Tense, happiness, sadness, hurt, feelings, mad, scared, emotional, understanding, and pain. People used to be like this but somehow I don't know what could it takes, because for me it was just a feeling. A feelings to be felt by anyone.
I don't bothered through this but I can't even imagine me and him in the hell takes a time to heal the spirits that had been a devil for all they had sins to this sin world. Yeah, i'm not just a fallen angel or something good, because right from the start I knew that I cause some madness in to my twin, family, friends and to my devil.
I not really an angel. A fallen one.
I'm just a innocent bitch that everyone talked about and i'm used to it. Could it had been this kind of misery or some kind of mystery. I can't imagine myself at the book who was been read by someone who had a wild imaginations like authors and writers.
Axvy High. When I step to this school I know to myself that when I been got this hell school. I must be ready. I know that my twin will be happy if I been suffered not her because she deserve to be happy. Not me. I'm a trouble one, and Veronica was my family's damsel in distress. I'm a one miserable twin to her, I gave her madness to her own life, because of me mom died early, because of me my family cursed her, because of me her life was miserable, because of me her boyfriend left her nothing and because of me she was entering hell.
I'm must be the cursed one. I'm a fake. A liar. Now, Am I able to be his fallen?
"M-master n-naman" pag-iinarte ko "B-baka nam—"
"No"Kita mo to hindi ko pa nga tapos yung sinasabi ko eh.
"Eh kasi nam—"
"NO!"
"But—"
"No!"
"But—"
"Hush! No!"
"Patapusin mo mu—"
"No!"
"Master Xavier nam—"
"No!"Ano ba naman to oh.
"Baka lang naman" pagpupumilit ko.
"Still no!"
"But—"
"NO!" bulyaw niya "Don't force me! My answer will be no and stay no!"I pouted.
"Stop pouting!" nairita na ata "I won't by at it"
"Pero naman—"
"No!"
"Aish!" suko na ko sa kanya
"Tsk! Tsk! Tsk!" iling ni Empress "Hindi ka papakinggan niyan sistah, kaya mag-ready ka na lang"
"Eh ano ba naman kasi yan eh!" pag-iinarte ko kay Empress "Ayoko ngang pumasok, pano na lang kung ikulong ako pagkapasok natin sa Axvy, hindi pa sabi niyo wanted na ako"
"Hay naku" napahawak pa si Empress sa sarili nitong noo "Papasok ba tayo ng school kung sa tingin mo ilalaglag ka namin?"
"Oo nga noh?" pero kahit na! "Pero naman ka—"
"Don't worry babe" sabat ni Craigh "Yung syota mo na yung bahala sayo"Napataas naman ako ng kilay dahil ron.
"Excuse me lang ha" pagtataray ko dito "Hindi po kami ni Master Xavier"
"Oh really?" Craigh grinned at me
"Uh-huh" pagtango ko
"Ang iingay niyo alam niyo ba iyon?" napatayo na sa kama si Xavier "Umalis na nga lang muna kayong lahat at iwan niyo yan babaeng yan dito"
"Sus, gusto mo lang maka-score eh" pag-aasar naman ni Craigh. Loko talaga!Namula naman ang mga pisngi ko.
"Hoy ang bastos mo talagang tangina ka!" gantong naman ni Empress kay Craigh
"Hindi kabastusan yon, Savannah" Craigh "At pwede bang huwag kang magmura, kapag narinig ka ni papa bahala ka"Nakita ko namang namutla si Empress ng dahil ron. Ibig palang sabihin eh takot siya sa papa nila?
"Hmph!" inirapan na lamang niya si Craigh "Ewan ko sayo" lumabas na ito sabay balibag nito sa pintuan ni Xavier.
"Fuck!" Gigil na saad ni Xavier "Ingay talaga" tumingin pa ito kay Craigh ng masama.
"Oh, anong ginawa ko sayo?" Talagang nang aasar si Craigh "Toh nama---"
"Out!" Hindi na nakapigil pa ng inis ai Xavier, itinuro pa nito ang pinto. "Get out!"
BINABASA MO ANG
Axvy High: School of Bitches and Jerks ✔️
Mystery / ThrillerVenus Cleo Vanvuich, a kind, loving and innocent girl. She pitied herself for transferring to Axvy High where all students have bad attitudes. She transferred because of her bitchy twin sister, Veronica. Believing that she is to blame for their moth...