"BEST JOB EVER" 60
„Já? Cože?“
„Kurva Harolde, ach bože El.“ Předvádí, můžu ji zabít?
„Proboha, prosím, řekni, že to nebylo slyšet, že se mi to jen zdá, že se smáli.“ Zrudnu. Bože to je tak trapný.
„Bohužel ne.“ Začne se smát taky.
„Tak to je víš kde!“
„Jo, přesně vím, kde. Tak mi aspoň řekni, jaký to bylo?“
„Teď ne, hlavně ne tady. Pak ti povyprávím.“
„No jo.“
Odeberu se ke stolu, sednu si Harrymu na klín.
„Tak doufám, že jste se pobavili.“ Řeknu a koukám na ně.
„Jo moc, asi sem budete muset pořídit novou postel viď Harolde?“
„V posteli normálně nespíme, to byla výjimka. Ale naposledy, tenhle stůl byl fakt skvělý místo!“ Řekne.
Niall se Zaynem vyprsknou svůj obsah pusy na stůl a všichni se okamžitě odeberou od stolu s nechutným výrazem.
„No fuj, jak jste si mohli dovolit neříct nám to.“ My dva se tam válíme smíchy a je dost sladký je pozorovat, jak se štvou.
„No bylo to nejrychlejší místo, když jsme se dostavili domů a tak, proč to nezkusit?“
„Bože, vy jste tak nechutní.“ Řekne Liam.
„Hele, zajímalo by mě, jak moc nechutní jste vy se svými přítelkyněmi, určitě to nebude o moc lepší.“
„No, tak mě se to netýká.“ Vyprskne Niall.
„Tak týkalo.“ Řeknu, ne, z toho se jen tak nevykroutí.
„No jo, bože, ale tohle, vždyť jsme tu jedli.“
„Heleď, pojďte se bavit o něčem jiným.“ Poprosím je a dám Harrymu obyčejnou pusu.
„Tak Harry pověz nám, jaká byla?“
„Co prosím?“ řeknu a sleduju Nialla. Vážně se teď bude ptát Harryho, jaká jsem v posteli? Co to je za nesmysly?
„No tak ptám se Harryho, jaká si byla v posteli, víš pořád nám o tobě básní, jak si dokonalá a jak moc dobře to umíš, jak moc tě miluje a všechno, tak se ho před tebou ptám, jaký to bylo.“
„Tak já radši půjdu.“ Ne nepotřebuji být ještě více rudá.
Zvednu se od Harryho, oni okamžitě začnou svojí debatu o mě, bože, to je tak trapný, ale nejlepší je, že teď jdu s El řešit to samý, jakej byl on.
„Tak to je teda povedený ráno.“ Pronesu a už se blížím k El.
„Co? Jo, počkej, dám jim to jídlo a my si to vezememe ven jo?“
„Jojo.“
Odnese klukům talíře a vrátí se ke mně, vezme ty naše a už jdeme na zahradu.
„Tak co jste prováděli?“
„Ani nevíš, co všechno umí se svým jazykem.“
„Ne, počkej, on tě, bože.“
„Jo. Bylo to skvělý. To prádlo očividně zabralo.“
„Takže to mám na Louise zkusit?“
„Určitě.“
„Tak vím, co budeme dělat první noc na hotelu, až pojedeme na ty ceny.“
„Doufám, že náš pokoj bude dostatečně daleko od toho vašeho.“ Usměju se a ona na mě hodí nenávistný pohled.
„No, dobře, přežiju to.“ Usměji se znovu a už se tváří poněkud normálně. Uff.
„Normálně jsme se večer sešli já, Louis i Niall tady dole a konstatovali jste, že jste to pěkně rozjeli. Stát tady dole a poslouchat vaše vzdechy. Zajímavý večer to byl, ale pak se na to Louis se mnou vrhnul, ani jsme nestačili dovřít dveře, takže díky za takové naladění.“
„No aspoň nějaké plus to mělo.“
„Jo no, byl taky skvělej.“
„To věřím.“
„A je na dnešek nějakej plán?“ optám se.
