"BEST JOB EVER" 56

3.5K 242 8
                                    

"BEST JOB EVER" 56

„Harry!" okamžitě rozsviť!

„Ne nejdříve tě potajnu políbím, protože pak tam budou i ti ostatní."

Přijdu k němu, obmotám mu ruce kolem ramen a věnuji mu polibek. Otočím se směrem k plavkách zpět, jenže jeho ruka mě zachtí a přitáhne opět zpět k sobě.

„To nestačí. Jedna pusa?" udělá nějakej ksicht, je to vidět i za polotmy, nechal otevřený dveře, takže trošku světla tu je.

„Hmm." Zamumlám a své rty přitisknu na jeho. Vůbec nevnímáme okolí, jen my dva, spíše ty rty toho druhého. Zase si připadám jako v ráji. Miluju ho!

„Děcka! Nechte si to na jindy. Jdeme do bazénu!" zařve Zayn. Když vletěl k nám do pokoje a následně nakoukl i do šatny.

„Sklapni." Vykřikne na něj Harry, nějak ho vyžene a já už po světle hledám dolní díl plavek.

„To je magor." Řekne si spíše sám pro sebe, ale slyšela sem to i já.

„Sluší mi to?" ukážu se před ním ve fialových plavkách, na hlavě mám takovej drdol-nedrdol a nejsem namalovaná.

„Jsi víc než dokonalá!" Věnuje mi polibek do vlasů a sám se jde převlíkat.

„Tak já jdu dolů, pa." Zavolám a už běžím dolů.

Seběhnu dolů po schodech, na sedačce už v plavkách sedí jen Niall s Liamem.

„Asi udělám nějakej koktejl, co vy na to?" podívám se na ně z kuchyně.

„Jo, můžu ti pomoct?" zeptá se Niall.

„Jasná věc."

„Liame ty?"

„Asi jdu ven, nevadí?"

„Nevadí."

„Takže jaká příchuť?" zeptám se Nialla a ten se hrabe v ledničce a mrazáku.

„Hm to je úplně jedno." Vyndal pár věcí na linku zmražené jahody, maliny i borůvky. Pak jablka a pomeranč.

„Tak vyndej mixér já vyndám odšťavňovač." Řeknu a už ho hledám

„Podej mi prosím ty jablka a pomeranče." Řeknu z druhé strany kuchyně, když mám zaplý odšťavňovač a připravenej džbán, abych to tam nalila.

Postupně tam vložím všechny pomeranče i s jablky. Přejdu k Niallovi, vyleju mu můj obsah do mixéru, přisype tam zmražené ovoce a už to mixuje. Vedeme práci bez konverzace a já se trochu začínám bát.

„To bude mňamka." Vykřikne a už mixér vypíná, aby mohl konečně ochutnat ten náš koktejl.

Vše nalijeme do sedmi připravených sklenic, do každé sklenice hodíme brčko a vše na tácu společně odnášíme ven k bazénu. Je mi naprosto jasné, že budeme lítat od bazénu k pláži tam a zpět.

Všechno položím na stůl a jelikož sem v plavkách rozeběhnu se k bazénu skočím tam.

„Tobě není zima? Musí to být studený!" zvolá Niall a za ním vykoukne Zayn.

„Je to teplý."

„Hm, zkusím to." Zvolá Zayn a už skáče taky.

„No, šlo by to." Řekne, když se vynoří.

„No, ale já jdu ven, budu se opalovat."

„Nečumte na mě!" okřiknu je, když vycházím z bazénu. Usměju se a už ulehám na lehátko.

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat