"BEST JOB EVER" 12

7.9K 426 10
                                    

"BEST JOB EVER" 12

Jen tak sem seděla na posteli, nic sem nevnímala, jen sem přemýšlela. Pak sem jen slyšela, jak bouchli dveře, uff. Jupí, odešel, sešla sem dolů, na stole sem si všimla vzkazu.

El, nevím, co se stalo. Jestli ti Niall nějak ublížil, zabiju ho. Prosím, nezapomeň, že za jakýchkoliv okolností zítra ráno odlétáš s námi do Londýna, buď připravena vyzvedneme tě:))

Harry xx

No jo, vlastně odlétám, to bych bez tebe nevěděla Harry! Došla sem k mrazáku, vyndala sem si jahody a maliny, nasypala sem to do misky a odebrala sem se nahoru do ložnice. Postupně sem jedla mojí večeři, dobalovala sem poslední věci. Byla sem připravena pozměnit svůj život.

Ráno sem se probudila na otravný zvuk budíku, rychle sem vystřelila do koupelny, provedla sem ranní hygienu, oblékla sem se do pohodlného oblečení, což byli legíny a mikina pod zadek. Jako velká modelka:D sem si nasadila sluneční brýle, popadla sem snapback, naposledy sem se ohlédla po ložnici, po chodbě, vše sem tu vlastně, sice jen dočasně, ale nechala. Pod schodištěm sem si vzala tašku přes rameno, popadla sem dva kufry, otevřela sem dveře, právě přijížděla limuzína. Postavila sem tam ty kufry a vrátila sem se pro další a poslední dva. Mám vše.

Zamkla sem a proti mně mířil řidič, popadl všechny kufry a dal je do auta. Zalezla sem dovnitř a řekla sem jen obyčejné „Ahoj.“

Všichni, včetně Nialla mi odpověděli: „Ahoj.“

Dělala sem jako, že je nevnímám, seděla sem vedle Zayna a Liama, takoví neutrální lidi, aspoň, že tak! Za chvíli jsme dojeli na letiště. Vystoupili jsme přímo z limuzíny do soukromého letadla, o kufry se postarali řidiči, takže v pohodě.

Podali jsme si ruku s pilotem a letuškou, usadili jsme se a jen jsme čekali, až budeme moct vzlétnout.

Jelikož tu byly sedačky jakoby dvě a dvě naproti sobě abychom měli nohy u sebe, sedla sem si vedle Zayna, naproti nám si sedl Niall a vedle něho Harry. No super, lepší to být nemohlo!

Po chvíli čekání jsme vzlétli, já sem okamžitě nasadila sluchátka a pouštěla sem si písničky, nemám náladu na nějakou trapnou nebo urážlivou konverzaci.

Zhruba po dvou hodinách letu mě hudba omrzela, začla sem se pořádně nudit, pořad lepší, předstírat, že vám hraje hudba a nenápadně přes sluneční brýle pokukovat a poslouchat co o vás druzí říkají.

„Nialle, proč se s ní nebavíš?“ řekl Zayn.

„Vážně to budeme řešit tady?“ říkal Niall.

„Jo! Nikdo neví, co se stalo, jenže, vy to asi nikomu nehodláte říct.“ Řekl Harry a drcnul do něho.

„Fajn! Rozešel jsem se s Kelly.“řekl smutně Niall.

„No to, jako vážně? A ještě řekni kvůli ní!“ zasmál se Louis.

„Díky Louisi, bingo, trefa do černého a teď mě nechte na pokoji.“ Řekl Niall a otočil se směrem od nich, pořád mě sledoval, ještě že mám tmavá sklíčka a nevidí mě.

Pak už byla jejich konverzace nezajímavá, neposlouchala sem to a projížděla sem si fotky, hrála hry a prostě, nudila sem se.

Po další hodině strávené u mého iPhonu sem se odhodlala a šla sem směrem záchod.

Hned jak sem zalezla do mini kabinky sem se na sebe podívala do zrcadla, och bože, El! Jak to vypadáš? Chceš balit kluky a vypadáš jako mrtvola! Asi se unudíš k smrti! Říkala sem si jen sem si opláchla ruce a vydala sem se zpět ke klukům.

„El, chceš další Colu?“ zeptal se Liam.

„Jo, klidně.“ Odpověděla sem.

Mezitím, co sem stála jen tak a dohadovala se s Liamem, Niall zmizel na záchod. Asi stejná taktika jako já.

„El? Sedni si sem prosím.“ Řekl Harry.

„No co chceš, za chvíli se Niall vrátí a já si sednu zase zpět, co?“

„Pozdě!“ řekl, okamžitě vstal a sedl si místo mě, super! Dobře vždyť už jen pár hodin přežiju vedle Nialla.

„Harry, prosím, proč mi to ještě zhoršuješ, jasně sem mu řekla, co k němu cítím, tak to nechtěj změnit!“ řekla sem potišeji a udělala sem smutný očka.

„Aspoň se skamarádíte a začnete od znova, sice nevím, jak to celkově bylo, protože nám to ani jeden nechcete říct, ale jednou se to dozvíme.“

„Třeba ti to Niall řekne sám.“

„To samé říká i Niall.“

„Harry, co to? A co taky říkám!?“ řekl Niall, když se vrátil.

„Nic, teď budu něco jako váš znovu-objevitel, prostě se budete bavit, jako normální kamarádi a pak mi řeknete co se stalo a co se bude dít, mimochodem bylo by dobré, až budeme přistávat v Londýně, aby jste se aspoň při výstupu z letadla drželi za ruku, nebo aspoň něco, protože to pak nebude až tak přesvědčivé.“ Namítl Harry.

„Jasně, znovu-objevitel, tak určitě, svůj názor sem řekla a pracovat sem ochotná, takže je to na vás.“ Řekla sem.

„Takže vystoupíme z letadla, vy už budete usmíření, o to se teď postarám a pak až budeme procházet k autu tak se budete držet za ruce, políbíte se, nebo se k sobě jen nakloníte, jako, že si šeptáte, přece skočej na všechno!“ začal to Harry organizovat.

„Ok.“ Znuděně jsem mu odpověděla.

„Takže se sobě omluvte ať to je jako dřív.“

„Nikdy to nebude jako dřív.“ Řekla sem, jo teď sem si uvědomila, že to měla být pouze myšlenka v mé hlavě a ne že sem to měla říct nahlas. Opět se potvrzuje že sem jen blbá naivní kráva, doprdele!

„Je to moje chyba! Jestli se ke mně tak chceš chovat, chovej se ke mně tak, je to tvoje rozhodnutí a já to respektuji!“ oznámil Niall, a řekl to ještě tónem, jakoby mě nenáviděl. Zase to jeho populární chování namachrované hvězdy.

„Proč to tady řešíme? Už se o tom nehodlám bavit a jelikož ještě pár hodin budu s vámi, tady v tomto letadle, nehodlám s hned s vámi pohádat“ řekla sem.

„Kurva, já vás chtěl aspoň usmířit, ale když ne, tak ne.“ Řekl Harry, hnusným hlasem.

„Super, právě pracuju a už sem se pohádala se dvěma z pěti, skvělé! Navíc s jedním z nich se ještě budu muset líbat.“ Řekla sem po tišeji a doufala, že to nikdo neslyšel.

Dál už nikdo nic neříkal, aspoň, že tak. Po chvilce sem usnula a probudila sem se, všichni kromě Nialla spali.

„Nialle?“ řekla sem potichu, abych nikoho nevzbudila.

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat