"BEST JOB EVER" 45

4K 263 9
                                    

"BEST JOB EVER" 45

„Tady to podepiš.“ Hodil po mě rozhodnutí a zrušení smlouvy a propisku Niall.

„Sbohem.“ Řekla sem, vrátila sem mu to stejným stylem  a zaklapla sem za sebou dveře.

Tak to by bylo. Konečně mám očištěný život od nějaké hudební skupiny, která je plná namachrovaných uslintaných hvězdiček.

Doma sem vše ignorovala všechny hovory od Louise nebo Liama se Zaynem sem ignorovala, dospěla sem k závěru že posledních pár dnů v Londýně si chci užít. Ačkoliv sem z druhého konce planety, Londýn sem si vůbec neprohlédla jako stovky turistů.

Udělala sem ze sebe člověka, vygooglila sem si nejnavštěvovanější památky v Londýně a vydala sem se do rušných ulic tohoto krásného města.

Nejdřívě Tower, Tower bridge, Big ben a plno dalších nakonec sem skončila v luxusním muzeu Madame tussauds, proč? Nevím, touha vidět ho ve voskové podobě, když nemluví, neřve na mě a nic mi nevyčítá, to mi vyhovuje. Asi bych si něco takového měla pořídit domů. Bože co to kecám?

Vystála sem si docela dlouhou frontu, koupila vstupenku a nasedla do jejich výtahu. Po výstupu z výtahu mě jakoby ozářili fotoaparáty, je to, jako, že jste hvězda. Dále následovala místnost s různými osobnostmi jako je George Clooney, Taylor Lautner, Robert Pattison, manželé Beckhamovi, a plno dalších, jen jedna mini místnůska, lehce oddělená ode všech na sobě nesla název 1D, bílé na červeném pozadí, klasika.

Zase sem počkala frontu na One Direction, nechala se dvakrát vyfotit, jednou vzadu za všemi a jednou u Harryho na klíně, aspoň na památku. Fotky sem si vyzvedla a pokračovala dále v prohlídce tímto muzeem. Nevím, co mě to napadlo, ale fotku mám v ruce, takže už s tím nic neudělám. Jo můžu to vyhodit, ale nechci.

***

Nějak sem se prorvala davem ven, prošla sem si ještě noční procházkou okolo Temže a zašla sem na London Eye, protože v noci to je hezčí. Všichni to tvrdí a je to krása.

***

Teď už jen balit, balit a balit. Přilítla sem domů, těsně, před tím, než se spustil obrovský slejvák. Začala sem všechno oblečení házet do kufru, jen pár kousků sem si nechala, protože za pár dní odlétám. Nakoukla sem do prázdné šatny, to vlastně znamená definitivní konec. Mám zabaleno, odlétám, pryč? Domů!

Rozhlédla sem se po pokoji, další část balení jsou boty. Otevřela sem další kufr a naházela do něj všechny boty až na Vansky. Pouze v případě, když půjdu ven, což asi nebude nutné.

Po náročném, nenáročném balení sem si dopřála horkou sprchu, převlékla sem se do spacího tílka a kalhotek a šla sem si lehnout, spát asi blbost, když sem nemohla usnout. Tady v tomhle dokonalym městě sem prožila nejdokonalejší vztah, kterej je teď zahrabanej pod zemí, moc hluboko, že už ho nejde znovu vykopat a dát dohromady, ano takhle hrozně sem dopadla, bohužel.

***

O 3 dny později, večer:

Pořád sem se převalovala, poslouchala kapky deště, jak kapají na okna, odkopávala peřinu, rovnala polštáře, prostě mi teď někdo naschvál nechtěl dovolit usnout, jako, kdybych měla trpět, za to, co sem udělala Harrymu. Možná si teď nalhávám, že mi je úplně jedno, co s ním bude. Spíše chci, aby si to můj mozek myslel, ale nejde to. Miluju ho, možná pořád budu, vím jedno, najít tak skvělej báječnej vztah bude těžké, řekla bych, že až nereálné.

Na mém displeji iPhonu se objevil nápis jména, on, on na koho celou dobu myslím, teď? Proč? Chce se mi jen vysmát a zase mi ublížit, docela začínám pochybovat o jeho lásce ke mně, možná že jeho rukopis v deníku nelhal a i teď na druhý pokus to nemyslel vážně, Nevím. Jediná věc, co můžu udělat, je to, že přejedu po ikonce se zeleným nebo červeným puntíkem. Divím se, že má pořád trpělivost prozvánět, protože od začátku vyzvánění už uběhla tak minuta.

