"BEST JOB EVER" 69
„Harry? Jsi to ty, co tady dělám, hrozně se tu sama bojím a.“ říkám do telefonu.
„Ahoj lásko.“
„Harry, přijeď pro mě. Někdo tam stojí, co když mě zabije?“
„Víš, vlastně tu jsem taky.“ Neodpovídá na moje prosby.
„Cože? Jsi tu? Ale tady je tma, mrtvo, ticho, asi jen shodující se adresa.“
„Když uděláš dalších pět kroků dopředu a pak se otočíš doprava, možná něco uvidíš.“
„No můžu to zkusit, ale jestli mě něco sežere, máš mě na svědomí!“ upozorním ho, uchechtnu se a jdu pět kroků dopředu a otočím se doleva.
„Harry?“
„Pořád nic, tma. Jsi asi někde jinde a.“
Najednou se po celé zahradě rozsvítí takové mini žárovičky na drátku, a mezi nimi jsou nějaké obrázky, možná fotky. To chci domů!
„Miláčku, cože si to říkala?“ usměje se a vyleze ze stínu, uff! Nebyl to vrah, ale Harry.
„Můžu jít za tebou?“ koukám se na něj, je ode mě tak patnáct metrů.
„Ne, teď mě nech mluvit. Je to moc důležité.“ Vážně se bavíme přes telefon? Jen chci jít k němu a obejmout ho, budu se cítit bezpečněji.
„Co?“ Vytáhne nějaký papír a čte.
„Nejkrásnější, nejmilejší, nejdokonalejší, nejhodnější a prostě nejlepší dívko pod sluncem! El! Chtěl bych ti moc poděkovat, že se mnou přežíváš, že mě miluješ, tak moc, jako já tebe. Moc rád vzpomínám na to, jak jsme se poznali, na naše naschvály, na noční návštěvy na tajnačku, na trapasy, na vášnivé noci, na každou romantickou chvilku s tebou! Ale mám problém, myslím, že už ti nebudu moct říkat, že jsi moje přítelkyně.“
Chvíle ticha? Co to řekl, rozchází se se mnou? Proč? Co sem udělala špatně. Nic neříkám, čekám na jeho vysvětlení.
„Lekla si se co?“ uchechtne se, ale já pořád beze slova.
„Myslím, že bych ti měl něco dát a zároveň se tě na něco zeptat. El Lush, lásko, budeš tak hodná a vezmeš si mě, abych se mohl stát tvým mužem?“ Panebože! Skoro doslova zahodím telefon. Slzy štěstí se prodraly na povrch a stékaly mi po tvářích. Okamžitě sem se k němu rozeběhla a padla mu do obětí. Až když od něj, celá ubrečená, odstoupím, všimnu si, že na sobě má sako s košilí, bohužel už není bílá, ale černá od mojí řasenky.
„El, prosím nenapínej mě.“ Žadoní. Copak si může myslet, že bych mu řekla ne, potom co sem k němu přiběhla?
„Ano! Ano!“ zvolám.
„Miluju tě!“ pošeptá mi do ucha a znovu si mě k sobě přitáhne.
„Ale to já miluju tebe, víš to?“ opětuju mu. Své rty opatrně otřu o ty jeho.
***********************************************************
THE END! ♥
***********************************************************
Panebože! Pořád nemůžu uvěřit tomu, že sem právě dopsala Best job ever! Za chvíli odkliknu fajfku Completed a bude po všem! Bude se mi stýskat, jak po vás! Tak po čekání na nové komenty, neustálém koukání se kolik mám reads – teď 80 700 READS!
Patří vám obrovské díky! Díky za to, že jste mi splnili sen! Upřímně, nikdy sem nečekala, že někdy budu mít třeba 100 lidí, který by si to přečetli a když teď vidím tohle číslo! Chce se mi brečet! Štěstím!♥ Moc vám děkuju a pořád děkovat budu! Za vaše boží komenty, zprávy!
Prosím, plno z vás se ptalo, jestli budu psát dál! Samozřejmě budu, teď budu psát nový příběh – Limited - s Harrym. Chci se tomu příběhu více věnovat, aby byl lepší než Best job ever, tak uvidíme. Držte mi palceJ. První díl by měl vyjít dnes večer!:)
A ještě poslední dotaz, když bych na fb vytvořila událost něco jako M&G, jako že bych prostě byla někdy v Praze a dala vám možnost, že by jsme se potkali, jako to dělá plno youtuberek.- například ve Starbucks. Tak přišel by někdo? Hodně z vás mi psalo, že jo, že chcete, ale nevím. :D Ale byla bych moc ráda!♥ V komentech budete mít kdyžtak můj fbJ
A prosím, pokud by ste byly tak hodní a napsali mi názor na celý příběh do komentů nebo do zpráv! Děkuju moc!
Takže naposledy u BJE.
BTW držte mi palce, právě sem Best job odeslala do Fragmentu! ♥
S láskou Maky xx ♥♥♥
ČTEŠ
"BEST JOB EVER"
FanfictionNejlepší práce? Ani náhodou, práce modelky je docela dřina! A co teprve když El zazvoní telefon, kde stojí manager One Direction? Jak může pracovat, když z ní všichni kluci slintají? Práce za takovýchto podmínek? Ani náhodou! Skončí se zlomeným srdc...