"BEST JOB EVER" 18

6.9K 413 8
                                    

"BEST JOB EVER" 18

„Nejlepší večer v Londýně.“ Pronesla sem do ticha, když jsme leželi v obětí.

„Jen díky tobě!“ řekl a přitáhl si mě blíže k sobě.

„Neměli bychom už spát?“ zeptala sem se mezi polibky, protože tipuju tak půl dvanácté.

„Možná, ale mě se nechce.“

„No, ale já bych měla jít do svého pokoje a taky se obléknout.“

„Na co potřebuješ oblečení?“ zasmál se.

„No, tak klidně za mě se tu  po celé vile můžu povalovat jen tak, ale pak kluci nebudou jenom slintat.“

„No, tak se radši oblíkni.“

Oblékla sem si spodní prádlo a přes to tílko, políbila sem ho na dobrou noc a vydala sem se vedle do svého pokoje. Stejně by každou chvílí měli přijet kluci a nebylo by úplně dobré, kdyby nás tu takto viděli.

Jen co sem zaklapla dveře od mého pokoje, svalila sem se na postel a teprve sem se vzpamatovávala z toho, co se stalo, co se děje a co bude následovat.

Chvíli sem jen tak skoro bezvýznamně přemýšlela a potom sem nějak usnula.

Ráno sem se probudila, no jestli se tomu dalo říkat ráno asi o půl jedenácté, ani sem nevěděla co ej za den, možná by se hodilo mrknout na iPhone a zjistit dnešní plán.

Zašmátrala sem po svém iPhonu, měla sem nepřijatý hovor od neznámého čísla a byl čtvrtek, no to by šlo.

Provedla sem ranní hygienu, převlékla sem se do domácího oblečení a s iPhonem u ucha, vyzvánějíc neznámé číslo sem šla dolů do kuchyně, aspoň pro horkou čokoládu, když za chvíli bude oběd.

„Halo? Slečna Lush?“ ozvalo se.

„Ano, Lush.“

„To jsem rád, že sem vás zastihl, dnes s kluky večer máte přijít na party, myslel sem, že byste mohla podepsat smlouvu.“

„Jo, určitě nebude problém, domluvím se s nimi.“

„Dobře, oni by měli už zítra odjet každý k sobě domů, nebo do jejich společného domu, tak vám tam nebudou zaclánět, ale věřím že vám to nevadí.“

„Ne, vše je v pořádku.“

„Tak děkuji a mějte hezký den, večer na shledanou!“

„Děkuji, na shledanou!“

No, snad bude v pohodě, říkala sem si, ale vyrušil mě Niall.

„Dobré poledne! S kým si to mluvila.“

„To ti může být, víš kde!“ ano pořád se s ním nebavím, večer to prostě přehnal až moc!

Došla sem ke kávovaru, udělala sem si čokoládu a usadila sem se v gauči u televize, zrovna šlo MTV.

„Niall Horan, zpěvák z nejpopulárnějšího boybandu si našel novou přítelkyni, je jí modelka El Lush z LA, jak dlouho jim to spolu vydrží? O všem vás budeme informovat.“ Klábosila televize

„Děkuju.“ Řekl, když si přisedl ke mně.

„Hm.“ Odpověděla sem, jestli se to dá nazvat odpovědí.

„Já, možná sem na tebe neměl řvát, ale znám Harryho, vím, jak se chová, prosím, nenaleť mu.“

„To, že žárlíš, si nech pro sebe, nikoho tvoje lži a kecy v jednom nezajímají, tak toho prosím nech.“

„Večer jdeme na party, bude tam i management, tak se s nimi dohodneš.“

„Víš co, pak můžeš říct, já ti to říkal. Jo jdu s vámi.“

„To si teda počkám, až ti to řeknu! Protože to vím!“

„V kolik?“

„V osm přijede limuzína, je to luxusnější večer, tak si prosím vem něco co by se hodilo na něco slavnostnějšího.“

„Vypadám, že se neumím oblékat?“

„Ne, jen aby, no to je jedno.“

„Tak nazdar.“ Řekla sem a vstala sem s hrnkem a iPhonem v ruce směrem svůj pokoj.

Myslí si, že pár minut kecání stačí na to, aby bylo zase vše ok? To teda ne, neměl na mě řvát, snad jasně vím, že by to Harry nikdy neudělal a navíc to je můj život, ne jeho, jen žárlí blbeček!

Zaplula sem do pokoje a začala sem si vybírat oblečení na večer, prej abych se vhodně oblékla, sem snad od popelnice, nebo co? To je vážně žárlivej debil.

Vybrala sem černé šaty pod kolena, k tomu černé lodičky a sáčko. Jen sem dohledala vhodné psaníčko a můžu večer vyrazit!

Ale ještě není večer, no, takže si budu muset počkat. Lehla sem si na postel, zapla sem si z iPodu písničky a  užívala sem si, volna, zábavy a pohody?

Až do té doby, než přišla chvilka pomyšlení na Nialla! Večer, no bude tam veřejnost, ale zase se tam s ním nebudu muset líbat ne? Snad ne, nebavím se s nim, a ještě toto!

***

„El, dělej!“ zavolal Louis, když sem si jen upravovala rtěnku.

Sešla sem schody dolů, všichni zase slintali, ale co, už sem si zvykla. Nastoupila sem za nimi do auta, no spíše limuzíny a mohly jsme vyjet.

Hned co jsme dojeli na místo, chytla sem Nialla za ruku, prošli jsme kolem snad desítek novinářů, kteří dovnitř nemohli. Usadili nás všechny k jednomu stolu, pak přišel někdo z toho managementu, jen sem s nimi podepsala smlouvu, že budu dělat to a to, že mi tu dali vilu atd. prostě ty kecy. Dál jsme si všichni užívali poklidný večer.

***

Ráno sem se probudila, celá rozlámaná, no moc sem toho nenaspala, večer jsme to trochu protáhli, ale docela sem si to užila i když to byla pouze pracovní večeře. Vydala sem se do koupelny, provedla sem raní hygienu a vydala sem se dolů, rychle sem proklouzla ven a jen s mobilem a penězi v ruce sem šla směrem k nejbližšímu Starbucks.

„Ty už jsi byla ve Starbucks?“ zeptal se Niall, proč ho tu vždy potkám, to vstává tak brzo nebo proč?

„Né, tyhle kelímky plné vanilkového latte normálně padají na ulici místo kapek deště, dobré ráno.“ Řekla sem a prošla sem kolem něho nahoru do svého pokoje.

 ______________________________________________________

Když budete tak moc hodní a bude tu třeba 10 hvězdiček, tak zítra bude další:))

Děkuju ♥

Maky xx

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat