Eylül, Songüllerde biraz sakinleştikten sonra eve geldi. Serkana hesap soracaktı.
Flashback
Eylül : ya biraz dışarı mı çıksak? Hem sahilde pamuk şeker falan alırız, kağıt helva da vardır...
Serkan : canım abartmıyor musun? Sonra kilo alacaksın
Eylül : sen bana şişko mu diyorsun yani?
Serkan : hayır öyle değil tabii
Eylül : sonra başka kızlar mı bulursun, Pelin gibi uzun zayıf sarışınlardan...
Serkan : sen de taktın şu Peline
Eylül : çok istiyorsan git Serkan, yapmadığın şey değil
Serkan : benim karım beni kıskanır mıymış?
Eylül : evet, kıskandım
Serkan : kıskanma. Hem ben esmer ve yeşil gözlüleri severim.. (kulağına sessizce fısıldar)
Flashback sonu
Serkan eve gelir...
Eylül : oo hoşgeldiniz Serkan bey, nasıldı güzel geçti mi görüşmeniz?
Serkan : Eylül gözlerin kıpkırmızı olmuş, ağladın mı sen?
Eylül : umrunda mı?
Serkan : bu nasıl soru şimdi böyle? tabii ki umrumdasın Eylül
Eylül : beni aldatırken mi umursuyorsun?
Serkan : Ne? Ne aldatması? Ne diyorsun sen Eylül?
Eylül: bilmiyorum mu sanıyorsun? O Arzu denilen kadınla beni aldattığını öğrenemeyeceğimi mi sandın?
Serkan : Eylül saçmaladığının farkındasın umarım
Eylül: saçmalıyorum, saçmalıyorum öyle mi? Defalarca gizli gizli konuştuğunu, işle alakalı diyip çıkıp gittiğin oteli ve o esmer kadını da mı saçmalıyorum Serkan?
Serkan : ne? Sen beni mi takip ettin?
Eylül : ettim ya da etmedim ne farkeder. Beni aldattığın gerçeğini değiştirecek mi?
Serkan : Eylül sen yanlış anladın
Eylül : neyi yanlış anladım? Allah kahretsin ki ben seni affettim. Kahretsin...
Serkan : beni bi dinle ne olur..
Eylül : neyi dinlicem Serkan? Sen benim canımı acıttın. Ben sana inanmıştım. Affettim seni, çocuğumuz olcaktı bizim ya, mutlu olcaktık, bizi kimse ayıramayacaktı, sevgimiz yetecekti. Sen naaptın? Beni aldattın...
Serkan : seni sevdiğime de mi inanmıyorsun?
Eylül : ben her zaman beni sevdiğine inandım Serkan, her zaman. Derdim ki Serkan beni seviyor, aklı karışık, Serkan beni seviyor ama ondan hoşlanıyor ama yine bana dönecek. Ben hep bu ihtimallere tutundum. Bu Cemreyi bana tercih ettiğinde de böyleydi, beni sevmediğini söylediğinde de... Ama bana bunu hamileyken yapman...işte bu herşeyi bitirdi Serkan. Artık beni sevdiğine inanmıyorum
Serkan : Eylül herşeyi yanlış anladın, ben sadece...
Eylül: sus Serkan sus, ben gidiyorum
Serkan : nereye gidiyorsun? Bu halde göndermem seni
Eylül: sanane be sanane! Sen git o Arzunun yanına. Özlemiştir seni, ya da sen özlemişsindir...
Serkan : sen iyi değilsin. tamam sen dur, ben giderim, sen kal
Eylül: bana ne yapıp yapmayacağımı söyleme! Karışma bana! Bu ev bana seni hatırlatıyor. Ne kadar aptal bir insan olduğumu yüzüme vuruyor. Gitmek istiyorum.
Eylül odasına gidip eşyalarını toplamak ister. Ama yatağın üstünde bir elbise bulur, üzerinde de bir not vardı. Eylül notu farketmemişti. İçeriden seslenir
Eylül : bu elbise ne?
Serkan cevap vermez. Eylülün ona söyledikleri onu çok üzmüştü. En çok da yaptığı hatalara rağmen sürekli onu affetmiş olmasını tekrar yüzüne vurması Serkanı üzmüştü. Eylülün yaralarını sardığını düşünse de Eylülün onları hiç unutmadığını farketti...
Eylül tekrar Serkanın yanına gelir.
Eylül : konuşsana
Serkan : üstünde ne için olduğu yazıyor,sana almıştım
Eylül : bana aldığına emin misin?
Serkan : bugün günlerden ne Eylül? Senin için önemli bir gün mü?
Eylül: bugün...düşüneyim.
Serkan : cidden hatırlamadın mı?
Eylül : ben senin gibi değilim Serkan, değer verdiğim şeyleri unutmam,silmem. Evlilik yıldönümümüz
Serkan : O elbiseyi sana bu gece-....
Eylül : dinlemek istemiyorum
Eylül gidiyordu, Serkan kolundan tutup gitmesine izin vermedi
Eylül : naapıyorsun?
Serkan : dinleyeceksin. Bugün yıldönümümüz olduğu için 1 haftadır sana birşeyler yapabilmek için çırpınıyorum. Arzu hanım senin için hazırladığım sürpriz için bana yardımcı olan bayan. Güzel birşeyler yapabilmek için uğraşmıştım, bir bayanın gözünden herşeyin güzel olmasını istedim, o da yardım etti bana. Sürekli birşeyler yapmak için önce bana soruyordu bu yüzden sürekli konuşuyorduk, ve evet gizli konuşuyordum çünkü yanında konuşsam sürpriz olmazdı. Evet buluştuk, çünkü bu akşamın çok güzel olmasını istemiştim, son kez kontrol etmek istemiştim. Ve o elbiseye gelirsek, o da akşam için. Yani içindi. Şimdi ise karım onu aldattığımı düşündüğü için mahvoldu...
Eylül duyduklarına inanamadı, Serkan onun için birşeyler yapmak isterken o Serkanı neyle suçlamıştı. Suçlamalarını düşündükçe utanmıştı.
Eylül : Serkan ben...
Serkan birşey söylemeden çıktı gitti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kırık Gençlik Hikayesi (EySer 💔)
FanfictionSevdiği adam tarafından terkedilen yosun gözlü kız ve onu eskiden çok seven deniz gözlü oğlanın hikayesi...