"BEST JOB EVER" 6
Jen co sem doběhla dolů do obýváku, kde už mimochodem seděli všichni kromě Harryho, sem uslyšela: „El, zabiju tě!“ jak Harry zakřičel z koupelny.
„Bude mi potěšením!“ zakřičela sem nazpět a doufala, že mě slyšel, ostatní kluci se jen zasmáli.
Nečekali jsme na Harryho a rovnou jsme si sedli ke stolu, Niall nám všem na příděl rozdal Nando’s, protože co, když by jsme snědli jenom mini kousek z jeho menu, no průšvih, prostě to jídlo miluje a žere pořád.
Bylo to opravdu dobré, jako vždycky. Když jsme dojedli, dolů se přiřítil Harry, jen s ručníkem okolo pasu, nechtěla sem se na něho koukat, ale nešlo odolat, stejně jako to bylo docela dost těžké ovládat se dnes odpoledne při naší bitvě.
„El, co tak čumíš?“ řekl se smíchem Louis.
„Myslím, že vy jste na mě čuměli stokrát hůř!“ řekla sem se smíchem a dala sem Louisovi jemný pohlavek, jen se zasmál na zpět.
„Takže, jaký je plán na večer?“ zeptal se Zayn.
„Jdu nahoru, zatím.“ Řekl Harry a odešel nahoru, nejspíš se převléknout a pak asi dorazí.
„Navrhuju flašku!“ prohlásil Liam.
„Jsem pro!“ řekla sem, ani nevím, proč sem to řekla, ale flaška s pěti kluky, to bude zajímavé.
„Nialle, podej flašku!“ řekl Louis a skočil do křesla.
Všichni jsme se usadili do gauče, nebo křesel a začali jsme hrát.
První točil Zayn, padlo to na mě. SHIT!
„Běž k Niallovi a líbejte se, ať si to na zítřek natrénujete!“
„Zbláznil ses?“ zeptala sem se.
„Ne, udělej to nebo se můžeš svlíkat a vzhledem k tomu, že tipuju, že máš 4 kusy oblečení, seš na tom vážně hodně, ale hodně špatně.“ Zasmál se a já šla směrem k Niallovi.
Dobře, když už fake vztah a líbačka na natrénování, tak už se vším všudy, Niall se netvářil nějak proti, tak sem šla na věc. Přišla sem k němu, sedla sem si na něj obkročmo, ruce sem mu zabořila do vlasů a začala sem ho líbat, překvapivě líbal skvěle, nedalo se od něho odtrhnout, bylo to dokonalé, i když sem k němu nějak nic necítila, byl to božský pocit. Odtrhli jsme se od sebe až v okamžik, kdy nám došel vzduch a zároveň přišel Harry a řekl: „No jdete na to nějak rychle, že to má být fake, nevypadá to tak.“ A zasmál se.
Rychle sem z Nialla slezla a sedla si na své původní místo.
„Flaška? Aha.“ Řekl Harry, jakmile viděl na stole flašku.
„Splněno, Zayne! Seš spokojenej?“zeptala sem se.
„Jo, bylo to nad moje očekávání, myslím, že zítra ve městě to nebude problém.“
„Tak aspoň, že tak.“ Řekla sem.
„Myslím, že nemá cenu, abych vymýšlela úkoly dál i já, protože sem jediná holka, to je trošku nedomyšlené, nemyslíte?“
„No a od toho tu sem já aby si každý úkol mohla splnit ty a někdo další:)“ řekl Zayn.
„A kdo říká, že ti nemůžu nějaký úkol taky vymyslet?“
„Točim já nazdar!“ řekl a vzal mi flašku z ruky, padlo to na Harryho.
„Takže, Harry běž s El nahoru do pokoje na 15 minut a dělejte si, co chcete.“
„Děláš si srandu?“ zeptala sem se ho.
„Ne, běžte!“ řekl s úsměvem na tváři.
Neochotně sem vstala a šla nahoru.
„Jdeme ke mně?“ zeptal se Harry.
„Klidně.“
Přišla sem do jeho pokoje, sedla sem si na jeden mini gauč a koukala do blba, Harry si sedl na postel a do ruky si vzal iPhone. Jak nečekané, samozřejmě, že já ho mám dole. Celou dobu bylo trapné ticho, nevěděla sem co říct, byla sem od něj asi 2 metry, bylo to divný. Jednu dobu se choval úplně jako, kdyby mě nabaloval, ale tak to asi každej z nich, protože jsou to hrozný perverzáci, no a teď, jako když nemá vůbec zájem se se mnou bavit. Je uraženej? Proč?
ČTEŠ
"BEST JOB EVER"
FanfictionNejlepší práce? Ani náhodou, práce modelky je docela dřina! A co teprve když El zazvoní telefon, kde stojí manager One Direction? Jak může pracovat, když z ní všichni kluci slintají? Práce za takovýchto podmínek? Ani náhodou! Skončí se zlomeným srdc...