"BEST JOB EVER" 58

3.4K 243 12
                                    

"BEST JOB EVER" 58

„Ne, opakuji, že nejsem." Bože co si myslí, vždyť by byla první, kdo by to věděl.

„Tak co bude? Prosím, řekni mi to."

„Ne, prostě ne, měly bychom už jít, nic ze mě nedostaneš, Calder!" Věnuji jí můj krásný úsměv a zvedám se ze sedačky.

„No jo, ale stejně se to někdy dozvím, že jo?" Bože, tak teď mě bude pořád otravovat jako malý dítě.

„Jo."

„Mám tě ráda." Obejme mě a už vycházíme od Starbucks.

„Kadeřnictví?" navrhnu a ona kýve hlavou jako souhlas.

***

„Ta barva je naprosto dokonalá, sice je hodně podobná té tvé předešlé, ale je to o mnohem lepší." Chválí mi můj nový vzhled El. Má taky dokonalý vlasy, ale ona se dnes nebarvila, jen stříhala.

„Ale tobě to taky sluší, i když nemáš žádnou extra změnu, je to taky hezký."

„Díky."

„Můžeme jet domů?" optám se, protože už mě bolí nohy a dnešek bude ještě dlouhý den, trochu se bojím, toho všeho, Harryho reakce ale určitě to bude perfektní.

„Jasně, zavolám taxi."

„Dobře."

***

„To bylo ale dlouhý odpoledne." Pronesu, když hledám klíčky v kabelce.

„No, ale bylo to skvělý. Uznej?"

„Boží. Moc děkuju." Znovu se obejmeme.

Konečně odemknu dveře, všichni sedí v obýváku na gauči a hrají nějaký přiblblý hry, ale tak co, hlavně, že je to baví.

Jakmile si všimnou, že jsme přišly, hrajou dál, Harry ale ne, ten přijde ke mně a políbí mě. Obejmeme se a stojíme při sobě. Jeho oči nenápadně koukají do obrovské růžové tašky, okamžitě si toho všimnu a schovám si jí za záda.

„Teď ne." Pronesu, naposledy ho políbím a už jdu nahoru za El.

„Dělej, obleč si to." Řekne a ukáže na mojí tašku, co držím v ruce.

„Co teď? Vždyť budeme nejdříve večeřet."

„A to se pak budeš převlíkat v úseku pěti vteřin nebo co? Dělej."

„Jasný, už to bude." Odeberu se do šatny a převleču si spodní prádlo, bože na co všechno ta El nemyslí.

Vyjdu ze šatny jen ve spodním prádle, El sedí na posteli a dělá něco na mobilu.

„Hmm co na sebe?"

„Něco co půjde dobře dolů." Uchechtne se.

„Eleanor!" vykřiknu se smíchem.

„No co, šaty? Volný šaty!"

„Jo budu normálně chodit po baráku v šatech skvělej nápad."

„Ne, nejdříve půjdete na pláž, a to můžeš mít šaty, takže mlč a poslouchej odborníka."

„Na pláž? To je nudný, to jako kdyby to chystal on pro mě, jako tomu tak bylo, to je divný." Co to vymyslela?

„Hele, tak co s nim tady chceš dělat? Když půjdeš někam úplně mimo, nevrátíš se, tak mi řekni co!"

„No dobře, půjdeme se projít po pláži." Ujistím ji a už jdu do šatny, vybrala sem jednoduché krémové šaty s krajkovano - kytičkovaným vzorem. A ještě černý pásek pod prsa.

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat