"BEST JOB EVER" 39
„Zelená.“ A usmála sem se, jednou těm semaforům poděkuju, vážně!
„Na oběd a pak sem myslel, že bychom mohli jet třeba na Greenwich, tam si sednout a všechno v klidu probrat. Co ty na to?“
„Jo to by šlo.“
„Tak vystupovat.“ Řekne a otevírá dveře před restaurací.
„Tak co si dáš?“ řekl, když jsme usedli na židle.
„Asi ty špagety, vypadají dobře, beru je!“ usmála sem se a zaklapla sem jídelní lístek.
„Já si je dám taky.“ Nadiktoval číšníkovi.
Odešel a my jsme začali naši konverzaci.
„Nialle, víš, je mi to blbý se ptát, ale je Harry v pohodě?“
„V pohodě, no včera se šel ožrat s Louisem, ani ráno sem je neviděl, takže nevim. Ale jinak nic neříkal.“ Super skočil jim na to.
„Aha.“
„No a co u tebe? Zvládla si to přes noc sama?“
„Nialle, nejsem malý dítě, v LA bydlím taky sama.“
„Se o tebe bojím.“
„Není důvod, jsem v dobrých rukou.“
„Teprve budeš, ještě nic není.“ Řekl a chytil mě za ruku.
„Budu.“ Dala sem mu pusu na tvář.
***
Právě jsme vystoupili z auta a jdeme směrem ke Greenwich, no vlastně jsme už tady, ale jen najdeme nějakou lavičku. Bože to zase bude. Trochu se bojím, že mě odhalí a pak se mnou už nikdy nepromluví.
„Co tady?“ zeptal se, a ukázal na lavičku.
„Jo, to by šlo.“ Řekla sem a přisedla sem si vedle něho.
Okamžitě mi dal ruku přes rameno, takové to obejmutí ze strany.
„Nialle, já nevím čím začít.“ Řekla sem a podívala sem se mu do očí.
„Třeba takhle.“ Řekl a začal se ke mně přibližovat, ne, ne, ne! Prosím! Proč?
Začnu okamžitě spolupracovat, i když nechtěně. Po chvíli se ale odtrhnu, chci mluvit dál!
„Takhle to nemyslím. To proč si najednou odjel, co bude teď dál, já nevím co my dva a všechno dohromady.“
„Proč sem odjel, to už je stejně jedno, když už jste se rozešli a to že jsme se párkrát už líbali si myslím, že není jen tak, takže to je na tobě, protože můj názor znáš.“ Co teď?
„Když já, já nevím, bojím se, teď už to je opravdové, když se někde něco stane, budu si to od bulváru brát. Nevím, jestli to vydržím.“
„El, když bude jakýkoliv problém, jsem tu pro tebe. Všechno se dá vyřešit.“ Řekl a věnoval mi polibek do vlasů. Jak sladký, ale na mě to jen tak neplatí Horane!
„Já, já ještě uvidím.“ Řekla sem mu a podívala sem se mu do očí omluvným tónem, snad to pochopí a nepošle mě doprčic.
O můj bože, za co mě trestáš!? Jeho ruka sjela níž přesněji na mé pozadí, bezva, jo řekla sem, že osahávání a tyhle kraviny přežiju, ale jde na to nějak moc rychle hošan! Jen si mě k sobě natočil a znovu, proč? Copak sem líbací přístroj nebo robot?
Když přišel čas, abychom se rychle nadechli, jinak dál pokračovali, zazmatkovala jsem. Říct mu to, neříkat, bože, pomoc!
Než sem se přilepila znovu mými rty na ty jeho řekla sem: „Miluju tě.“
Právě sem udělala tu nejhorší věc, lžu svému kamarádovi, pak mě nejspíše zabije a to všechno! Bože! A nejhorší je to, že to má jen jednu výhodu a plno nevýhod! Do čeho sem se to namočila?!
„Myslím, že takhle jsme toho vyřešili dost.“ Řekl a objal mě.
„Taky si myslím.“ Řekla sem a podívala sem se mu do očí. Oči plné radosti, lásky, všechno kladné, moje musí být pravý opak.
„Neměli bychom už jít?“ zeptám se, protože už chci být s Harrym.
„Můžeme.“ Řekl a vstal stejně se mnou z lavičky. Pokračovali jsme dál směrem k autu.
***
Vystoupili jsme z auta před jejich vilou. Jen sem se tak usmála a šla sem ke dveřím. Vrazil do mě Harry, s taškou přes rameno, jako kdyby někam jel. Další plán? Nebo jede někam opravdu? No všechno se dá zahrát do našeho geniálního plánu, takže jdeme na to!
„Ka-Kam jedeš?“ vykoktám ze sebe, jako kdybych byla hrozně zdrcená z našeho rozchodu.
„To ti může být úplně uprdele, koukám, že už sis za mě našla náhradu, to vaše ocucávání je snad všude, tak si ho sežer a mě nech na pokoji!“ zařve na mě. Myslím, že to má dobrý efekt na Nialla, jen stojí a čumí na nás dva, jak se hádáme.
„Víš, co tak si táhni, kam chceš.“ Řekla sem a šla sem směrem ke svému autu, které stálo jen o pár metrů dál. Myslím, že pár slz sem vyronila, teď jen čekat, co bude dál.
________________
Ahoj! OMG! Božeee nemužu uvěřit že už 18,4 K ! :OOO Jste skvělý! Každý názor prosím do komentu! Dekuju moc! ♥
Maky xxxxxx
ČTEŠ
"BEST JOB EVER"
FanfictionNejlepší práce? Ani náhodou, práce modelky je docela dřina! A co teprve když El zazvoní telefon, kde stojí manager One Direction? Jak může pracovat, když z ní všichni kluci slintají? Práce za takovýchto podmínek? Ani náhodou! Skončí se zlomeným srdc...