"BEST JOB EVER" 31

5.6K 331 9
                                    

"BEST JOB EVER" 31

Nikde nikdo nebyl, jen se pootočil a přimáčkl mě na zeď nějakého baráku. Okamžitě přitiskl jeho rty na ty moje, bože! Tolik mi to chybělo!

„Myslím…že…na…první….schůzce…bychom..se….neměli…líbat.“ Snažila sem se mu to říct skrz naše líbání.

„Ale, já tě miluju.“ Řekl, když se na chvíli odtrhl pro vzduch.

„Miluju tě!“ řekla sem mu a opět sem přisála své rty na ty jeho, ty nejjemnější, nejlepší rty a patří mě.

„Já tebe víc!“ řekl a přitáhl si mě k sobě.

Dala sem mu poslední pusu a řekla sem mu: „Myslím, že bychom už měli jít, ještě nás někde někdo uvidí.“

Nic neříkal, jen mě znovu políbil, chytl za ruku a šli jsme k jeho autu.

***

„Jsme tu.“ Řekl a vystoupil, otevřel mi dveře. Vystoupila sem, před mou vilou! To znamená, že mě už nechají na pokoji a žádné kontroly nebudou? Protože dnes při obědě to tak nevypadalo.

Došli jsme před barák, opět ruku v ruce, až ke dveřím, je mi jasné, že teď pojede domů, objala sem ho a znovu sem ho začala líbat. Bože, jak mi to chybělo!

„Tak trochu nemám klíče.“ Zasmála sem se, když jsem od něho lehce odstoupila.

„Tady.“ Řekl a podal mi moje klíče, hošan to má vymakaný!

„Půjdeš dál?“

„El, měl bych jet domů, protože zase kluci to bude tamto a tamto, ale protože jsi to ty, tak možná jo.“

Odemkla sem a zatáhla sem ho dovnitř. Svlékla sem si sáčko, kabelku sem někam hodila, vyzula sem se a šla sem do kuchyně. Dala sem vařit vodu na čaj.

„Harry? Nechceš mě štípnout, jestli se mi to nezdá?“ Hned přišel za mnou.

„Myslím, že tohle jako důkaz, že se ti to nezdá, musí stačit.“ Řekl a znovu mě políbil.

„Asi se mi to nezdá.“ Řekla sem a odešla sem od něho k lince, abych zalila dva hrnky s čajem.

„Jdeme nahoru?“ navrhla sem.

„Jasně.“ Řekl a vzal si ode mě jeden hrnek s čajem, abych nevylila oba naráz.

Otevřela sem dveře od mé ložnice a pane bože!

„Kdo tady uklidil a tohle všechno?“ na stolech svíčky, sen každé holky!

„Tak trochu sem se tady stavil a.“

„Harry! Nehrabal ses mi ve věcech, že ne?“ zasmála sem se a položila sem svůj hrnek na stůl.

„Já? Nééé!“ řekl a zasmál se mi. Asi ho zabiju!

„Harry!“ kdyby nedržel ten hrnek s čajem, začala bych do něj bušit, ale nemohla sem. Nechci mít celou podlahu od čaje.

„Dovolíš?“ řekla sem a vzápětí sem mu vzala hrnek a položila sem ho na stůl.

Otočila sem se zpět směrem k Harrymu, znovu sem ho objala a pošeptala sem mu do ucha: „Děkuju moc, že tu se mnou jsi! Miluju tě!“

„Miluju tě!“ zašeptal zpět do mého ucha. Miláček můj.

„Asi se převléknu, co ty?“

„Jo, něco dole najdu.“ Řekl a odešel dolů do pokojů, kde spal předtím, já sem zalezla do šatny, popadla sem legíny a volné tílko. Sundala sem ze sebe šaty, i když to šlo těžko, protože sama si rozepínat zip na zádech, není to dobrej nápad. Oblékla sem si legíny, a zapípal mi mobil. Došla sem jen v legínách a podprsence ke stolu, od Nialla, Zasmála sem se a četla sem:

Krásnou noc přeju, snad ti to nevadí a líbí se ti můj mini dáreček, krásné sny –Niall xxx

Naťukala sem zpětnou odpověď:

Děkuju moc, ty můj andílku! –El xx

Jen sem položila mobil na stůl, otevřely se dveře a v nich Harry, měl na sobě nějaké kraťasy a tričko.

„Ale, ale paní Lush bude dnes spát takhle? To by se mi líbilo.“ Řekl a přišel ke mně a zezadu mě objal. Políbil mě na krk.

„Ne, jdu se doobléknout.“ Řekla sem a odstoupila sem od něho, z postele sem popadla tílko a oblékla sem si ho.

„Předtím si byla hezčí.“ Řekl a lehl si vedle mě do postele.

„Tak určitě.“ Zasmála sem se a přilehla sem si k němu.

„Chyběl jsi mi.“ Řekla sem mu.

„Ty mě víc!“ řekl a políbil mě na čelo.

„Harry, nechci to kazit, ale musím se zeptat.“

„Jen do toho.“ Řekne a přitáhne si mě blíž.

„Proč si mě nejdříve neměl opravdu rád, jen si mě využíval?“

„El, já něco mi říkalo, že se do tebe zamiluju, sám nevím, proč sem přesně tohle psal do toho deníku, já omlouvám se, ale teď tě opravdu miluju, věř mi!“

„Miluju tě!“ řekla sem a dala sem mu pusu.

„Můžeš mi něco slíbit?“ zeptal se mě.

„Jasně.“

„Když se líbeš s Niallem cítíš k němu něco?“

„Ne, řekla sem mu, že k němu nic necítím, ale nemůže za svoje city, pochop ho a nežárli na něj jo?“

„Já se jen ptám.“

„Vždyť v pohodě.“

„Co bude s námi dál?“ zeptala sem se, do trapného ticha.

„Bude to tak, jak budeš chtít, nechci na tebe tlačit, nijak tě nechci ovlivňovat.“

„Děkuju!“

„A co je na programu zítra?“ zeptala sem se znovu já.

„Volný den, mám pocit, že ho celý den proležím vedle tebe v posteli.“

„Ale, kdo říká, že budu v posteli?“ zasmála sem se a znovu sem se přitiskla mými rty na ty jeho.

Leželi jsme a pořád jsme se líbali, nenápadně sem mu pod tričkem přejížděla rukou po jeho svalech, má je dokonalé, ale on mi pro jistotu přejížděl kolem zapínání podprsenky, nebo lemu u kalhotek. 

________________________

OMG! Já vác nechápu jste nejlepší čtenáři na světě už tu je přes 9K přečtení! Děkuju vám moc! že mi pomáháte splnit sen! ♥

Maky xxx

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat