Dedykacja dla Smilee_e ❤️❤️❤️
Niech wiatr poniesie nas,
szybko do chmur, w porządku.
Możemy podróżować tak daleko,
jak sięga nasz wzrok.— Zgadnij kto to — Czkawka zaśmiał się, czując na powiekach delikatne palce Astrid. Nie odpowiedział jednak, a odwrócił się w stronę dziewczyny i zdjął z twarzy jej dłonie. UśmiechaŁa się szeroko, ukazując białe, proste zęby. Zbliżył się do niej i złożył na jej ustach krótki pocałunek.
— Wszędzie rozpoznam twój głos — wyszeptał jej do ucha i objął w pasie, przyciągając do siebie. Zaśmiała się i wyciągnęła ręce w stronę jego włosów. Złapała kilka pasm, z którym zaczęła zaplatać maleńkiego warkoczyka. Szatyn przewrócił oczami. — Przeczuwałem, że tak będzie.
— A jednak podjąłeś ryzyko...
— Skończenia w twoich ramionach? Zawsze — popatrzyła na niego, a powietrze ponownie wypełnił jej śmiech. Nagle wyrwała się z jego uścisku i podbiegła do Szczerbatka, który drzemał nieopodal. Usiadła w siodle, rzucając chłopakowi krótkie spojrzenie.
— Lecisz czy nie? — zapytała, ale chłopak nie zastanawiał się zbyt długo. Co prawda miał skończyć kilka spraw, jednak nie potrafił odmówić Astrid, tym bardziej, że cieszył się jak dziecko z jej dzisiejszego towarzystwa. Zbliżał się zachód słońca, który oboje uwielbiali, bowiem to właśnie on połączył ich za pomocą swojego czaru. Czkawka usiadł przed dziewczyną, która odruchowo objęła go w pasie i wystartowali.Wieczorny wiatr smagał ich po twarzach, kiedy mknęli przed siebie, dotykając chmur. Astrid odchyliła się do tyłu, wyciągając ręce w górę, muskając palcami zaróżowionych obłoczków. Czkawka uśmiechał się, czując się w pełni szczęśliwym. Jego uśmiech nagle jednak zgasł. Na jego nieszczęście zauważyła to dziewczyna, która będąc teraz opartą o jego plecy, bawiła się jego włosami. Uniosła wyżej głowę i ułożyła ją na ramieniu zamyślonego chłopaka.
— Stało się coś? — zapytała cicho. Jej głos dotarł do niego, jednak chłopak nie odpowiedział, nawet na nią nie popatrzył, udając, że zajęty jest lotem, choć mógł latać z zamkniętymi oczami. Astrid znała tylko jeden sposób, by przekonać go do mówienia. Odkleiła się od zdezorientowanego szatyna i zepchnęła go tak po prostu z siodła. Czkawka nie wiedząc jak się zachować, krzyknął z przerażenia. Od razu w myśli skarcił się za brak stroju do latania, który zostawił u siebie.
— Astrid! — Szczerbatek przyspieszył ku chłopakowi, jednak dziewczyna podjęła się próby powstrzymania gada i oddaliła się na taką odległość od spadającego chłopaka, by nie mógł dosięgnąć siodła.
— Mam kilka pytań... — zaczęła i popatrzyła na chłopaka, który gorączkowo zerkał w kierunku szybko zbliżającego się oceanu.
— Mogłabyś się pospieszyć?! — krzyknął i spojrzał na nią.
— Możliwe...
— Astrid! — krzyknął ponownie, czując coraz większe przyciąganie w kierunku wody. Już niemal czuł ten chłód na skórze, tę temperaturę północnych wód.
— Nic nie słyszę... — podleciała trochę bliżej, jakby faktycznie nie dosłyszała jego głosu.
— Dobra, wygrałaś. Złap mnie, błagam! Astrid!!! — krzyknął, będąc jedynie dziesięć metrów nad lodowatą taflą. Nagle poczuł jak wokół jego ramion zaciskają się mocne łapy Nocnej Furii i odczuł wielką ulgę. Jego rozszalałe serce zwolniło do normalnych uderzeń. Czkawka odetchnął z ulgą, a patrząca na niebo uśmiechnięta Astrid, wyprostowała się w siodle i wyciągnęła splecione ręce przed siebie wzdychając:
— To zawsze działa.Wylądowali na małej wyspie, nieznanej im dotąd. Czkawka jako pierwszy postawił nogi, a raczej nogę na ziemi i przeciągnął się, rozmasowywując obolałe ramiona. Lot w łapach smoka nie należał w końcu do najwygodniejszych. Astrid zeszła ze Szczerbatka i podeszła do jednego z drzew, siadając obok i opierając się o jego pień. Szatyn dołączył do niej chwilę później, obserwując Nocną Furię, która zrobiwszy sobie miejsce na drzemkę, ułożyła się wygodnie i zamknęła oczy.
— Nie pozwoliłabyś mi spaść — wyszeptał cicho Czkawka, spoglądając wprost na horyzont i obejmując dziewczynę, której głowa opadła na jego ramię.
— Nie kuś — odparła ze śmiechem i przytuliła się do ukochanego. — Czasami mnie za bardzo denerwujesz.
— Ohh... A ty mnie niby nie? Tylko z tą różnicą, że ja nie spycham nikogo ze smoka. — Wyrzucił.
— Mogłeś zabrać strój.
— Nie moglem, bo ktoś, nie powiem kto, wczoraj go zepsuł — spojrzał na dziewczynę, próbując nie wybuchnąć śmiechem, jednak kiedy napotkał jej głupkowaty uśmiech, nie potrafił się powstrzymać.
— Nie wiem o czym mówisz — zgrywała niewiniątko, nie mogąc wytrzymać ze śmiechu.
— Ahh... nie wiesz — westchnął i wstał szybko, ciągnąć ją za sobą. Jej śmiech odbijał się od niego, kiedy spostrzegła co chce zrobić i przywarła do niego. Wziął ją na ręce i podszedł na kraniec klifu, na którym się znajdowali. Uczepiła się go jeszcze mocniej, wciąż się uśmiechając. Doskonale wiedziała, że Czkawka chciał ją tylko nastraszyć, co niestety mu się nie udało. Nigdy nie pozwolił by coś jej się stało, a tym bardziej za jego przyczyną. Nie przewidział jednak jednego.
— Szczerbatek! — krzyknęła ze śmiechem dziewczyna, czym zbudziła drzemiącego smoka, który zerwał się i powalił na ziemię, zmierzającego ku krańcowi, chłopaka. Astrid upadła na szatyna i przygwoździła go do ziemi. — Twój smok chyba bardziej mnie kocha — powiedziała, wcale nie zamierzając schodzić z ukochanego. Przyjemnie leżało jej się na jego torsie i brzuchu.
— Tak sądzisz? — uniósł jedną brew w górę i zagwizdał na smoka, przywołując go. Smok jednak po kilku metrach zrezygnował, usiadł, a następnie położył się i owinął ogon, zasłaniając widok swojego jeźdźca. Astrid zaśmiała się w geście triumfu.
— Dobra, może teraz powiesz o co chodzi. Od kilku dni jesteś jakiś zamyślony. Co się dzieje? — zapytała i usiadła na ziemi, łącząc swoje palce z palcami chłopaka. Szatyn również się z nią zrównał i westchnął ciężko.
— Nic — odparł ze smutkiem, czując jak palą go oczy.
— Wiesz, że nie potrafisz kłamać? — zapytała, chcąc go poinformować. Czkawka westchnął i potwierdził skinięciem głowy. Szczególnie przy niej. — Więc...?
— Myślę nad tym jak się stąd wyrwać...
— Co masz na myśli? — nie zrozumiała.
— Nooo... Polecieć na poszukiwania — powiedział i szybko dodał — Nocnej Furii... Mogę już nie mieć okazji, a chcę wszystko sprawdzić raz jeszcze. Może w końcu nam się uda — podrapał Szczerbatka po łuskach, kiedy ten położył głowę na jego kolanach. Ze smutkiem spojrzał w dal.
— Co na to Stoick? — zapytała. — Bo mu powiedziałeś, tak? — Czkawka odwrócił wzrok, co tylko potwierdziło przypuszczenia Astrid. — Ojciec nic nie wie, okay. A zamierzasz mu powiedzieć?
— Może... Dobra skończmy ten temat, na razie nigdzie nie lecę, z resztą bez ciebie to żadna przyjemność — zaśmiał się i wstał, podając dziewczynie rękę. Usiedli na smoku tak jak przedtem i wzbili się w powietrze. Było już chłodno, nic zapadła nad wyspą, dlatego gdy tylko wylądowali na Berk zeskoczyli ze smoka i stanęli naprzeciw by się pożegnać. Astrid przylgnęła do Czkawki i pocałowała go krótko w usta.
— Jutro wielki dzień — przypomniała mu.
— No tak. Wyścigi Smoków — westchnął z uśmiechem i musnął jej policzek ciepłymi ustami.
— Szykuj się na przegraną — krzyknęła jeszcze na pożegnanie, biegnąc już w stronę domu. Czkawka zaśmiał się jeszcze pod nosem i ruszył wolno w swoim kierunku.
CZYTASZ
the greatest gift is love || hiccstrid
FanfictionJedyna, prawdziwa, bezkresna miłość. O tym chciałam zawsze pisać, gdy myślałam o Czkawce i Astrid. To dlatego powstała ta książka - aby zebrać multum pomysłów i przedstawić je czytelnikom. Jest dla Was. Zachęcam do czytania. Myślę, że każdy znajdzie...