"BEST JOB EVER" 57

3.4K 230 12
                                    

"BEST JOB EVER" 57

„Ty, počkat! Ty jseš těhotná, že jo?! Já sem si to říkala, protože zmizela polovina ledničky, panebože, El, gratuluji ti!“ vykřikne a štěstím mě obejme, ale co to tady kecá! Kde na to přišla?

„El, klid, těhotná rozhodně nejsem!“ mírně ode mě odstoupí a její pohled říká: Chci vysvětlení!

„Tak co?“ řekne.

„Já, potřebuju poradit, tady!“ Rukou ukážu na obchod Victoria’s Secret.

„Co tam? Jako modelka by si měla mít tunu prádla tam odtud!“

„To mám, ale já chci pro Harryho něco extra.“

„Jak jako něco extra? Vášnivá noc bude nebo co?“ usměje se.

„Něco jako překvapení, nevím, jak mu mám to všechno oplatit, tak takhle jednoduše můžu začít.“

„A to ho chceš překvapit jen prádlem, támhle by jsi měla jít!“ Její ruka ukáže na obchod s názvem Sex shop.

„V žádným případě!“ vykřiknu, možná až moc nahlas.

„No to jo!“

„Harry na tohle moc není, El ne!“

„No dobře, ale příště se z toho nevykroutíš!“ varuje mě a už mě táhne do Victoria’s Secret.

„Hmm.“

Přijdeme do obchodu a El jde k prodavačce, přece bychom to zvládly samy, ale ne ona tam musela jít. Bože.

„Dobrý den, znáte Harryho Stylese?“ No to snad nemyslíš vážně Eleanor?!

„Samozřejmě.“ Řekne a pokýve hlavou prodavačka.

„Jaký prádílko si myslíte, že ho v posteli nažhaví?“ Tak a dost, při tomhle už rudnu.

„No, tak třeba tohle?“ vede nás ke stojanu s rudým prádlem, nějakýma košilkami a vším možným.

„Tohle, by bylo perfektní!“ Řekne El a už paní posílá pryč, přece to zvládneme sami.

„Eleanor! Ty, já tě prostě zabiju, co si teď ta prodavačka musí myslet, bože, třeba nás poznala, to je trapas.“ Začnu ji tam všechno vyjmenovávat a ona propadne v obrovský výbuch smíchu, no to mi teda pomohla.

„Klid, chceš překvápko pro Harryho? Musíš něco přetrpět.“ Už popadá snad deset kousků, od každého něco, zatlačí mě do kabinky, vše mi tam narovná, zatáhne závěs a čeká venku.

Tak dobře, připadám si dost trapně, na různých přehlídkách sem zvyklá nosit, cokoliv mi dají, je to povinnost, moje práce, ale teď. Co na to řekne Harry, možná začínám pochybovat o mém super nápadu, který se už tak super nezdá, uvidíme.

„Už to bude?“ zvolá nedočkavě El.

„Ještě sem se ani nesvlékla, klid.“ Upozorním ji.

„El, dělej, musíme toho ještě tolik stihnout.“

„Víc průhlednější nebo víc krajek by nešlo?“ pronesu ironicky, když mám na sobě rudou krajkovanou podprsenku a tanga, která mají snad stoprocentní průhlednou krajku, jestli se to tak dá nazvat.

To je nemožný, připadám si trapně, navíc ta prodavačka, to je vrchol všeho. Necítím se v tom jako já, El. Vůbec, to nejsem já, to je ta modelka, která má jít na mole, ne do postele. Bože co to tu plácám?!

Vše ze sebe svléknu, obléknu se do normálního oblečení .

„Co to? Zalez zpět a okamžitě si zkus to druhý, bez odmlouvání!“ řekne El, když mě vidí, jak vycházím z kabinky. Přijde ke mně a hned mě zatáhne spolu s ní do kabinky.

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat