"BEST JOB EVER" 36
„No, říkali jsme si, když vlastně nic Nialla sem znovu nepřižene, budeš to ty.“ Řekl opatrně Zayn.
„Cože? Nechápu to.“ Řekla sem jim dost jasně, i když mě možná trochu bylo jasné o co jim jde.
„No, zavoláš mu, řekneš mu, že ho taky miluješ a jako, že to Harry nebude vědět a třeba by se vrátil, nic nás prostě nenapadá, to je poslední šance.“
„Harry, ty s tím souhlasíš?“ podívala sem se na něho, jako, že ho nechápu.
„Ano. Chci, aby byl zpět a když tohle je jediný způsob ho vrátit sem, musím souhlasit.“
„A když se to teda povede, bude tady, jako líbání to všechno zvládnu, ale spát s ním nebudu.“ Řekla sem dost jasně.“
„V žádným případě.“ Řekl Harry.
„No myslel sem, že když by to bylo nutný.“ Ani to Louis nedořekl a už sem mu říkala já.
„Absolutně ne!“ řekla sem dost drsně a šla sem si sednout k Harrymu.
„Nemůžu ani nechci s ním spát, to nejde, budu ráda, když přežiju nějaké osahávání, ale do postele s ním nepůjdu! Ne!“ řekla sem znovu, když nějak nereagovali.
„No tak zavoláš mu teda?“ řekl Louis.
„Jestli si myslíte, že opravdu přijede, tak ano.“ Řekla sem a více sem se přitulila k Harrymu. Jen mě dal pusu do vlasů a víc si mě k sobě přimáčknul.
„Normálně se s ním bav a na konci hovoru řekni, že ho miluješ a rychle zavěs. To by mohlo fungovat.“ Řekl Liam.“
Ze stolu sem si vzala svůj iPhone, našla sem si v kontaktech jeho číslo. Začalo to vyzvánět a já věděla, že něco dělám špatně, já budu svýmu nejlepšímu kamarádovi lhát. Aspoň mi ho to vrátí zpět.
„Nialle?“ řekla sem, když už se neozývalo pravidelné pípání.
„El, ano, co se děje?“
„Já, mám o tebe strach.“ Řekla sem a sledovala sem všechny jejich pohledy na mě, abych neudělala nějakou chybu.
„Neboj se, já moc se omlouvám za včerejšek, nemohl sem tam přijet a zase tě vidět s Harrym, pochop, že mě to ničí.“
„Rozešli jsme se.“ A na efekt sem se vysmrkala, jako že brečím.
„El, cože? Ty brečíš?“ vzlykla sem ještě víc.
„Ne, nebrečím, jen, no to je jedno.“ Řekla sem a znovu sledovala všechny jejich pohledy na mě.
„El, to není jedno, co se stalo?“ Doprdele, co mám říct?
„Nechci to řešit, jen chci, aby si věděl, že.“
„Že co? El, jsi v pořádku? Bojím se o tebe.“
„Já jenom.“
Ticho i na druhé straně, správný čas mu to oznámit.
„Miluju tě.“ Řekla sem a rychle ukončila hovor.
„Zvládla si to na jedničku lásko.“ Řekl Harry a políbil mě.
„Je ti jasný, že teď se budeme tajně scházet my dva?“ zasmála sem se.
„Ano a ty slzy, dokonalej efekt, takhle ho tady do večera máme, jestli je teda v Irsku, pokud je v Londýně, tak do pěti minut.“ Zasmál se.
„Ale chápete, že budu lhát nejlepšímu kámošovi?“ podívala sem se na všechny.
„El, ale bude zpátky.“
„Jo a pak mě bude nenávidět.“
„No, když na to nic neříkáte, jdu si vzít věci z Harryho pokoje do svého, možná bychom se každej měli zavřít do svého pokoje, jako na efekt, když by najednou přijel.“
„Jo jdeme.“ Řekl i Harry a ostatní tam seděli dál.
Vyšli jsme nahoru do pokoje, Harry okamžitě zavřel dveře a přitiskl mě na ně. Začal mě přímo až hladově líbat. Spolupracovala sem a skoro až litovala toho, co sem nakecala Niallovi, takovéhle přepadovky se už nebudou povolovat.
„Ehm, měli bychom balit, každou chvílí může přijet.“
„Chci tě“ zašeptal mi do ucha.
„Harry, i když já tě chci teď a tady taky, nejde to. Večer?“ zkusila sem to a doufala, že se neurazí, měl by to pochopit ne?
„Večer.“ Řekl, naposledy mě políbil a šel mě pomoct přenést moje věci dolů.
Všechny svoje věci mám přenesené z Harryho pokoje do mého pokoje, pro jistotu, ten hned vedle Nialla. Bude to pro mě těžké, ale zvládnu to.
„Harry, jdeš dolů?“ zeptala sem se, když sem šla kolem jeho pokoje, směrem k obýváku.
„Jo.“ Zavolal a hned přišel ke mně.
„Měla by sis po obličeji napatlat trošku toho černýho na řasy, aby to mělo dobrý efekt.“ Řekl a přitáhl si mě k sobě.
„Bude mi to chybět.“ Řekla sem, když sem se od něho odtrhla, i když to bylo dost těžké, líbání s ním je moje droga.
„Přes zdi Nialler neuvidí.“ Řekl a usmál se, ach, ty jeho dolíčky!
„Na co zase myslíš.“ Řekla sem a on si olízl dolní ret.
„Na tebe.“ Řekl, políbil mě a šli jsme dolů mezi ostatní.
„No nevypadáte, jako byste se právě teď rozešli.“ Zasmál se Louis.
„Říkal sem jí, ať si na sebe napatlá řasenku a pak ji rozmaže vodou, jako pro efekt a zaleze do postele. Samozřejmě, že jí v tý posteli pomůžu.“ Zasmál se a já ho jemně praštila do hrudi.
„Dobře, tak já jdu, můžete mi pak donést nějaké jídlo, díky.“ Zasmála sem se a šla sem nahoru.
Nejdříve sem zaplula do koupelny, nanesla sem snad pět vrstev řasenky, pak sem to pocákala vodou, super! Zalezla sem do postele, vzala sem si do ruky iPhone, a projela si nejnovější zprávy, takovej mini spam od Nialla:
EL? Myslíš to vážně?
Další:
Jsi v pořádku? Odpověz?!!!! :*
Další:
Prosím, odpověz!
Další:
Tak já přijedu, jenom kvůli tobě, protože tě miluju.
Při této poslední sem se usmála. Plán se daří.
Otevřela sem dveře od pokoje, a zařvala sem na celý barák: „Přijede.“ A zase sem zalezla zpět do postele.
___________________________________________________________
Děkuju moc za všechny komentáře a votes! sem neskutečně šťastná za přesažení 14K a to jen díky vám. Já sem nikdy nedoufala, že tu bude tolik reads! Vážně si toho moc cením a moc vám děkuju! ♥
Jakékoliv otázky, nápady cokoliv, napište do komentů:)
Maky xxx
ČTEŠ
"BEST JOB EVER"
FanficNejlepší práce? Ani náhodou, práce modelky je docela dřina! A co teprve když El zazvoní telefon, kde stojí manager One Direction? Jak může pracovat, když z ní všichni kluci slintají? Práce za takovýchto podmínek? Ani náhodou! Skončí se zlomeným srdc...