"BEST JOB EVER" 7
SNAD UŽ SE TO ZOBRAZUJE DOBŘE :)
_________________________________________
Už mě to ticho nebavilo a představa jen tak mlčky sedět v pokoji, ještě k tomu jeho s tím, že hrajeme dole flašku a tohle je stupidní úkol, všichni si z toho udělali srandu a určitě jsou tady nalepení na dveřích a myslej si bůh ví co. Nedokážu si představit, že bych s někým z nich měla něco mít, protože to prostě nejde, a to jestli si myslej jako, že naše naschvály něco znamenaj tak jsou těžce na omylu. Mám pocit, že od té doby co jsme sem přišli uběhly maximálně dvě minuty a já se tu zblázním nudou. Mám na něj promluvit nebo ne, jo, ne, jo, ne?
„Nechceš jít dolů, přijde mi to jako nesmyslná hra, nebo úkol. Jen si myslej sami sračky.“ Řekl Harry, počkat on se mnou mluví?
„Myslela sem, že se se mnou nebavíš, nebo nevím proč si nic neříkal.“ Řekla sem mu.
„Jen sem něco řešil po telefonu, už v poho. A ti dole jsou blbci, nevědí, co by si vymysleli, máš pravdu hrát flašku je na nic, když v podstatě každej úkol budeš plnit i ty, takže budeme stávkovat.“ Zasmál se.
„Co budeme teda dělat? Ať už si ti dole myslej cokoliv, i když si myslím, že jsou všichni nalepení na dveřích a poslouchaj.“
„Pojď ke mně.“ Řekl, já sem se zvedla z gauče a sedla si k němu.
„Budeme tu déle, oni si toho smyslí víc a pak od nich budeme mít pokoj.“ Šeptal mi do ucha, protože určitě ti ostatní byli tak 3 metry od nás, akorát za dveřmi a vše slyšelo.
V tu chvíli byl na mě dost nalepenej, aby mohl šeptat přímo do ucha a při každém jeho doteku mnou projížděly elektrické šoky.
Seděla sem přímo vedle něho na posteli, oba dva jsme se nudili, ale na to aby nám dali pokoj, musíme něco obětovat.
„Chceš si půjčit iPhone, když ho máš dole?“ zeptal se mě.
„Jasně, zahraju si na pana Stylese a budu odpovídat fanouškům na twitteru, nechceš něco postnout na instagram určitě musí z každé tvé fotky šílet, i když si fotíš jenom nohy.“ Řekla sem se smíchem.
„Dobře, dej tvoje nohy, blíž k těm mým, vyfotím to na tvoji radu.“
Jak řekl, tak udělal, vzal svůj iPhone najel na ikonku fotoaparát a vyfotil naše nohy, hrozně vtipná fotka, jen to upravil a přidal na instagram s popiskem: Z nudy na radu slečny Lush si fotíme nohy. @ElLush.
„Vážně skvělá fotka.“ Řekla sem se smíchem.
„První společná!“ řekl a vyplázl na mě jazyk.
„No hrozně moc společná, když tam jsou jen naše nohy.“ Šťouchla sem do něj.
Něco klikal na mobilu a pak řekl: „Úsměv prosím!“.
„Harry, já tě zabiju! To smažeš!“
„Pozdě, instagram a directioners by měli oslavovat!“ řekl se smíchem a šťouchl do mě taky.
„Cože, ty né, já tě zabiju!“
„To má za tu sprchu!“
„Dobře, co když by jsme si už ty naschvály nedělali?“ navrhla sem.
„Ne! Baví mě to, tě provokovat!“ tak to znělo vážně divně, jako kdyby mě nabaloval a zároveň chtěl ztrapnit, ale ne nějak hnusně, prostě sranda. Ale když chce válku, má ji mít.
„Stylesy, jak chceš!“ řekla sem a opět sem do něj šťouchla, jestli do sebe budeme ještě chvíli šťouchat, brzo spadnu z postele.
„Už jsme tu patnáct minut, takže ještě pět a pak prudce otevřeme dveře, abychom věděli, co jsou zač jo?“ řekl potichu.
„Jasně, a teď mi dej tvůj iPhone, já pan Styles jdu odepisovat fanynkám.“
„Tady, a prosím ne žádné sprosťárny, když si tak pervezní!“ řekl a tiše se zasmál, ale já to slyšela, začala sem ho jakoby bouchat do hrudi.
„Stylesy, odvolej to!“ pořád sem do něj bušila!
„Ne!“ řekl se smíchem v ústech.
„Dělej! Nebo se fanynky dozví moc hezké věci!“ řekla sem
„No dobře, nejsi perverzní, ale brzo z nás pěti budeš!“
„Aspoň, že tak!“
„Aspoň, že z tebe uděláme perverzní modelku!“ řekl a zase vybuchl smíchy.
„Stylesy, nebavím se s tebou.“ Hrála sem uraženou a pak sem odepisovala fanynkám, pět minut uběhlo, takže jdeme na věc.
„Na a jdeme ke dveřím!“ řekla sem potišeji a podala sem mu jeho iPhone.
Ova dva jsme se zvedli z postele a šli jsme směrem ke dveřím, prudce jsem je otevřela a hned mi k nohám spadl Zayn s Liamem.
„Ale copak tu děláme, a Louisi s Niallem, vás dva taky vidím, nenápadné chodit za roh!“ řekla jsem se smíchem.
Prošla sem kolem nich dolů do pokoje, kde budu spát, vzala sem si svůj iPhone a šla sem dolů za ostatními, když mám škodit v podobě instagramu, má to mít, řekla sem si v hlavě a šla sem směrem do kuchyně, pro pití. Se skleničkou vody v ruce sem si k nim přisedla a navrhla sem jim: „Co říkáte na to, že by jsme šli už spát?“
„Ne ještě si zkusíte něco s Niallem, jinak se na ulici nechytnete ani za ruku.“ Řekl Liam.
„Oh bože, proč, myslím, že to zvládneme.“ Řekla sem
„Ne, ještě pusu!“ prohlásil Zayn.
Došla sem k Niallovi a dala sem mu pusu na tvář.
„To je jako pusa od kdy? Takovýhle pusy si dávaj děti ve školce!“ řekl Harry.
„Závidíš snad?“ řekla sem mu.
„Ne.“ Odpověděl.
Když jim to nestačí, tak pořádně a to naposled, protože zítřek si hodlám užít a tyhle debílkové mi ho nezkazí. Znovu sem došla k Niallovi, stál naproti mě, začala sem ho líbat, jemně sem pootevřela pusu, takže se mi dostal do pusy jazykem, ale pořád to bylo bez citů, stejně mě přišlo, že mě Niall pořád nenáviděl, ale co se dá dělat, chce něco zakrýt, musí spolupracovat. Řekla bych, že naše večerní líbání trvalo pár minut. Z takového tranzu nás probudil až Harry.
„Myslím, že to má být fake vztah!“ řekl Harry se smíchem, pak už byl ticho, já sem odešla od Nialla, prošla sem okolo Harryho, dala sem mu pusu na tvář.
„To aby si nezáviděl!“ řekla sem a šla sem po schodech nahoru do pokoje. Okamžitě sem skočila do postele a to doslova. Chvíli sem projížděla instagramem a taky po twitteru. Pak sem přidala naprosto "úžasnou" fotku Harryho, vyfotila sem ho když si mě nevšímal, no prostě dokonalá fotka na instagram, kterou uvidí celý svět, paráda. Napsala sem k tomu popisek: Když pan Styles žárlí na slečnu Lush:** Taky tě "miluju". Dobrou noc :**
Ještě chvíli sem projížděla sociální sítě na iPhonu pak sem se rozhodla jít do koupelny, odlíčit se a vyčistit si zuby.
Vešla sem do koupelny jen ve spodním prádle, ale hned sem zjistila, že sem to neměla dělat.
ČTEŠ
"BEST JOB EVER"
FanfictionNejlepší práce? Ani náhodou, práce modelky je docela dřina! A co teprve když El zazvoní telefon, kde stojí manager One Direction? Jak může pracovat, když z ní všichni kluci slintají? Práce za takovýchto podmínek? Ani náhodou! Skončí se zlomeným srdc...