80. Bölüm - Lavinya

630 49 10
                                    

Serkan bi an acaba Mert mi diye düşündü ama Mert'in o kadar uzun ve zayıf olmadığı geldi aklına. Sonra boşverdi, kimle isterse olabilirdi, boşanmışlardı, birşey söylemeye hakkı yoktu ki... Ama yine de aklına takılmıştı. Kiminle olduğunu da bulamazdı ki...

Serkan yatmadan önce biraz telefonuyla uğraşır. O sırada Meralin paylaştığı fotoğrafa denk gelir ve Eylülün yanında oturan birini farkeder, herkes mutlu görünüyordu... Kimdi ki bu? Caner'e sorsa mıydı?

Caner : efendim Serkan? Çok mu özledin beni? Bugün 2 oldu...

Serkan : konu sen değilsin, Eylül?

Caner : Eylül iyi dedim ya kardeşim

Serkan : bugün yanındaki kimdi?

Caner : kim?

Serkan : bugün Meral bi fotoğraf paylaşmış, yanında biri var, Aslı da onları beraber görmüş

Caner : haaa sen Emre'yi diyorsun

Serkan : Emre demek

Caner : Serkan o benim arkadaşım, dün İzmir'den gelmişti ona biraz İstanbul'u gezdirdim

Serkan : haa tamam

Caner : sen niye bu kadar merak ediyosun? Madem kıskanıyorsun, al Eylülü karşına konuş.

Serkan : yapmadım mı sanıyosun?

Caner :yine yap

Serkan: çok geç artık

Caner : hiçbirşey için geç değil...

Serkan telefonu kapadığında düşünür. Caner haklı olabilir miydi? Tekrar konuşsa, ısrar etse, Eylül de onu dinler miydi? Herşey eskisi gibi olur muydu? Serkan vazgeçti, isteseydi bu zamana kadar kaç sefer yalvarmıştı zaten...

Songül : bunu diğerlerine hemen söylemeyelim Güney. İyice emin olalım

Güney : tamam Mariam sen nasıl istersen...

1 hafta sonra

Songülle Güney, Eylülü oturup konuşmak için eve çağırırlar, hem güzel haberi vericeklerdi hem de Eylülle ilgilenmiş olacaklardı...
Eylül bebek haberine çok sevinmişti...

Herkes elindeki telefonla ilgileniyordu...
Eylül, Serkanın etiketlendiği fotoğrafı görünce başından kaynar sular döküldü resmen. Aslı, Bursa'da Serkanla beraber gülüyorkenki bir fotoğrafını paylaşmıştı...

Güney : geçenlerde Serkan aradı, senin yanında biri olduğunu mu duymuş nedir, kimdi o dedi bana.

Eylül : ona neymiş? Ben o, kızlarla gezdiği zaman birşey diyor muyum?

Songül : ne kızı ne diyosun Eylül?

Eylül elindeki telefondan fotoğrafı Songülle Güneye gösterir.

Eylül : o yüzden bana karışmaya hakkı yok.

Eylülün sancıları başlamıştı, ama her zamanki gibi gelip geçen sancılardan olduğunu düşünüp boşvermeye çalıştı. Songül ve Güney oturup gülüşürken Eylül acıyla kıvranıyordu, en sonunda dayanamadı söyledi...

Bir Kırık Gençlik Hikayesi (EySer 💔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin