"BEST JOB EVER" 64

3.1K 226 18
                                    

"BEST JOB EVER" 64

„El, ty brečíš?“ ozve se po chvíli v telefonu.

„Ne, jen no, to je dobrý, pak přijď.“ A rychle típnu, nechci, aby se mě vyptávala.

Proč to udělal? Proč mi lže? Po představení rodičům, možná s ním už čekám dítě, ale ne, to není možný, lže mi. Můžu jen sprostě zapadnout mezi svobodné matky, proč? Bože, proč tak vyvádím, vždyť ani nevím, jestli sem těhotná a už takhle melu, a co El. Mám ji to říct? Jí můžu říct všechno, ale co když to řekne Louisovi a ten Harrymu. Dobře, aspoň ten hajzl bude vědět, jak na tom sem.

Rychle se obléknu, vlasy dám do drdolu a vyběhnu ven, přes ulici je lékárna. Můj cíl je jasný, aby mě nepoznali a já si mohla v klidu koupit těhotenský test.

***

S testem v ruce se vracím domů. Dobře, tak a teď bude následovat co? Mám to použít, nemám? Včera bych se z pozitivního výsledku radovala, ale dnes. Dnes budu nadávat, jak sem mohla být tak blbá a přestat brát prášky, vždyť byl šťastnej, spal se mnou i přes to, kdyby měl někoho jinýho, jako, že třeba má, tak by se mnou nespal, nebo by si ten idiot vzal kondom, ne toho nenapadlo. Fakt skvělý.

***

Dobře, tohle jsou snad nejdelší minuty mého života, je to opravdu hrůza, jen čekám, co se tam objeví. Přímo hypnotizuju test na umyvadle. Dobře, takhle tady postávat asi nebudu, dojdu se aspoň napít, to zažene chvilku času a možná se uklidním.

Stojím v kuchyni se skleničkou vody v ruce. To bude dobrý.

Zvonek. Super, teď, zrovna teď musí někdo přijít.

„El, Louisi?“ Doprdele.

„Ahoj.“ Obejme mě El. A hned už jde ode mě.

„Promiň, hrozně moc potřebuju na záchod, ale měli jsme o tebe takovej strach, že mi Louis zakázal čekat frontu na toaletách v obchoďáku.“ Nestihnu nic říct a už je v koupelně.

Další obejmutí od Louise.

„To bude v pohodě, řekneš mi, co se stalo?“ v tu chvíli se mi spustí ještě větší proud slz.

„Prosím, neříkej mu, že si mě takhle viděl.“ Vykoktám ze sebe a on si mě k sobě obejme ještě pevněji.

Přikývne.

„On, on má asi jinou.“ Pošeptám.

„Ne, to by Harry neudělal, věř mi, že ne. Možná všude v bulváru z něj dělají děvkaře, ale podívej se na tebe, co spolu všechno máte, Hawaii, rodiče? Po tomhle by nic neudělal, věř mi.“

„A proč měl být celý den s vámi a ty si nakupuješ? Měl s vámi něco zařizovat a hovno, je to absolutní debil!“ zařvu.

„Určitě i včera večer byl s ní, měl jít s vámi do klubu a nic, to ty si tam taky nebyl a nezkoušej mi namluvit, že se ti do klubu nechtělo.“

„El, neboj, všechno bude v pohodě.“

„No to teda nebude, okamžitě sem naklusej, jak si mi to chtěla oznámit, dámo?“ ozve se ode dveří z koupelny El. Doprdele, já zapomněla.

Hodím na Louise omluvný výraz a jdu za El, do koupelny.

„Prosím, řekni mi, že si to neviděla, sama ještě výsledek nevím, prosím neděs mě a řekni, že je negativní, prosím.“

„Budeš máma. Gratuluju!“ Zvolá, ne samozřejmě, víc nahlas, aby to slyšel i Louis to nešlo. Obejme mě a mě se spustí ještě větší vodopád slz.

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat