"BEST JOB EVER" 54

3.8K 243 19
                                    

"BEST JOB EVER" 54

„Oh, už se bojím prdelko."

„Už zase prdelko? Mám ti říkat pindíku?" Vypuknu v obrovský záchvat smíchu.

„Ne." Hraje uraženýho.

„No, třeba až budeme zpět v Londýně, oslovení Pindíku před kluky by ti neuškodilo, co na to říkáš, můj pindíku?"

„Tak to si zkusíš jednou!" Řekne naprosto vážně. Ups, tak to se moc bojím Stylesi!

„Jo, no aspoň jednou, stojí to za to!" usměju se.

„El, varuju tě, jinak tě zabiju." Řekne, už se trošku usmívá!

„Oh, pan „Kamenná tvář" se probudil." Začnu se hrozně chechtat.

„Hej! Taky ti budu říkat prdelko přede všema!"

„No, jak chceš."

„Tak dobře, ale už konec o našich přezdívkách nebo začnu vytvářet další a mnohem zajímavější." Řekne a jeho rty opět lehce otře o ty mé. Naschvál mu skousnu dolní ret. To má za to. Teď už jen cucáka na krku.

„Ty!"

„Karamelová polevo? Jsi tak dokonalá a sladká, lepší než nulová šlehačka! Jsi chtěl říct, že ano?"

„Samozřejmě." Usměje se a trošku se chytne za jeho moc moc bolavý krk.

„Taky tě miluju, co by si řekl na společnou koupel?" navrhnu mu můj skvělý nápad.

„Hmm, ne nemám čas, jen sprchu. Musím připravit to překvapení, takže tebe tady vevnitř zamknu a nikam se dívat nebudeš, aby to bylo opravdu překvapení." Řekne a oblízne si dolní ret. To musí bolet. Usměju se nad mojí domněnkou.

„No, když to je nutný."

„Tak pojď ven." Řekne, vyběhnu směrem koupelna. Následuje mě.

Zabouchne za námi dveře, natlačí mě na ně a serve ze mě bílé tílko.

„Víš, že sem ti zapomněl říct, že bílý tílko a krajkovaná podprsenka v bazéně dělá divy, skvělá kombinace." Řekne, jemně ho praštím do hrudí a už je jen v boxerkách. Svoje koleno opatrně, přitlačím jemu mezi nohy. To má za to.

„Oh a ty tanga k tomu. Dokonalost." Řekne mezi polibky.

„Ty sexuální maniaku, radši sklapni." Usměju se a líbu ho dál.

„Prdelko, ale ta nádherná podprda i ty dokonalý tanga musí dolů."

„Hm, ty boxerky, musí být dole teď hned." Řeknu, prudce za ně zatáhnu dolů a on mi okamžitě rozepne podprsenku.

Vysadí mě na umyvadlo, strhne mi tanga a vrazí ho do mě. Pomalu přiráží. Vzdycháme si navzájem do úst. Dokonalý pocit, s tím nejlepším! Své nohy obmotám kolem jeho pasu, najednou přirazí a vyzdvihne mě, chytne mě za prdel a jde do sprchy, chce, abychom uprostřed sexu spadli na zem a bylo z toho hovno? Otevře sprchu, pustí trochu vody, opře mě o zeď a přiráží dál. Jen slyším, jak naše těla do sebe naráží a rázem na stěnu sprchy.

Pohltí mě vlna orgasmu, svaly ochabnou, Harry naposledy přirazí a pevně mě drží. Jestli tohle mělo být to překvapení tak se mu to povedlo. Dokonale!

„Miluju tě." Sdělím mu a své rty opět vrátím k těm jeho.

„To já tebe." Řekne.

„Je opravdu nutné, abych se teď dosprchovala sama a ty jsi šel pryč? Přežiju to i bez toho překvapení, prosím miláčku."

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat