"BEST JOB EVER" 48
- část věnovaná Anetce! ♥ ILY SIS! ♥ ♥ ♥
„Vítejte na Hawaii!“ řekne letuška, když opouštíme letadlo.
Sejdeme mini schody a okamžitě koukám na Harryho a chci po něm vysvětlení!
„Harry, nechceš mi něco říct?“
„A co, jsme na Hawaii, užívej si to tady!“
„Harry!“ usměju se a bouchnu ho do hrudi, ne nějak hodně, ale znáte to. Věnuje mi rychlý polibek a já už mu pokládám další otázky.
„A jaký hotel? Doufám, že ne ten nejdražší, to už bych tě vážně zabila, vždyť já si to můžu taky zaplatit.
„Něco sem ti koupil.“
„To není odpověď na otázku, jaký hotel máme!“
„V podstatě žádnej.“
„A jako, kde budeme bydlet? Ty jsi zešílel, i jako prezident USA by si teď nesehnal hotel, protože všude je plno, leda tak stan na pláži.“
„Jo, na pláži to je taky.“
„Dobře, já budu spát s Harrym Stylesem na pláži, super!“ Hraju na uraženou, nechápu, co to dělá. Vážně žádný hotel neseženeme, můžeme letět rovnou domů.
„Spát? No můžeme to zkusit.“ Usměje se a přechází k autu, to nás asi někam doveze, koukám, že kufry už máme v autě taky.
„Harolde, na co ty zase nemyslíš! Spát jako usnout, ne spát jako šukat ty idiote!“ zasměju se a nastupuju, hned za ním do auta.
„Ale.“
„Žádné ale, mlč a nasedej, řidič na nás nebude čekat věčně a rozmysli si, kam nás zaveze, když do hotelu se prostě nevejdeme!“
„Víš, že miluju, když se zlobíš.“
„Já tě taky miluju.“ Řeknu, dám mu pusu na tvář.
Nadiktuje něco řidičovi, asi to, kam nás má zavést a jedeme. To ještě bude den!
Odkloní se od řidiče a přisune se ke mně, sedíme vedle sebe na zadních sedačkách. Nakloní se ke mně a něžně mě políbí. Nespolupracuji, nevím kam jedu, není volný hotel nic, bojím se, ale jedno vím, miluju ho! S ním bych spala, jako usnula i na té pláži, protože to je on! Když vidí, že opravdu nemám náladu na líbání, ne, že bych byla uražený nebo tak, ale trochu mě to štve, začne mi líbat krk, jemně zkousne ušní lalůček, avšak, moje odezva, žádná. Chvilku se nic neděje, ale jelikož mám sukni využije situace, jeho ruku položí nejdříve na mé koleno, jede výš a výš. Dobře, tohle nedám, jestli bude dávat ruku ještě více nahoru, asi se z toho udělám. Bože. Jeho ruka je už u lemu mých kalhotek, pořád na něj nereaguju, ale vevnitř, ve mně vyvolal takového chtíče, že bych ho tady na místě teď ošukala. Bože, co to plácám. Jeho ruka se dostala už pod moje kalhotky, asi ho zabiju. Řidič vůbec nevnímá, možná to bude tou malou skleněnou nebo plastovou tzv. stěnou nebo jak to nazvat, prostě máte soukromí, ale ne veliké. Přejíždí mi mezi nohama, už jen čekám, kdy do mě vrazí prsty, bože, proč na to myslím?! Svoji ruku zapřu do něho a řeknu: „Harry!“ možná na znamení, aby přestal, i když se mi to líbí, ale to prostě, vždyť tu je ten řidič!
V tu chvíli odendá svojí ruku z mého klína a dělá jakoby nic, jen se na něj opravdu dost drsně zamračím, možná, jako, kdybych byla naštvaná, že přestal nebo co a otočím se od něj, koukám z okénka.
„Je to tu správně?“ zeptá se řidič, když někde zastavil.
Je to někde u vysokého, opravdu vysokého, no plotu, tomu se nedá říkat plot ale zeď, normální zeď, kde to jsme?!
„Tak lásko, vystupujeme.“ Řekne, vyleze z auta a už vyndává kufry z auta. Vzpamatuju se a už vystoupím taky. Auto okamžitě odjede, jen tak přiblbě stojím a on hrabá něco po kapsách.
„Pojď ke mně blíž.“ Řekne a otevře svojí náruč.
„Jdeme dovnitř?“ zašeptá mi do ucha.
„Jasně, jen nevím, co to je, kde to jsme nic.“
„Neboj se a pojď.“
Vezme naše kufry, odemkne obrovskou bránu, okamžitě se dostaneme za ty zdi. Nestačím se divit, co to je? Zahrady někde v sídle Madonny? Za opravdu dokonalou zahradou se nachází několika poschoďová vila, asi pět bazénů, vířivky, dokonce mini tobogán do toho největšího bazénu, zahradní domek, bar, několik lehátek, no malý soukromý hotel? To nám Harry na ty dva týdny pronajal? To je dokonalé!
„Líbí se ti tu?“ zeptá se, tím mě vyruší z mého šoku.
„Harry!“ vrhnu se mu kolem krku.
„Děláš si srandu, jestli se mi to tu líbí? Je to tady dokonalé! Možná lituju, že tu budeme jen dva týdny a to sem ještě neviděla vnitřek!“
„No, říkal sem si, že.“
„Že co?!“ skočím mu do řeči.
„No, asi za, počkej, přesně to je 16 dní máš narozeniny a tak, tak.“
„Harry co!“
„Prostě sem nám to tady koupil!“ Co, co cože!!?? On co? Slyším dobře? Jako má peněz hodně, ale tohle muselo stát pěknej majlant, bože, vždyť to je Hawaii! Kdyby třeba Malorca, nebo nějaký jiný ostrov ale Hawaii! Zabiju ho.
„Co, že jsi?“
„Koupil sem nám to tady a můžeš sem kdykoliv, tady máš klíče, všechno nejlepší lásko.“
Obětí zesílím. Věnuje mi několik polibků. Konečně se odhodlám k nějakým slovům
„Já moc děkuju, to si nezasloužím, už vůbec Harry! Ty jsi pako! Moje dokonalé pako, ale sama sem jezdit nebudu a co koupím já tobě k narozeninám hmm?!“
„Do mých narozenin, času dost!“
„Už teď je pozdě!“ usměju se a spolu sním beru svůj kufr.
„Vezmu ti to, utíkej dovnitř.“ Řekne, popadnu už teď své klíče a běžím, ano běžím dovnitř.
Otevřu dveře, přede mnou se rozprostírá obrovský obývák, snad pro deset lidí, dále kuchyně, a malý bar. Popojdu do druhého patra, asi pět ložnic, u každé koupelna, ale jen u jedné je obrovská šatna, asi to bude naše ložnice. Jdu dál, nahoře je prosklenná střecha! Bože, to vypadá přímo božsky, rychle seběhnu dolů za Harrym, asi se taky nestačí divit.
„Zlato?“ zavolá na mě.
„No?“ odpovím a běžím za ním.
„Už jsi viděla pláž?“
„Jakou?“
„Naši pláž! Je to koupené i s tímhle vším!“ řekne a ukáže na v podstatě oplocenou pláž! Stojí tam malá jachta. To, to je taky naše?!
„To si myslíš, že na na pláž u naší vily budou chodit cizí lidé? Lásko, je to tu celé naše!“ řekne a prudce se zasměje.
-------------------------------
Tak lidi ale vážně? Jako 27,4K ? Jste jak klikací roboti! Vážně všem moc děkuju! Asi budu zase muset sepsat nějakej sloh třeba k té 30-cítce! ♥
A obvzlášt děkuju komentujícím u předešlého dílu :D! ♥
Moc děkuju!
Maky xxx
ČTEŠ
"BEST JOB EVER"
FanfictionNejlepší práce? Ani náhodou, práce modelky je docela dřina! A co teprve když El zazvoní telefon, kde stojí manager One Direction? Jak může pracovat, když z ní všichni kluci slintají? Práce za takovýchto podmínek? Ani náhodou! Skončí se zlomeným srdc...