"BEST JOB EVER" 51

3.9K 240 7
                                    

"BEST JOB EVER" 51

„No tak jak chceš říkat moje prdelko?“ usměje se.

„Jak chceš.“ Políbím ho a už si to mířím ke schůdkům ven.

***

„Ráda bych řekla dobrou noc, ale vůbec nechci spát, budeme si povídat?“ optám se ho, když ležíme v posteli naproti sobě a koukáme si do očí.

Chytnu jeho ruku a propletu si s ním prsty.

„Můžeme o čem?“

„Jak si přišel, že prostě Hawaii? Proč sis myslel, že když budu vycházet z letadla, že to zabere a odletím s tebou?“

„Hawaii, jednoduchý, je to tu dokonalý! A proč sem si myslel, že to zabere, nevěděl sem přesně, jestli zabere tohle vysvobození z letadla, ale stoprocentně pomohl ten večer v dešti. Neříkej a teď nelži, že sis to neužívala.“ Při slově nelži, se na mě podíval s úsměvem.

„No dobře, byla sem tak moc šťastná, že si tam byl, ale pořád ve mně bylo to ale. I teď pořád je, ale snažím se na něj nemyslet a užívat si tady s tebou.“

„Vždyť není žádnej problém, žádný ale neexistuje, já ti věřím a miluju tě!“ řekne.

„Harry, taky tě miluju, ale pochop mě. Mám výčitky, možná ještě mít budu, ale miluju tě taky. Jsem s tebou šťastná! Nikdy sem takovýho přítele jako ty neměla, vždy to byl jen nafoukanej idiot a sem ráda, že jsme se potkali. Tak mi věř, že se pokusím zapomenout na nějaký ale.“

„Dobře.“

„A kam že to odtud poletíme?“

„Do New Yorku.“

„A jak dlouho tam budeme? Doufám, že ne moc dlouho, musím pak letět do LA, měla bych tam tak měsíc zůstat a pak se můžu vrátit.“

„Jen jeden večer, klidně ještě tu noc můžeme odletět domů.“

„Máš další den něco důležitýho v Londýně?“

„Proč? Nic nemám.“ Řekne, super zrodil se super nápad!

„Tak z New Yorku poletíme do LA a pak další den poletíme do Londýna, ať nelítáme tam a tam. Aspoň se tam ukážu, představím tě i rodičům a pak se tam budu moct vrátit až za delší dobu.“

„Myslíš, že to je dobrej nápad?“

„Jo je, zavolám mamce a vše s ní dohodnu, nebude problém no a, jestli budeš chtít, můžeme se klidně na pár dní zastavit u mě doma. Ale to jen jestli chceš.“

„No tak dobře, zůstaneme tam pár dní.“

„Jupí.“ Obejmu ho a víc se na něj natisknu.

„Tak ale teď už dobrou noc lásko.“

„Dobrou miláčku.“ Řeknu mu také a už se odebírám do říše snů.

***

„Volala sem mamce a zítra večer náš už čeká, takže máš všechno?“ optám se ho, už za pár hodin máme být na letišti a letíme do NYC.

„Jo mám všechno, můžeme jít. Bude mi to tu ale chybět.“

„Dobře. Mě taky, ale určitě se sem vrátíme.“ Všechno popadneme a nasedáme do taxi, které nám přijelo před dům. Vyhneme se pár fanynkám, jinak všechno v pohodě.

Celá naše dovolená v naší nové vile na pláži na Hawaii byla dokonalá! Chtěla bych sem lítat častěji, ale uvidíme podle času. Každopádně nevím, jak mám Harrymu poděkovat, protože to je naprosto úžasný, že tohle všechno zařídil. Trošku se bojím toho předávání cen, ale on se asi zase trochu bojí mých rodičů takže to je vyrovnaný.

„Jsme na letišti, pane Stylesi.“ Řekne řidič, Harry mu podá balík bankovek a vystupujeme z auta.

Všechny kufry okamžitě přebrala letecká výprava a my nastupujeme opět do Harryho soukromého tryskáče. Usadím se na sedadlo vedle něho, připoutám se a opřu se o jeho rameno, to bude dlouhý let.

***

„Ahoj.“ Pozdravíme všechny kluky, když přijedeme do arény, kde bude celé předávání cen probíhat, je tam několik lidí z ochranky a plno slavných osobností, několik z nich znám osobně ale někoho jen od vidění, ovšem nemohlo mi utéct, že tu je ta děvka.

Trochu sem se bála jejich reakce, ale Niall je jen zamklej a Liam, Louis i Zayn se chovaj normálně. El tam naštěstí není.

„Tak já se asi půjdu někam posadit na kafe, vyřídím pár emailů a všechno, kluci dejte mi na něj pozor.“ Řeknu a s polibkem od něho odcházím někam ven, oni se musí připravit a já budu vydýchávat to, že tady je ta kurva.

Hned přes ulici od arény je menší kavárna, ovšem asi jediná tady poblíž, usadím se v zadní části a čekám na obsluhu.

Objednala sem si vanilkové latte a teď jdu na ty emaily a všechno co potřebuju vyřešit. Vytáhnu svůj iPad, připojím se na wifi a už to hledám. Samozřejmě mi přijde několik upozornění na twitteru a na instagramu. Nevnímám to. Pak mi servírka donese latte a objeví se tu.

„Koukejme, kdo tu je, nynější děvka Harryho Stylese.“ Pronese. Tak toho sem se bála!

„Nevím, kdo je tady děvka Taylor!“ snažím se být v klidu, ale to je jako, kdyby mě stopovala, aby mě přede všemi ztrapnila a potopila.

„Ty, podvést ho a pak z něj zase ždímat peníze, co to je. Ale tak jak moc by ti vadilo, kdyby i dnes večer podvedl i on tebe.“ V tu chvíli se ke mně přiblížila až tak, že si ke mně přisedla.

„Přestaň se mi srát do života ty laciná kurvo.“ Zařvu na ní, že to slyší celá kavárna, vstanu se všemi věcmi, své poměrně horké latte ji vyleju do klína a na hlavu, servírce zaplatím a  omluvím se, odcházím.

_____________________________________________________

Tak jak to asi bude dál?!:D pište do komentu a prosim všechny co čtou napište koment at aspon trochu vim kolik lidi to čte:)

Moc děkuju skoro za už 32K!:)

I love uu! ♥

Maky xoxo

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat