"BEST JOB EVER" 59

3.5K 230 15
                                    

"BEST JOB EVER" 59

Tuto část věnuji Anetce - mojí ségře! BFF♥ .... mám tě moc ráda a nezapomeň přesně 14 dní do 1D chatky!♥♥♥

„Pojď.“ Řekne a mojí ruku už táhne směrem k moři.

Stojíme ve vodě asi po polovinu lýtek, slunce zapadá, koukáme si jeden tomu druhému do očí. Jen čekám, kdo z nás bude rychlejší a překoná mezi námi tu mezeru, spojí opět naše rty v jedny. Protože není lepšího pocitu! Byl rychlejší, sakra.

„Myslím, že mám pro tebe ještě dvě věci.“ Řeknu mezi polibky.

„Co?“ vykulí na mě oči.

„Překvapení, doma.“

„Tak jdeme domů?“ jako malý dítě, když čeká na ježíška. Ale já ho miluju!

„Pokud chceš.“

„Moc moc chci, hned teď.“

„Pan nedočkavej.“

„No, tak jdeme?“

„Jasně.“

Popadne mě za ruku a skoro mě nutí, abych běžela. Tuší co mám v úvaze nebo co? Čte mi myšlenky?

Proklouzneme dveřmi dovnitř, ostatní jsou na zahradě u baru, bože El, děkuju ti! Harry okamžitě vyběhne schody do ložnice, zatím co já se docela loudám.

Jen co přijdu do ložnice, zavře dveře a přitlačí mě na ně. Začne mě líbat.

„Nedočkavej.“ Usměju se.

„Možná.“

Pokusím se odsunout kousek ode dveří, ale moc se mi nedaří. Začnu vyhrnovat jeho triko, a ups, už je dole. Usměje se a snaží se mi vyhrnout šaty. Když před ním stojím jen ve spodním prádle, přestane mě líbat. Je snad něco špatně?

„Dokonalý!“

„Děkuju.“

„I když je to fakt moc krásný, musím to sundat.“ Udělá smutný oči a zároveň se usměje.

Opatrně mi rozepne podprsenku, chvíli se na mě kouká, využiju situace a jeho kalhoty a následně i trenky jsou dole. Jediná část oblečení co, kdo má, jsou moje kalhotky.

Vezme mě do náručí a položí na postel, och to budeme spát v posteli, jaká změna. Lehne si nade mě, můj neposedný pramen vlasů mi dá za ucho a pořád se mi dívá do očí. Své rty přilepím znovu na ty jeho, sundá mi kalhotky.

V průběhu líbání do mě strčí dva prsty a začne s nimi různě pohybovat. Prohnu se v zádech, och bože. To je skvělý.

„Harry!“ vzdychnu mu do úst.

V tu chvíli se odlepí od mých úst, své prsty vyndá a věnuje mi polibky na krk, prsa, každou bradavku obkrouží jazykem, jede níže kolem pupíku až k mému podbřišku. Zavřu oči a užívám si ten pocit, kdy se mě snaží uspokojit jazykem, protože to je ten nejlepší pocit. V podstatě úplně nevíte co přesně od toho čekat, pokaždé to dokáže jinak, možná lépe, ale jakmile začne, je to boží.

„Otevři oči a podívej se do těch mých.“ Řekne a už zase vrátí jazyk, kde ho měl před tím.

Snažím se otevřít oči a koukat se dolů, do jeho očí. Je vidět, že si to taky užívá, nebo spíše si užívá pocitu, když mě vidí takhle.

„Harry, už to bude.“

„Kurva Harolde!“ vzdechnu.

Svůj jazyk vyndá a věnuje mi další polibky, tentokrát po cestě „nahoru“.

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat