"BEST JOB EVER" 44
„Nialle, to to není, tak jak to vypadá.“ Vždyť to všem řekne. Teď jsem v prdeli.
„To stačilo, je konec, ty, ty se s ním tady ocucáváš a vadím se, že si s ním už spala, ale u mě, to je jen pořád, nejsem připravená, mám krámy nebo blbá nálada, doufám, že s ním si užiješ klidně i ve výtahu, ty děvko!“ Právě sem přišla o nejlepšího kamaráda a asi se mnou nikdy nepromluví, taky sem přišla o svého současného kluka, protože se to do tak deseti minut dozví taky, sem v prdeli.
„Ja- jak si mě to nazval?“ nestačila sem se divit.
„Slyšela si dobře, děvkou.“ Moje ruka vylítla k jeho pravé tváři, až se skoro otočil. Jen se jemně "podržel" za bolavé místo a s pořádným křápnutím dveří odešel.
„Jsem mrtvá, Harry už to bude vědět, takže sem přišla o nejlepšího kamaráda, teď přijdu i o El, jako nejlepší kamarádku a pak o přítele. Super!“ řekla sem a svalila sem se na postel. Co sem komu udělala?
„To se vyřeší.“ Snažil se o úsměv, marně!
„Ne, to teda ne. Niall z toho udělá všechno nejhorší, a když má podle plánu Harry dorazit asi tak za půl hodiny sem k vám, dozví se to taky tím pádem Niall bude vědět, že jsme to hráli a budu opravdu totální děvka!“
„El.“ Řekl a sevřel mě do pevného objetí, slzám sem se prostě neubránila.
„Myslím, že bude lepší, když se dnes neuvidíme, nebo se budeme vyhýbat, i pro tvoje dobro prosím. Harry ti dá do držky a Niall pak mě i tobě taky.“
„Neboj se.“
„No a pak mě třeba oholí hlavu El, nebo, co mi provede? Zabije mě a nepromluví se mnou.“
„Tý to může být úplně jedno.“ Odfrkl si. Něžně mě políbil na rty, ale já sem na to neměla náladu, odešla sem od něho z pokoje do toho svého.
Mít tady nějakou pitomou žiletku, už sem podřezaná, možná mrtvá, proč? Mám vážně zkurvenej život, sem totální kurva, nikdo se se mnou nebaví, nic! Život na hovno!
„El, no to si ze mě děláš prdel?“ vtrhl do pokoje Harry. Jo ten Harry!
Jen sem se více zahrabala do peřiny a snažila se neposlouchat jeho kecy.
„Ty, ty mě podvádíš? S mým nejlepším kamarádem? Co to? Já to nechápu, to, že překousnu Nialla, to ještě dávám, ale pochybuju, že tohle bylo omylem, nebo nějaké divadélko, je konec!“
„Harry, promiň mi to.Já, já miluju tě!“
„Člověk může milovat, ale nevěří ti.“ Odešel, jak už to tak bývá, třískl dveřmi a u mě se spustil ještě větší vodopád slz.
Tak v tomhle domě plných idiotů já teda rozhodně nebudu. Popadla sem svojí tašku a nakráčela sem si to ven. V obýváku to všichni řešili, Louis seděl odstrčeně ode všech jen tak v rohu, Niall se málem popral s Harrym a teď na mě začal ječet.
„Takže tohle, tohle to všechno to byla lež? Děláš si ze mě prdel El? Já tě miloval a ty na mě takhle, akorát si mě využila, jsi jen laciná kurva!“ Au! To přehnal! Totálně sem vylítla z kůže a vyběhla sem ven z toho baráku, nechci se sem vracet. Nejlepší ještě bude, když si mě všichni vyfotěj a pak to otisknou na hlavní stránky všech bulvárních časopisů.
O týden později:
Už to je týden, týden, co sem nevylezla ven z baráku, s nikým nemluvila. Pouze sem schytala rozhodně nejhorší rozhovor od El, co sem s ní kdy zažila. Harry ten se na mě totálně vysral, poslal mi několik sms, že je konec, ať už s ním nepočítám. Copak to že dělá každý chyby, to ho nezajímá? Já bych mu druhou šanci pravděpodobně dala, ale on mě? Ne!
Všem včetně Nialla i Louise sem se vyhýbala, noviny to nějak nezaregistrovaly, takže celkem v pohodě. Naopak zaregistrovali Nialla s jinou holkou a to nemluvím o tom, že Harry je jednu noc vyfocenej s polonahou děvkou. Vadí mi to u obou, ale rozhodně na ně nežárlím. Ne! To ne! Jen mi to vadí, no dobře, možná trochu na Harryho, ale přece je konec. A co chudák Louis? Bude se mnou ještě mluvit? Protože El už asi ne. Bojím se jen vyjít na ulici, nevím, co od toho čekat! Bohužel dnes večer už musím vylézt. Nebudu to nijak řešit, jen si nasadím brýle, mikinu s kapucí a legíny. Jen nasednu do auta, dojedu do té jejich zasrané vily, vezmu zbytek svých věcí, zrušíme smlouvu, tentokrát definitivně a odjedu zpět do LA. Není tu nikdo, na kom by mi tu záleželo, bohužel ani Louis. Kdybych se s ním dále stýkala, El by mě opravdu zavraždila, stačil mi ten dost nepříjemný hovor a asi bude následovat i osobní návštěva, na co se vůbec netěším, ale jednou na to dojde, bohužel.
Přesně jak sem řekla, tak sem udělala. V domácím oblečení s brýlemi na nose sem se vydala pomocí svého auta k nim. Pouze s iPhonem a klíči od auta v ruce sem se vydala k jejich domovnímu zvonku. Celou vilou se roznesl zvuk zvonku a po chvíli se otevřely dveře. A v nich Louis. Jen ho budu ignorovat.
Jeho obejmutí sem se úspěšně vyhnula, divně se na mě podíval a zavřel. Proklouzla sem do jejich obýváku. Na sedačce rozkládaní Harry s děvkou č.1, divím se že na sobě vůbec má, ono to průsvitné tílko nic moc a kraťasy zaražené až do prdele, Niall s tou svojí, Liam, Zayn a Louis mi stál za prdelí.
„No, tak na tohle vážně nemám.“ Otočila sem se směrem ke dveřím na zahradu, bouchla sem za sebou dveřmi a posadila sem se na takovou houpačku v zadní části zahrady. Slzám sem nechal volný průchod.
„Odejdi a nech mě na pokoji.“ Zařvala sem se slzama v očích na toho kreténa, kterýho sem milovala, pořád miluju, ale on mě ne.
„Chci si promluvit.“
„Ale já očividně ne, ty jsi to vůbec nepochopil, já toho lituji, ale ty ne, ty sis už našel náhradu, děkuju.“ Kolena sem si přitáhla blíže k tělu.
„Takže, to, že si mě podvedla s mým nejlepším kámošem, to je normální?“ Řekl a přisedl si ke mně.
„Jednou, lituji toho, co chceš víc? Ale už nemám zájem, před otevřením dveří sem měla, ale teď? Teď rozhodně ne, zmiz mi ze života, vlastně už tomu tak bude, v sobotu ráno odlétám a už mě nikdy neuvidíš!“
„Víš co, ten, kdo by se měl omlouvat, by si měla být ty. Ne já, já se chtěl rozumně domluvit, aby si přestala všechny ignorovat a byli jsme všichni v pohodě.“
„Už nikdy nic nebude v pohodě.“ Řekla sem a vstala sem z houpačky. Chtěl mě zachytit za ruku, ale vyvlékla sem se mu.
„Tak si jdi.“ Zařval a zůstal tam sedět místo mě. Spíše se mi vysmál do obličeje, než aby si chtěl normálně promluvit, ale na to já nemám náladu.
____________-
Prosim vás, zdá se mi to nebo tu reads naskakují neskutečnou rychllostí už přes 23,2K! ♥Nevěřím tomu, moc vám děkuju!
Prosím koment a vote! ♥
Maky xxxx
ČTEŠ
"BEST JOB EVER"
FanficNejlepší práce? Ani náhodou, práce modelky je docela dřina! A co teprve když El zazvoní telefon, kde stojí manager One Direction? Jak může pracovat, když z ní všichni kluci slintají? Práce za takovýchto podmínek? Ani náhodou! Skončí se zlomeným srdc...