„Díky za skvělé probuzení.“ Řeknu s ironií v hlase, ano já sem se odhodlala k přijetí hovoru. Doufám, že nebudu litovat.

„Ahoj El, ehmm, no dozvěděl sem se, že s tím odjezdem to myslíš vážně.“

„Jo, v podstatě už zítra ráno odlétám, kam, to ti může být úplně jedno.“

„No, já už se pravděpodobně neuvidíme, je mi jasné, že je konec, nebudu se, ani ty se prosím tě nesnaž o nějaké dání do kupy měl sem Ashley, jen sem se chtěl rozloučit, díky za skvělé období života.“

„To je vše, proč mi voláš ve dvě ráno ty idiote? Aby si mi řekl, že máš nějakou děvku, se kterou ses teď před pěti minutami vyspal, ale aby si pak za hovor se mnou neplatil víc peněz, voláš mi kvůli totální kravině. Jak ubohý Stylesi!“

„Tak to není. Teď sem s ní rozhodně nespal, a rozumíš slovu měl, díky že máš takovou fantazii.“

„Vsadím se. A fantazii mám dost bujnou, to ano.“

„Kdoví, co všechno si představuješ.“ Potichu se zasmál, ale já to slyšela, vážně mě sere.

„To je moje věc, nejsem sexuální maniak jako ty.“

„Kdybych teď s tebou pouze nevolal, políbil bych tě, abych tě umlčel.“

„Možná umlčíš.“ Řekla sem a na jeho přání umlčení, sem hovor ukončila.

Totální idiot, ne, s naším vztahem to nemyslel vážně, určitě všechno byla velká lež. Ale kvůli němu, kvůli němu si už ubližovat nebudu, nestojí mi za to.

Tak dobře, tohle už je fakt moc, doufám, že si jen někdo objednal pizzu a dovezli ji omylem ke mně domů. Slezla sem po schodech dolů, ke dveřím za zvukem od zvonku.

Prudce a s nenávistí sem otevřela dveře, zmoklá slepice, jménem Harry Sexy Styles, ne, ne, ne, nebyl po celou dobu našeho hovoru tady dole. Protože to, jak moc mokrý je, znamená, že jo.

„Harry, děláš si srandu?“

„Ne.“

Zatáhne mě směrem ven, na déšť k němu, jak popsal po telefonu, tak udělá. Nechápu proč, jsem jen blbá, naivní, co od toho vlastně čekám? Polibky mu oplácím, moknu a užívám si ten dokonalý pocit, líbám se s ním v dešti, bože! Jako v romantickém filmu, dívčí sen! Možná je lehce překvapen, když se mu více podívám do očí, okamžitě si uvědomím, co to dělám. Odlepím se od něj, vrazím mu takovou  facku a ustoupím o krok dál.

„Co?“ vykoktá ze sebe.

„Sám si řekl, že je konec, máš Ashley, pamatuj, podvádět se nemá, koukni na mě, jak sem dopadla.“

„Jsi asi úplně tupá, když nerozeznáš slovo měl od slova mám. Nejsem s Ashley, chci tebe. Odpustil sem ti, to, proč sem ti volal, nebylo, že sem se chtěl rozloučit, rozloučil bych se i jinak, chtěl sem slyšet tvůj hlas, chybíš mi.“

„Pěkný lži, nebo zase vtip? Je pozdě, konec! Definitivně. Možná bych měla být ráda, že mě chceš zpět, ale nemusel si mě nazývat courou děvkou a vším dalším. Konec!“

„Jakej vtip, El, kurva poslouchej mě!“

„Poslouchám.“ Lžu mu, do očí, milované osobě, nechci další potíže, tím, že mě políbil mi pomotal hlavu, miluju ho tak moc a on to neví, nemůžu to dát na jevo, je konec letím domů, život bez nich sem si přála, teď? Budu si ho přát dál!

 ______________________________________

Bože!! 24,2 K reads! Jste skvělý! Děkuju moc! ♥

Jak si myslíte, že to bude dál?:D -> KOMENT!

I LOVE U!

Maky xxx

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat