Hejka, łobuzy xx
Zgodnie z obietnicą przyszedł czas na odpowiedzi Waszych ulubionych bohaterów na Wasze pytania :D
XXXXX
Pytania od lovesaparalyzed:
Do Harry'ego: Ty dupku, czemu wierzysz Liamowi? Przecież to wróg, on zawsze chciał najgorzej, a przecież Lara cię kochała/kocha za to kim jesteś, a nie za kasę...
Harry: To, co mówił Liam miało sens i w mojej głowie zapaliła się ostrzegawcza lampka, że może faktycznie tak jest. I faktycznie, ta jego "pomoc" była dziwna, bo nie pałamy do siebie sympatią, ale wtedy nie zastanawiałem się nad tym...
Do Brandona: Nie szkoda ci tego, że przez ten głupi pocałunek Lara straciła narzeczonego i teraz cierpi? Skoro już wiesz, że nie ma zamiaru z tobą być, to może zrobisz coś, aby naprawić to, co zepsułeś? Idk, przykładowo wyjaśnisz Harry'emu wszystko czy coś...
Brandon: Lara straciła narzeczonego, ale nie przeze mnie. Już i tak się między nimi nie układało. Kocham Larę i chcę dla niej jak najlepiej, ale po tym wszystkim jej związek ze Stylesem nie ma sensu. Lubiłem go, ale to co zrobił było karygodne, dlatego nie mam najmniejszego zamiaru cokolwiek mu wyjaśniać.
Do Larysy: Czy byłabyś w stanie wrócić do Harry'ego?
Larysa: Teraz naprawdę nie wiem. Zranił mnie i na razie nie potrafię nawet na niego spojrzeć tak, jak kiedyś...
Do Liama: Czemu aż tak nienawidzisz Harry'ego i życzysz mu to, co złe? Tak bardzo bolało cię szczęście i miłość jego do Lary? Ehem dupek ehem.
Liam: Kto powiedział, że go nienawidzę? Nie sądzę, żeby moja pomoc wyszła mu na złe. W świecie biznesu nie ma czegoś takiego jak miłość, a ja pomogłem mu to zrozumieć.
Do Alex Hemmingson: Czy planujesz drugą część?
Alex: Na chwilę obecną nie. Ale kto wie, może jakieś dalsze losy Lary i... Camerona? ;D
Pytania od Kwiaaatuszekk:
Do Harry'ego: Naprawdę wierzysz w to, że lara cię zdradziła? Jak się kogoś kocha, to mu się ufa...
Harry: Wydawało mi się to bardzo prawdopodobne...
Do Larysy: Chciałabyś porozmawiać z Harry'm?
Larysa: Myślę, że rozmowa mogłaby nam pomóc dojść do jakiegoś porozumienia lub nawet pogodzić się, ale nie wiem czy Harry też tego chce...
Do Liama: Zadowolony jesteś z siebie?
Liam: Muszę szczerze przyznać, że tak i to bardzo.
Do Jeffrey'a: Wybaczysz kiedyś Harry'emu to, co zrobił twojej siostrze?
Jeffrey: Nigdy. Mogę udawać, że o tym zapomniałem, jeśli Larysa tak zdecyduje. Na razie ten facet ma się nawet do niej nie zbliżać.
CZYTASZ
Zakochany w kelnerce
FanfictionKsiążka jest laureatem konkursu Fanfiction 2017 w kategorii Piórkiem Pisane. *** Czy dziewiętnastoletnia kelnerka bez wyższego wykształcenia ma szansę, by zaistnieć w wielkim świecie? Może uda jej się, gdy z pomocą przyjdzie pewien młody biznesmen? ...