"BEST JOB EVER" 32
„Jsem už unavená.“ Řekla sem a doufala, že se neurazí.
„Tak dobrou noc lásko.“ Řekl a znovu mě políbil.
Jen sem se k němu přitulila a usnula sem.
Ráno sem se probudila, ale on vedle mě nebyl, zase se mi to zdálo? Doufám, že zase nenajdu deník s hroznými zápisky, kde je?
Posadila sem se, rozkoukala sem se a zjistila sem, že sem u mě doma. Takže se mi to asi nezdálo, což je úspěch.
„Snídaně do postele.“ Řekl, když otevřel dveře od mé ložnice.
„Děkuju.“ Řekla sem mu, a když dosedl na postel vedle mě, objala sem ho.
***
„Odnesu to dolů a hned sem zpět.“ Řekl, vzal tác a šel do kuchyně.
Popravdě, nečekala, sem, že by něco takového Niall zařídil, že by s ním mluvil. A tohle? Sice pořád nějaká část mě váhá, jestli to je dobře, ale láska přemůže vše. Miluju ho! Rozhodně ano!
„Jsem zpět!“ prohlásil a tak trochu mě vyrušil z mého přemýšlení.
„Co budeme dělat?“ zeptala sem se ho, když si přisedl ke mně na postel.
„Jen se celý den válet v posteli, protože mi to chybělo!“
„Harry!“ řekla sem, když mě začal líbat až přes krk k podbřišku.
„Copak krásko?“
„Nechci se válet v posteli, chci ven.“
„Tak to teda nevím, já si plánoval, jak budeme celý den v posteli.“
„Haha, kdo ví, co všechno sis představoval.“ Zasměju se.
„Hele! Nech toho, já nejsem sprosťák.“ Brání se.
„Ale jsi a to velký!“ zasměju se opět.
Přehoupne si mě pod sebe a smějeme se oba dál. Zahledí se mi do očí a já neváhám a přitáhnu si ho k sobě, nejdříve ho jemně políbím, potom to jsou až hladové polibky. Je to dokonalý pocit, moje droga!
„Asi půjdu do sprchy.“ Oznámím mu, když se od sebe odlepíme.
„Hmm.“
„Tak tady počkej, hned sem zpět.“ Řeknu mu a odcházím do koupelny.
Sundala sem si ze sebe oblečení, otevřela sem dveře od sprchy a zalezla sem dovnitř.
Jen, co sem začala svůj velkolepý koncert, otevřel dveře od sprchy a vlezl za mnou.
„Harry, ty si idiot!“ zasměju se a otočím se k němu zády.
„Já jsem se jen zamiloval do tak bláznivé holky, jako jsi ty.“ Řekne a přitáhne si mě k sobě, otočí mě k němu čelem a začneme se opět líbat.
Jen cítím, jak se naše těla o sebe třou a něco mě tlačí mezi nohama.
„Harry!“ zasměju se.
„No a co, jsi tu se mnou nahá, líbeš se se mnou, tak se nediv.“ Brání se, ach můj idiotek.
Rozhodla sem se, že si s ním pohraju, uchopím ho do ruky, párkrát přejedu nahoru a dolu, když si myslím, že už bude, přestanu.
„El! To si děláš prdel?“ vykřikne.
„Ne.“ Zasměju se opětovně.
„Tak to ti nedaruju.“ Ani to nedořekl a strčil do mě rovnou tři prsty.
Jen sem tiše vzdychala jeho jméno, samozřejmě v tom nejlepším opět přestal.
„Teď sem na řadě já.“ Řekne a už je ve mně on.
Cítím, jak se mi prohýbají záda a najednou ztrácím kontrolu, neudržím se ve stoje, podlomí se mi nohy. Je dokonalej!
„Tolik si mi chyběla.“ Řekne a znovu mě políbí.
„Ty mě víc. Snad ti neupadla ruka.“ Zasměju se a do ruky beru nějaké mýdlo a šampon na umytí.
„El, co si to řekla?“ začne mě lechtat, v tu chvíli všechno mýdlo přistane na jeho hlavě, samozřejmě omylem:D!
„Pravdu, čtu ti to z očí.“ (Anet:DDD)
„Tak to teda ne.“ Přitáhne si mě k sobě ještě blíže a rovnou mi do pusy pronikne i svým jazykem, začíná válka jazyků. Po remíze se nadechneme a já už se snažím jako normální člověk, se umýt. Harry na mě jen přiblbě čumí.
„Harry, koukej se i jinam.“ Nařídím mu.
„Ale ty jsi tak krásná.“
„Hm, jasně, úplně ti to věřím.“ Řeknu a cáknu mu vodu do očí.
„Už jsi hotová?“ zeptá se mě, na souhlas pokývnu hlavou, okamžitě otevře dveře, hodí si mě přes rameno a jde se mnou do ložnice.
„Harry co to má znamenat? Jsem celá mokrá.“
„Ze mě?“
„Harry! Nech toho!“ začnu se ještě více smát.
„Prostě si tě unesu.“
„Uneseš si mě ke mně do postele? To je teda logika, navíc sem celá mo-, od vody.“
„Takže už ze mě nejsi mokrá?“
„Harry, ty úchyle jeden.“ Začnu se smát ještě víc. Hodí mě do postele, využiju situace a odběhnu do koupelny pro ručníky. Co si myslí, že budu mít celej mokrej dům, ještě řekne, ze mě mokrej. Ta jeho inteligence.
„Bez toho ručníku jsi byla hezčí.“ Zamračí se a okolo sebe si taky obmotá jeden ručník.
„Jdu se převléknout, měl by si taky.“ Řeknu mu a jdu do šatny.
„Ne, já ti něco vyberu.“ Začne protestovat.
„No to určitě, jako když vyjdu od popelnic, tím nechci říct, že by si neměl styl, ale.“
„Ale co?“ začne se smát.
„Ale holky oblékat neumíš. Nejradši by si je sledoval, jak se ti promenádují po baráku, v nejlepším ve spodním prádle, možná i bez viď?“
„Chtěl bych tak pozorovat tebe.“
„Aha, to se ti teda nestane.“ Zasmála sem se a šáhla sem po obyčejných šatech a spodním prádle.
Oblékla sem se a Harry také, čekala sem na něj dole v obýváku. Hrozně dlouho mu to trvá! Otevřela sem svůj Macbook, najela sem na internet. Projela sem Instagram, to bylo v pohodě, pak Twitter a doprdele!
__________________________________
Takže u předešleho dilu si pišu že tu bude už 9K reads a dneska si po dni otevřu wattpad a najednou 10,5K READS..nechapu jak to delate, jste skvělý! Pořád přibývá nových čtenářů, moc děkuju ! ♥♥♥
Vaše návrhy jak si myslíte, že to bdue, do komentů! :)
Maky xxxx ♥ ILY" ♥♥
ČTEŠ
"BEST JOB EVER"
FanfictionNejlepší práce? Ani náhodou, práce modelky je docela dřina! A co teprve když El zazvoní telefon, kde stojí manager One Direction? Jak může pracovat, když z ní všichni kluci slintají? Práce za takovýchto podmínek? Ani náhodou! Skončí se zlomeným srdc...