"BEST JOB EVER" 55 - cast venovana Míše !!!
„No, řekněme, že budeš určitě ráda."
„Jseš si jistej?"
„Stoprocentně!"
„Dobře, budu doufat, že tomu tak bude, celkem se těším!"
„Neboj!"
„Ale mám jeden velkej problém!"
„Jakej?"
„Harry, ty to nevidíš? Ty to tady koupíš, tenhle večer, zítřek a já pro tebe. Nemám nic. Stydím se. Nevím, jak ti to vynahradit."
„Stačí, že tu jsi se mnou."
„Ne, to nestačí! Harry, opravdu ti to chci nějak vrátit."
„Můžeš mi to vrátit tak, že se se mnou sem budeš vracet."
„Moc ráda." Podívám se mu do očí a políbím ho. Ty jeho rty! Aww!
Sesunu se z něho a on se nade mě nakloní. Své rty opět přitiskne na ty mé a oba dva si to užíváme. Povolím mu vstup s jazykem do mých úst. Je to tak nepochopitelné. Tak málo stačí k naprosté dokonalosti! Pocitu štěstí! Ten pocit, že mám někoho, koho miluju a on miluje mě! K nezaplacení!
„Doprdele." Zanadává, když shodí skleničku se sektem a vylije se na deku.
„To je v pohodě." Řeknu.
„No."
„Pojď." Rychle se zvednu a začnu ze sebe svlíkat oblečení.
„Co tak koukáš, pojď si zaplavat. Sám si to navrhoval."
„Ehmm..jo už jdu." Znovu mě sjede pohledem, zkousne si dolní ret a už si dává tričko přes hlavu.
Rozeběhnu se do vlnek a čekám na něj. Otočená ke břehu zády sleduju tu dokonalou oblohu. Jak tohle může být jen obyčejná příroda?
Najednou mě kolem pasu zezadu obejmou jeho ruce. Přitáhne si mě k sobě blíže. Otočím se k němu čelem.
„Pozor tady." Ukážu na jeho bradu.
„El!" zasměje se.
„Slintáš ze mě, bacha na to." Usměju se já.
„El!" zasměje se znovu. Popadne mě kolem pasu a vyhodí do vody. Celá se potopím. Tak to ne, začíná vodní bitva Stylesi!
Odstoupím od něj tak dva kroky dozadu a už šplouchám vodu jemu do obličeje.
„El, přestaň!" křičí, ale já ho jakože neslyším.
„Ne." A postříkám ho znova další vodou. A sakra, projde vodou ke mně. Chytně obě mé ruce, pevně je drží a ne a ne pustit. Jeho rty přilepí a to doslova na ty mé a svůj stisk na mých rukou povolí. Dám mu je za krk, vyzdvyhne mě za zadek do úrovně jeho pasu a já teď nemyslím na nic jiného než na to zlíbat ho do „aleluja". Miluju ho. A líbání v moři je prý děsně sexy, no tak nevim. Ale vím, že je to dokonalé.
***
„Dobrou noc." Řekneme si navzájem. Jen cítím, jak si mě k sobě přitáhne a obmotá kolem mě ruku. Usínám s ním, sním, kterého miluju. A dnešek s ním byl dokonalý den, tou pláží mě totálně dostal. To sem vůbec nečekala a bylo to absolutně dokonalé! Co bude zítra, trochu si nejsem jistá, ale hrozně moc se těším a zároveň pořád přemýšlím, co já připravím pro něj.
Ráno se probudím, no ráno. Je asi jedenáct hodin. A Harry tu není, jen ze zdola slyším smích a rány, to mě nejspíše probudilo.
Celá se ještě rozkoukávám, rozpuštěné vlasy mi trčí do všech stran, na sobě mám pouze Harryho delší triko a kalhotky. Vydávám se dolů, abych zjistila, co se tu děje.
„Ehmm. A a ahoj." Vysoukám ze sebe. Jsou tu, jsou tu všichni, včetně El. Co budu dělat? Vždyť každej z nich se se mnou loučil v nenávisti, a El obvzlášť. Bojím se, mám zdrhnout nebo zůstat.
„Princezna se nám probudila." Řekne Harry a přijde ke mně, políbí mě na dobré ráno, ale já pořád nevnímám, co to má znamenat? Z toho teda zrovna dvakrát nadšená nejsem, jestli je tohle to dokonalé překvapení, nevím, jak se bude dál vyvíjet.
Pořád nepřestávám civět na ty lidi. Přijdou mi skoro jako cizí a sem ráda, že první ke mně přijde Zayn, neutrální člověk.
„Ahoj El, sem rád, že si nakonec neodletěla." Řekne, obejme mě a věnuje mi pusu na tvář. Symbolicky.
„Já, cože, jo, promiň." Sem totálně mimo.
„Jseš v pohodě?" optá se.
„Jojo, jen to, tohle je překvapení, nečekala sem to."
„Jsme rádi, že jsme mohli, přijet snad nevadíme." Ozval se Liam.
„Nene, v pořádku, sem ráda, že jste tu." Vykoktám a už jde ke mně Liam.
„Ahoj." Řekne, obejme mě a políbí na tvář, stejně jako Zayn.
A pak jde na řadu on, on, který by mě nejradši asi zabil. Každopádně jeho názor na mě si teď nedokýžu vybavit, představit. Bojím se ho.
„Ahoj ségro." Oh, tak to jsem nečekala. Všechno je v pohodě? Zapomněl? Protože, já ho za bráchu považuji, nevěděla sem, že i on mě, ale je to dobře!
„Ahoj Niallere. Ráda tě vidím" řeknu a pevně se obejmeme. Popravdě připadám si trošku, no trošku víc trapně, jsem tu v Harryho triku a kalhotkách. Ups.
„Ehm, no Ahoj Louisi." Řeknu a obejmu ho.
„Ahoj." Nic víc neřekne. Věnuje mi polibek na tvář, jako ostatní, El nemá důvod urazit se nebo žárlit, teď už je na řadě pouze ona, co mám čekat, facku, obejmutí nebo pozvánku na nakupování?
Doslova se mi vrhne kolem krku a tečou jí slzy, tak jako mě taky.
„El, tak moc jsi mi chyběla, omlouvám se moc, moc sem to přehnala, sem pipina. Zapomeň na to! Mám tě moc ráda." Řekne a já se nestačím divit. Jsem tak ráda, že jsme zase nejlepší kamarádky! Jupí! Důvod k oslavě!
„El, ani nevíš, jak se mi ulevilo, moc si mi chyběla! Hodně!"
Ještě asi dlouhou dobu stojíme v obětí a plakáme slzy štěstí, společně.
„Holky, jsme rádi, že je šťastnej konec, ale chceme ještě něco dneska dělat tak, ne, že celej den prořvete." Neodpustí si svojí připomínku Zayn.
„Hej!" vykřikneme obě dvě najednou.
„No asi bych se měla jít převlíknout a pak můžeme něco podniknout?"
„Nene, jdeme do bazénu a na pláž!" rozkřikne Niall. No dobře, kdybyste věděli, co jsme tam prováděli, nevlezli byste tam. Usměju se nad svojí fantazií a už sem zase zpět v realitě.
„No, tak dobře, vezmu si plavky. Za deset minut tady v plavkách."
Odejdu jako každý z nich do svého pokoje a už hledám plavky. Dneska si vezmu asi ty fialové. Najednou se v šatně zhasne. Nějak se dobelhám k vypínači, ale nefunguje.
„Doprdele."
„Copak lásko?" ozve se, jeho hlas. Mám se bát?
____________________________________________________-
Stále sem na dovolené, takže proto to jen uploaduju. Omlouvám se ale častěji bych to přidala a pak byste byly týden bez dílu:DD
Užívejte prázdnin!:)♥
Maky xoxo
ČTEŠ
"BEST JOB EVER"
FanfictionNejlepší práce? Ani náhodou, práce modelky je docela dřina! A co teprve když El zazvoní telefon, kde stojí manager One Direction? Jak může pracovat, když z ní všichni kluci slintají? Práce za takovýchto podmínek? Ani náhodou! Skončí se zlomeným srdc...