. Yarın annesinin mahkemesi vardı, Kemali yaralamaktan yargılanacaktı. O pislik ölmediğine dua etmeliydi, yine de annesi yargılanacaktı, hatta belki ceza bile alacaktı ama bu haksızlıktı....
Serkan da bavulunu alıp bir oda bir salon evine gelir.
Flashback
Serkan : eviniz çok güzelmiş kardeşim, güle güle oturun
Güney : Sağol kardeşim....
Eylül : bizim tuttuğumuz ev daha kötüydü dimi Serkan?
Serkan : hı hı .....
Flashback sonu
O sırada Güney arar..
Güney : oğlum gel, patrona senden bahsettim, seni çağırıyor, inşallah iş olur...
Serkan hemen gider...
Güney : arkadaşım ne iş olsa yapar
Patron : aslında yeteri kadar garsonum var ama...
Serkan : temizlik yaparım, bulaşık yıkarım, ne olursa...
Patron : yani aslında bi bulaşıkçıya ihtiyacımız var ama genelde bayanları tercih ediyoruz, bir de canlı müzik için şarkı söyleyip gitar çalıcak bir eleman...
Güney : harika, Serkanın sesi çok güzeldir, gitar da çalıyor
Serkan : yani gitar çalıyorum ama öyle çok iyi değilim, arkadaş arasında...
Güney : çok da mütevazıdır kendisi...
Patron elinde gitarla gelir... Serkandan bir şarkı söylemesini ister. Sesini duyunca beğenir ve akşamları canlı müzik için işe alır. Böylece öğlenleri okula gidip akşamları burada olacaktı.
Serkan evine geri döner, kapı çalar, karşısında elinde temizlik malzemeleri ve poşetlerle Songül Güney ve Cemreyi görür. Hepsi yardıma gelmişti. Gün içinde evi temizleyip bir düzene sokarlar. Serkan eskiciden aldığı tekli koltuğu da yerleştirdikten sonra arkadaşlarına bakar, onları oturup ağırlayabileceği bir kanepe bile yoktu...
Güney boş bulunup patavatsızlık yapar
Güney : oğlum böyle de çok komik oldu, geçen sefer en azından Songülle büyük koltuk bulmuştuk, öyle yatabiliyordunuz en azından, tekli koltukta nasıl uyuyacaksın?
Cemre ve Songül Güneye bakar, Güney hala anlamamıştı, anlamsız gözlerle kızlara bakar....
Serkan yine düşüncelere dalar...
Flashback
Güney : .....oğlum nerde yatıcaksınız?
Songül : .....ben bulucam onlara eşya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kırık Gençlik Hikayesi (EySer 💔)
FanficSevdiği adam tarafından terkedilen yosun gözlü kız ve onu eskiden çok seven deniz gözlü oğlanın hikayesi...