Düğün sabahı Cemre erkenden Eylüllere gelmişti, beraber çıkacaklardı, kızlar da sonradan kuaföre geleceklerdi...
Cemre : Eylül? Serkanın nesi var? Bana biraz soğuk sanki?
Eylül : apar topar evlenmek istemene anlam verememiş ondan öyle. Takma sen onu, keyfini bozma. Bugün senin düğün günün...
Cemre : aslında...
Eylül : aslında ne?
Cemre : birşey var aslında ama bunu kimseye söyleyemem hele de Serkan'a
Eylül : beni korkutuyosun Cemre. Ne oldu?
Cemre : sorma Eylül, sorma... inan bilmek istemezsin
Eylül : anlatmak istemiyorsan anlatma ama bugün mutlu olman lazım
Cemre : Eylül, hani hatırlıyor musun, biz Canerle bir gün yemeğe gidicektik...
Eylül : evet hatırlıyorum
Cemre : işte biz o gece içkiyi fazla kaçırmışız, ben o gece Canerlerde kalmışım...
Eylül : ee?
Cemre anlasana işte der gibi bakıyordu...
Eylül anlayınca bir anlık şok yaşadı
Eylül : ne?? (bağırarak)
Cemre : Eylül, sakin ol, bağırma. Serkan duycak
Eylül : nasıl ya? Bunun için mi evleniyorsunuz?
Cemre : hem evet hem hayır
Eylül : Cemre açık açık konuşsana hiç birşey anlamıyorum
Cemre : o gecenin sabahından itibaren biz herşeyi olmamış saymaya başladık. Ama Caner evlenmek istediğini söyledi bana. Zaten evlenmek istiyorduk ama böyle olunca biraz erkene çekmek istedik, beklemenin bir anlamı yoktu...
Eylül : inanmıyorum ya... bunca zaman bunu içinde mi tuttun?
Cemre : evet.. yine de Caner güzel bir düğünle evlenmek istiyordu, yani benim için herşeyi düşünmüştü. Bilmiyorum Eylül, evet evlenmek istediğim kişiyle evleniyorum ama...
Eylül : karmaşıksın.. Cemre eğer evlenmek istemiyorsan ya da evlenmek için erken olduğunu düşünüyorsan vazgeçebilirsin...
Cemre : artık vazgeçemem
Eylül : nasıl vazgeçemezsin?
Cemre : çok geç artık...
Cemrenin gözyaşları dökülüyordu usul usul. O sırada kapı çalar..
Serkan : gelebilir miyim?
Eylül : gel canım
Serkan : Cemre ağlıyor musun?
Cemre : yok yok Eylülle konuşurken duygulandım öyle biraz...
Serkan : iyi hadi bakalım... ben yardıma gidiyorum, görüşürüz
Eylülle Cemre de kuaföre giderler, Cemre yeniden kendini düğün telaşına kaptırmış güle oynaya hazırlanıyordu...
Eylül de bir yandan Cemrenin neden çok geç dediğini düşünüp duruyordu. Şuan Cemre evlenerek yanlış bir karar veriyor olabilirdi, hiçbirşey için geç değildi ama Cemre öyle olduğunu düşünüyordu...
Yalnız yakaladığı bir an Eylül Cemrenin yanına gider.
Eylül : Cemre, bak hata yapıyor olabilirsin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kırık Gençlik Hikayesi (EySer 💔)
FanfictionSevdiği adam tarafından terkedilen yosun gözlü kız ve onu eskiden çok seven deniz gözlü oğlanın hikayesi...