"BEST JOB EVER" 50 - část věnovaná Nikolce! ♥ Máš nej snapy!:D
„No víš, až poletíme tady odtud.“
„Tak co?“
„Tak je jedno udílení cen a no prostě půjdeš tam se mnou prosím?“
„Harry ty z toho děláš jak kdyby si mě žádal o ruku, jasně že půjdu, ale nejdřív bys mi mohl půjčit tvůj Macbook abych se podívala, co všude už o nás dvou napsali, protože to bude přímo letištní skandál, jakto, že já a ty.“
„Víš jak se mi ulevilo, myslel sem, že tam vůbec nebudeš chtít, noťas je nahoře.
„Dojdu pro něj.“ Řeknu a už běžím nahoru.
Románek Stylese & Lush potvrzen, romantické vysvobození z letadla s pugetem růží, jak romantické. Je zřejmé, že modelka z LA - El Lush podvedla svého expřítele Nialla Horana a přelétla k jeho kamarádovi a kolegovi z kapely k Harrymu Stylesovi, jakto, že celá kapela je ještě pohromadě? O všem vás budeme informovat.
Na to můžu říct jen jedno, doprdele!
„Proč na to tak civíš?“ řekne Harry a přijde ke mně vedle do postele.
„Tak se podívej sám a budeš taky civět.“
No musím říct, že máme aspoň jedno pozitivum, máme krásnou fotku, kde se líbáme, ale to by mi mělo být jedno. Nebudeme to nějak řešit, Niall a smlouva je uzavřená kapitola, takže by to mělo být jen, že objevili náš vztah. Bohužel s mojí historií, takže doufám, že Nialla z toho vynechaj.
„Vidíš, taky na to civíš, tak pomlč Stylesi!“ Uchechtnu se.
„No, to není žadnej problém, myslel sem, že napíšou větší sračky.“ Usměje se a políbí mě.
„Tak jak myslíš, mě je to jedno. Když nebudou nadávat Niallovi, je všechno v pohodě.“
„Nebudou, protože jestli jo tak půjdu do jejich budovy a tam jim to celý rozmlátim a budu je žalovat!“
„Klídek Haroldku!“ zaklapnu notebook a položim ho na stůl.
„Neříkej mi Haroldku.“ Znovu se brání. Ale budu mu tak říkat, je to sladký!
„Ale nebo co?“
„Nebo tohle.“
Z mého polosedu mě povalí na postel a jeho rty se na mnou přímo vrhnou. Nebudu přece pod ním, převalim se přes něj nahoru a pokračuju v líbání. Usměju se do polibku, ale to i on. Skousne mi dolní ret, až sem myslela, že mi ho ukousne. Za to si zaslouží pořádnýho cucáka! Jeho ruce se dostanou pod moje tílko, nemám podrsenku.
„Harry!“ vzdychnu mu do úst, když mi stiskne prso.
„Copak?“ Zase je úplně v pohodě.“
„Už jsi zase jsi ze mě mokrá?“ znovu se během polibků usměje.
„Ne.“ Usměju se zase já a moje noha ho lehce kopne mezi nohy.
Snaží se reagovat, jako, že ho to nebolí, ale nedaří se mu to maskovat a pořád se se mnou líbá. No a to neví, že zítra nebude moct chodit! Dnešek nějak dochodí, ale ráno, no jo chudinka!
Tak trochu nenápadně mu sjíždím rukou po kraťasech a už i boxerkách, o které rázem přišel. Já tílko pořád mám i kalhotky. Jujda, nějaká chyba Stylesi!
Přetočí mě pod něho, jedním tahem strhne kalhotky, ale to tílko ne a nejde dolů. Po chvilce už je dole. Oba dva nazí ležíme nad sebou a líbáme se. Už jen čekám, až bude ve mně, sem hrozně nadržená, ano jsem! Nikdy bych to do sebe neřekla, ale to ve mně vzbuzuje jen on! Nikdo jiný jen on!
Drsně ho do mě vrazí, normálně by mi to možná bylo nepříjemný, ale teď sem si to naplno užívala. Je to vlastně po nějaké době, co spolu spíme v posteli, ano normální lidé spí v posteli ale my dva ne.
„Harry!“ opět mu vzdychnu do úst.
„Problém?“ vysouká ze sebe.
„Miluju tě!“ nějak mu sdělím.
Mám pocit, že brzo bude musit Harry koupit novou postel.
„Už budu!“ sdělím mu.
Než na mě přijde vlna orgasmu, vidím, jak si to užívá i on tak mu rychle udělám jednoho cucáka na krku, tak aby ho všichni viděli, je jen můj! Nikomu ho nedám!
Vyvrcholíme ve stejnou dobu, opět do mě vystříkne teplá tekutina. Všechno svalstvo ochabne, to bylo dokonalý! Svalím se na něj a společně oddechujeme. Normálně bych večer šla spát a to i on, ale je odpoledne. Mám pocit, že sem totálně mrtvá, protože tohle byl sakra dobrej sex v mým životě!
„A teď mám jako ještě něco dělat?“ ozve se.
„No budeš muset.“
„Nejradši bych ležel a usnul nebo bych si lehnul do vířivky kamkoliv.“
„Nebo můžeme jít do bazénu.“ Navrhnu.
„Hmmm. Dobře jdeme.“
Zvedne mě do náručí. Jsem pořád nahá a on taky!
„Harry pust mě! Jsem těžká!“ začnu si stěžovat.
„Ale blbost!“
„Ale jo!“ kopu nohami ještě více, ale marně.
„Ne, ale už můžeš slézt, když jsme tady.“ Řekne, jsme najednou ve vnitřním bazénu, teda před bazénem.
Trošku se rozeběhnu a skočím tam kufr.
„No nemusela si mě celýho postříkat.“ Usměje se a vleze do vody taky.
„A od kdy holky stříkaj.“ Bože ta sexuální nálada.
„Hej!“ řekne a přitáhne si mě k sobě. Svůj jazyk probojuji do jeho pusy. Každý zub, každý kousíček jeho úst přejedu jazykem. Znovu se usměje do polibku, to je tak sladký!
Svoje nohy obmotám kolem jeho pasu. Hladově se vrhnu na jeho rty. Jeho ruce jen zesílí stisk na mém pozadí, trochu se ušklebím, ale hned na to reauguje.
„Něco se ti nelíbí?“ a to se úplně odlepil od mých rtů.
„Nene, všechno v pořádku!“
„Tak se neškleb a polib mě.“ Usměje se a čeká na polibek.
Políbím ho, znovu a pořád dokola bych ho mohla líbat.
„Budeme jen v bazénu?“ zeptám se, ne že by mě to s ním nebavilo, ale bazén, nevim. Najednou to je takový divný.
„Jak chceš.“
„Co kdybychom jsi mi udělal barmanskou show a při tom mi vyrobil nějakej super drink?“ zkusím na něj psí oči a vypadá to, že zabraly!
„No jo prdelko.“ Cože? Jak mě to nazval, to je tak sladký ale trošku se stydím, protože sem pořád nahá a on mě takhle nazve.
„Prdelko?“ tázavě se na něj podívám.
_________________________________
OMG! Takže nejenom že už to je 50.Díl takže kulatiny ale prosim vas vysvětlete mi ja se tu najednou ocitlo těch 30 ano 30 tisíc přečtení?!! Já vám moc děkuju, neskutečně si toho vážím a pořád tomu nevěřím, moc bych vás chtěla každýho aspon jednou potkat a moc mu poděkovat nebo s vámi jen tak pokecat fakt moc děkuju! Děkuju za to, že kvůli vám brečím štěstím a plním si sen! Moc děkuju! ♥
Když by jste mi chtěly napsat tak na profilu mate odkaz na fb. Budu moc ráda! Děkuju!
Maky xxxx
ČTEŠ
"BEST JOB EVER"
FanfictionNejlepší práce? Ani náhodou, práce modelky je docela dřina! A co teprve když El zazvoní telefon, kde stojí manager One Direction? Jak může pracovat, když z ní všichni kluci slintají? Práce za takovýchto podmínek? Ani náhodou! Skončí se zlomeným srdc...