„Jen asi večerní rozlučku, no bylo tady krásně, ale musíme zítra v noci odletět na ty ceny.“
„Hrozně rychle to uteklo.“
„Bohužel.“
***
„Všechno zabaleno?“ ptám se snad každýho. Za 10 minut tu má být auto pro nás všechny a má nás odvézt na letiště. Konečně letíme na to udílení cen. Docela se těším, ale pořád mám před očima ten sen, jakoby to bylo dnes.
„Liame, Nialle, Zayne, asi běžte, dojdu nahoru pro ty dva.“ Na souhlas pokývali hlavou a šli do auta.
Harry čekal dole a já sem šla nahoru pro ty dva. Vyšla sem do patra, do jejich ložnice. Otevřela sem dveře a no to snad ne. Oba dva ve spodním prádle, rychle se snažili obléknout. Mimochodem Eleanor měla to prádlo, co jsme kupovaly spolu. Vždyť říkala, že ho poprvé použije až v hotelu, mám štěstí, že sem nepřišla o pár vteřin dříve. Doživotní trauma.
„Děláte si srandu? Máte sedět v autě, ne se tu milovat, bože. Jako, že sem to neviděla, ať už jste dole.“ S těmito slovy sem opustila jejich pokoj, asi jsme se všichni tři cítili trapně, ale to snad nemyslejí vážně, jen mi věnovaly jejich omluvné pohledy, ale to je rozhodně neomlouvá. Jsou na omylu, musím pro ně vymyslet nějakou pomstu.
Sešla sem dolů, kde na mě čekal Harry.
„Oni se tam teď před pěti minutami vyspali, a já tam přišla, když se oblíkali, to snad není možný.“ Zasmála sem se a koukla na Harryho.
„Tak to jim zase my můžeme říct, že jsme se tady sešli a slyšeli jsme my je.“
„Dobrej nápad, jen to rozšířit do auta.“ Uchechtnu se nad svým plánem.
Náš pohled spadl na schody, kde se ti dva přiřítili. Rozcuchaný vlasy, Louis má rtěnku až za uchem a El má tričko naruby, no to je skvělý.
„El, trička se nenosí naruby, ty jsi asi zamilovaná.“ Jen se přiblbě usmála a odběhla zpět do chodby. Já hned za ní, Louis šel pro změnu za Harrym.
„Kámo, nejlepší si to rozdat na poslední chvíli, doporučuji.“ Řekl Louis Harrymu, a já to slyšela, mají počkat, až odejdu. Jejich problém.
Zavřela sem za námi dveře do chodby a hodila sem na ní výraz alá: „Vysvětli mi to.“
„No?“
„No, prostě sem to prádlo chtěla použít dnes, samozřejmě večer na hotelu, ale přišel, když sem se oblíkala a už to bylo. Bylo to dokonalý, tak se nezlob, měla by si být ráda, že jsem s ním šťastná.“
„Já se nezlobím, jen, ne to prostě není normální. Jdeme!“ vylezeme z chodby, ještě sem jí upravila vlasy.
„Eleanor, Louisi, možná běžte, potřebuji El něco říct.“ Řekl Harry, sledoval, ty dva, až za sebou zabouchli dveře a pak přišel ke mně.
„Takže si to tu teď rozdáme jako El s Louisem?“ uchechtnu se a sleduju jeho reakci.
___________________________________
Tak a dost?!!! Kde se tu najednou vzalo 45K?!!! Ja vas tak miluju! Ani nevite co to pro mě znamená!! Moc vám děkuju!♥♥♥
Maky xxx
ČTEŠ
"BEST JOB EVER"
FanfictionNejlepší práce? Ani náhodou, práce modelky je docela dřina! A co teprve když El zazvoní telefon, kde stojí manager One Direction? Jak může pracovat, když z ní všichni kluci slintají? Práce za takovýchto podmínek? Ani náhodou! Skončí se zlomeným srdc...