"BEST JOB EVER" 1
Život modelky, že je jednoduchý? Ani náhodou, někdy to je otrava, když je přehlídková sezona, mám pořád odřené nohy od puchýřů, je to nepříjemné, proto si teď můžu aspoň trochu oddechnout. Před pár dny sem přiletěla z Paříže, kde bylo mimochodem velmi krásně, ale těch přehlídek tam bylo na jeden týden až moc.
Teď mám takové volno, no volno, nevolno, pokaždé to je jiné, někdy chtějí jen moderovat společenské večery, někdy si zahraju ve filmu nějakou menší vedlejší roli nebo nějaké focení, to je oproti přehlídkám hračka. Sem zvědavá co přijde teď, tento týden, nebo měsíc, s přehlídkami je více méně na 4 měsíce pokoj. Je to zasloužený odpočinek.
Počkat odpočinek, výhoda LA, pokud máte vilu jako já přímo na pláži, můžete odpočívat hned okamžitě, je to bezva, ovšem za těžce vydřené peníze. Ano zase jsme u toho všichni si myslí, že to je jednoduché být modelkou, hračka. Bohužel opak, možná bych i za menší, opravdu o hodně menší peníze, někdy seděla v kanceláři a vyplňovala papíry, ale už sem si vybrala.
Zvedla jsem se ze sedačky, pustila sem si hudbu, aby tu nebylo takové ticho, přece jenom když bydlíte sami, přijde vám ticho pořád a všude. Chvilku sem si užívala té nejlepší písničky, tancovala sem do rytmu, připravena na to že se půjdu nahoru do pokoje převléknout do plavek a skočím do bazénu, ale zazvonil mi můj iPhone. Byla sem "donucena" vypnout hudbu a přijmout hovor, to zase volají kvůli nějaké práci, doufám že to je třeba jen focení.
„Haló?“ řekla sem do telefonu a čekala odpověď.
„Dobrý den, je u telefonu El Lush?“ bože, někdo kdo mě nezná, to bude zase "supr čupr" práce.
„Dobrý den, ano u telefonu El.“ Odpověděla jsem a obávala se pracovní nabídky.
„Bylo by možné si s vámi domluvit schůzku, ohledně falešného vztahu, na zakrytí vztahu člena kapely One Direction? Prosím, je to urgentní, pokud byste měla třeba dnes odpoledne čas?“
„Vy jste snad v LA? Samozřejmě není to pro mě problém, záleží, co vše to bude obnášet.“
„Ano, celá skupina je v LA, včetně mě, byl by pro vás problém, aby vás ve dvě hodiny vyzvedla limuzína?“
„Bez problému, budu připravená.“ Řekla sem, sice jsem lehce váhala, jestli ano nebo ne, ale bude to zábava, 5 kluků, stejně starých jako já, zpestřím si tu nudu v životě modelek. A jestli to bude zahrnovat nějaké polibky navíc, nebráním se.
„Dobře, děkuji za spolupráci, na shledanou.“
„Na shledanou.“ Dořekla jsem a típla hovor.
Jupí! Tohle to volno, nevolno, nebude nuda, konečně!
Protože se blížila jedenáctá hodina, tak mám 3 hodiny na přípravu, takže začneme! Skvlékla sem ze sebe všechno oblečení, zalezla jsem do sprchy. Když sem vylezla, vyfénovala jsem si vlasy, následně i vyžehlila, vše musí být perfektní. Sice už sem se s několika stovkami herců, zpěváků setkala, ale ted to je na rychlo pracovní nabídka, s pěti bláznivými kluky. Doufám že to bude zábava.
Postavila jsem se do středu svojí obří šatny a začala jsem vybírat svůj dnešní outfit. Nejdříve se to zdálo, jako ta nejtežší věc na světě, ale nakonec sem vybrala, vysokou černou sukny, květovanou košili, ze které vlastně vznikl s tou sukní tzv. crop top, a k tomu obyčejné sáčko, podpatky jsou nutností, ale obuji se až budu vycházet.
Zasedla sem za svojí toaletku a začala sem s make-upem, miluju make-up a vše co se týče kosmetiky, to je můj ráj. Zvolila sem jednoduché neutrální líčení se zvýrazněnou linkou, na rtech se mi krásně vyjímala MAC Chatterbox, ano i odstíny si pamatuju, protože to je můj druhý život. Do upravila sem vlasy a koukla sem se na čas. Cože? Jedna hodina, už? Začala sem lehce bláznit, takže sem rychle vstala a začala hledat kabelku, nakonec sem vybrala krásnou, jednoduchou značky MICHAEL KORS.
Postavila jsem se před zrcadlo, musím uznat že to vypadá, vlastně já vypadám vážně dokonale, i když to zní sobecky. Už sem jen hledala klasické černé lodičky, naházela poslední nejdůležitější věci do kabelky a byla sem připravena. Těsně něž se celou vilou ozval zvuk zvonku, napila sem se vody a šla sem směrem ke dveřím, naposledy sem se ohlédla do zrcadla, dokonalost. Vzala sem za kliku, stál přede mnou pán, slušně oblečený, dovedl mě k limuzíně a otevřel dveře.
Zalezla sem do obrovské limuzíny, sedělo tam pět kluků, o něčem se bavili, ale jakmile sem nastoupila, hned všechny jejich pohledy spočinuly na mě, sakra to jako co? Sedla sem si na volné místo.
„Ahoj, jsem El, vy budete nejspíše One Direction.“ Řekla sem do trapného ticha.
„Ahoj, já jsem Louis.“ přisunul se ke mně nejbližší kluk zleva.
„Ahoj já sem Liam.“ To byl zase nejbližší zprava.
„Ehm, s vámi sem asi netelefonovala, kam to jedeme?“ zeptala sem se.
„Do naší vily, tam vše vyřešíme. Neboj se.“ Řekl kluk, který se mi ještě nepředstavil, ale ostatní na něj mluvili Zayne. Takže Zayn.
Chvíli jsem se jen koukala po té limuzíně a čekala, až vystoupím z toho mini prostoru, kde sedělo 5 kluků, který ze mě totálně slintali.
Niall, blonďák si s tím Zaynem něco šuškal, bylo mi to jedno, a Harry, byl radši potichu, vůbec nic neřekl. Louis nebyl pozadu a začal si se mnou povídat.
Konečně jsme zastavili, před jejich vilou, vystoupila sem z auta.
ČTEŠ
"BEST JOB EVER"
FanfictionNejlepší práce? Ani náhodou, práce modelky je docela dřina! A co teprve když El zazvoní telefon, kde stojí manager One Direction? Jak může pracovat, když z ní všichni kluci slintají? Práce za takovýchto podmínek? Ani náhodou! Skončí se zlomeným srdc...