"BEST JOB EVER" 52
No dobře, nebudu lhát, jo pár slz mi ukáplo. To jen kvůli tý děvce. Jestli na Harryho šáhne, tak bude mrtvá! Zašla sem do nějakýho parku, kterej byl vcelku taky dost blízko, posadila sem se tam a snažila sem se to všechno vydýchat. Ale jak už to tak bývá, musela sem po chvíli odejít zpět do arény.
Prošla sem hlavními dveřmi a naskytl se první problém.
„Slečno, je mi to líto, ale nemůžu vás pustit dovnitř, ani vás neznám a na seznamu nejste.“
„Děláte si ze mě kurva už prdel? Přijela jsem sem snad s duchem? Prosím vás říkám vám pusťte mě tam nebo si budu někde stěžovat!“
„Nemůžu vás pustit dovnitř. Třeba jste jen potrhlá fanynka a to by nebylo dobré.“
„Fajn.“
Otočila sem se k němu zády. Vytočila sem Harryho číslo. Super nebere to. Zkusím to znovu. Nic. Doprdele!
„Mohu pro vás ještě něco udělat?“ zeptá se, jako by se nic nedělo.
„Jo, pusťte mě dovnitř!“
„To není možné, bohužel ne!“
„Tak si polibte prdel.“
Chvíli tam stojím jak idiot a pak se ve dveřích zjeví to stvoření. No ta tady chyběla.
„Jejda, on někdo nenahlásil nebo smazal tvoje jméno. No nechtěla bych tady čekat a nedovolat se Harrymu.“
„Ty! Kurvo!“ zařvu na ni.
„Slečno, je mi to líto, ale budu na vás muset zavolat ochranku.“ Přiběhne ten co pouští lidi dovnitř. Super.
„Víte co, zahrabejte si mě pod zem jen mi zavolejte Harryho protože ten mě tam propustí, když vy jste tak neschopnej.“
„Proč mě máte volat?“ prochází kolem Harry a omylem si nás všimne, div sem si s Taylorkou nevytrhala vlasy.
„Pane Stylesi, tahle slečna se mě snaží přemluvit, že potřebuje za vámi ale slečna Swift mi to zakázala, že to je jen prdlá fanynka a vidíte, jak to dopadlo.“
„Tak aby bylo jasno, Taylor, nech ji bejt, a vy máte tady nějakou VIP propustku?“
„Jistě.“ Odpoví a ani nedutá. Možná dostane vyhazov co víc si přát od debila, kterej ji podlehl a škrtnul si mé jméno.
„Tak mi ji dejte.“ Dostane ji Harry do ruky a okamžitě mi ji dá na krk.
„Tohle je moje přítelkyně, modelka z LA, a teď už může všude, to týhle děvce byste měl zakázat vstup všude! Taky bych vás mohl nechat okamžitě vyhodit, tak se o to postarejte aby měla stůl aspoň několik kilometrů ode mě.“
„Ale pane.“
„Žádné ale, nashle!““
„Ale Harry miláčku, vždy jsme se nerozešli, já tě miluju, těším se na večer!“ ozve se skoro z hrobu Taylor.
„Kliď se mi ze života Taylor!“ zakřičí na ní a mě už táhne daleko od ní směrem někam k nim do šatny nebo tak něco.
***
„Cenu za nejlepší videoklip vyhrává, chvilka napětí, skupina One Direction!“ vykřikne moderátor do mikrofonu. Kluci odběhli na podium a začali děkovat fanouškům Snad hodinu jen říkali, že moc děkujou, jejich vzkazy a všechno.
„Gratuluju.“ Pošeptám mu do ucha a políbím ho.
„No, teď už můžeme letět k vám. Jen s klukama na afterparty tak hodinu oslavíme a poletíme jo?“
„Jojo. Ale asi půjdu ke klukům na hotel, protože nechci potkat tu děvku.“
„Jak chceš, řeknu někomu, ať tě tam doveze.“
„Děkuju moc.“ Řeknu a dám mu rychlou pusu.
„Tak Louis tě tam odveze.“ Po chvilce mi sdělí, už vstávám a Louise následuji.
***
„Takže na hotel jo?“ usměje se.
„Jo.“
„A co tam budeš sama dělat.“ Při slovu sama mi položí ruku na stehno, které je odhalené, mám krátké šaty.
„Louisi, nešahej na mě.“ Řeknu a otočím se směrem od něj.
„Ale copak, dneska tě naštvala kámoška Taylor, tak budeš nepříjemná i na mě.“
„Kurva, Louisi, víš co, zastav mi tady, nechápu, co se s tebou stalo!“
„Spíš co se stalo s tebou.“ Řekne, prudce zabrzdí a začne mě líbat. Hned mu přiletí facka.
„No tak minule se ti to líbilo a teď mi budeš dávat facky!“ vyprskne z jeho pusy. Přitlačí mě na sedadlo a na krku mi udělá cucáka. Dohajzlu!
„A copak na to řekne Harry?“ říká a já už brečím.
„Zastav mi už konečně! Radši půjdu pěšky sama, než abych jela s nějakým prasetem v autě.“
Po chvilce prudce zabrzdí a já konečně ubrečená a znechucená vystupuji.
„Nezapomeň, že teď si někde tvůj Harold užívá s Taylor. “ Řekne. Konečně odjel!
Po chvilce sezení na lavičce mě vyruší telefon, přejedu po displeji pro přijetí hovoru, Harry.
„Harry, lásko, konečně sem tu, musela sem s Louisem něco domluvit, ale teď sem o to víc nadržená.“ No to snad ne! Asi blbě slyším.
„No pěkně si jí to zavařila. To byl nejlepší herecký výkon, a teď bude ještě lepší!“ řekne Harry, pane bože. Co to je?!
„Nejde ti rozepnout podprsenka miláčku?“ ozve se ta děvka, mám sto chutí s telefonem třísknout o zem.
„A tobě zase trvá tak moc dlouho než mi sundáš boxerky.“ A dost, tohle nebudu poslouchat.
Bouchnu do lavičky a nějak se snažím uklidnit z neustálého brečení, řvaní a nadávání. Kurva on mě podvedl! S tou největší děvkou! V živém přenose.
________________
32,6K! :OOO Děkuju moc! ♥
Doufám že do konce července BJE ukončím a budu průběžne postovat skoro vubec nebudu doma, takže než někam odletím musím pár dílů napsat a pak se jen připojit a publikovat vám to.
Děkuju za každé votes a komenty! ♥
MAky xoxo♥♥
ČTEŠ
"BEST JOB EVER"
FanfictionNejlepší práce? Ani náhodou, práce modelky je docela dřina! A co teprve když El zazvoní telefon, kde stojí manager One Direction? Jak může pracovat, když z ní všichni kluci slintají? Práce za takovýchto podmínek? Ani náhodou! Skončí se zlomeným srdc...